Noodweer in Nederland

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Moondrake, 17 jul 2004.

1. JorkyL

JorkyL Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    godver was net klaar met folders dus ga naar de patat boer kom ik net thuis word die lucht me daar toch vaag: van lichtblauw en dan een soort strepen met direct daar achter zwarte wolken. vet mooi en machtig gezicht. dus ik een foto'tje maken en daarna weer snel naar binnen want nu was het tot aan de volgende stad zwart geworden. en wat die je dan? in mijn geval eerst patat eten en daarna de weergoden hellig maken door ze met je xboxje en eventueel dd setje te overstemmen. 8)

2. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    Ik ging net naar de bioscoop.
    En de lucht had ik nog nooit gezien, Een hele dikke slurft over de hele horizon zover ik kon kijken zag ik. ene kant was super wit, andere kant groen blauw achtig.
    We reden er recht op af, Het leek net twister ik heb snel paar foto's gemaakt met me mobiel, zal ze zo spoedig mogelijk poste

3. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    Hier zijn de plaatjes

Het was in de regio Twente.

Tussen Hengelo en Enschede!

4. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
  5. Fearless[NL]

Fearless[NL] Ik zit niet op deze

Leuk Bevonden:
    0
    Zo hadden wij het ook :d
    Echt niet normaal , ben half verbrand en dan opeens koude regen in je nek:p

6. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ja dat mag :cool:, ik reed dus met 140 in een normale regenbui op zoab, plot gaat het over op een ander soort asfalt, waar een sloot van water op lag, toen begon ie te zeilen :eek:. Uiteraard heb ik me snelheid gematigd, er kwamen ondanks het rotweer en het snelheids advies toch van die idioten met 160+ voorbij flitsen. Maar dat zijn de bekende snelle jongens, die zich op een gegeven moment om een boom vouwen :confused:.

7. Fearless[NL]

Fearless[NL] Ik zit niet op deze

Leuk Bevonden:
    0
    Die rijden zichzelf de dood in ja stelletje mongoolen:)

8. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Show de foto sabbie!

9. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    Dat was ik :D ;)

het weer was hier al snel voorbij, maar 't zag er best vet uit! ik woon vlakbij 'n bos... eerst was 't helemaal stil... opeens al die bomen meedeinen op de wind :)

10. Billbox

Billbox Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Het onweer zag er ook vet uit.
    Je zag gewoon bliksem van de ene wolk naar de andere gaan, en echt van die schichten... echt zooooooo mooi _O_

11. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    De hele straat stond twee uur blank 8) Pik donker, geen TV (zenders waren weg), maar wel een nieuwe Xbox :)

12. JorkyL

JorkyL Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    die slurf had je in Hengelo moeten zien hier leek het alsof er een soort regenboor(met grijstinten) voor de wolken zat en daarachter was de lucht ook donker met een lichtgroen tintje.(heb ook een foto gemaak, komt ook online)

13. Unrealist

Unrealist A Real Unreal Fan

Leuk Bevonden:
    0
    W00t mooie plaatjes. Bij mij ging de lucht van heel licht grijs heel langzaam over in zwart, maar ik zie dat het op andere plekken in 1 keer pikzwart werd. lijkt me wel vet omdat zo te zien.

14. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Heuj... Eindhoven was weer de pineut vandaag :+

Gelukkig duurde het niet zo lang als met koninginnendag maar hard ging het wel, een half uur aan een stuk fokking veel regen en harde windstoten 8)

Deel Deze Pagina