1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Noodweer teistert het zuiden!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Rivanov, 30 apr 2004.

1. gerjan

gerjan Guest

In Amsterdam was het(misschien nu niet meer) BLOED Heet, 25graden, hier in Harderwijk ook nog zwoel en droog.

Laatst bewerkt door een moderator: 30 apr 2004
  2. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Hier vielen hagelstenen van het formaat van knikkers. In Eijsden zelfs formaat van eieren. Een vriendin vertelde me dat zij een prullenbak van hard plastic buiten had staan, en dat daar gewoon gaten in zaten.
    Voor ons is het zowiezo desastreus, omdat de hagel veel bloesem van onze bomen heeft geslagen. En geen bloesem, geen appels.

3. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Hier in Eindhoven ook wel, tot een uur of 6.. Toen begon het te druppelen. Terrasjes werden als gekken binnen gezet en binnen no-time stonden zelfs wat straten blank.. Echt een fout begin van het weekend :mad:

4. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    OMFG, het sloeg hier gewoon in. Ik schrok me de tering. Heel me kamer in 1 klap donker. :mad:

5. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Heerlijk weer hier in overijssel gehad vandaag :) Heel erg warm, heb maar ff een terrasje gepakt :)

6. DA_richard_-

DA_richard_- Jaaa

Leuk Bevonden:
    0
    hier in Dronten (flevoland) was het vanmiddag prachtig weer! klein beetje wind maar voor de rest echt alleen maar zon _O_

7. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Wacht maar. Het weerbericht vertelde net dat het noodweer naar het noorden trekt, dus maak je borst maar vast nat.

8. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Jup... Hier (Oud-Beijerland, vlakbij R'Dam) is het al bijna 20 minuten bezig... dalijk krijgen wij ook die hagelbui nog

9. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Zelfde idee voor hier in Putten.
    Hoop ook dat het nog zeker een uurtje droog blijft, want ik moet m'n vriendin nog naar huis brengen. :cool:

10. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52

* Ziet paars vlekje richting Eindhoven komen 8) :mad:

11. Mickster

Mickster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vanmiddag lekker gevaren! Ik woon bij de Kaag.

12. NL_Wouter

NL_Wouter The_Guardian

Leuk Bevonden:
    4
    het knettert hier flink in tiel
    *boem*
    *flits*

kinderen die huilend naar binnen rennen is toch zo mooi om te zien.. }:]

btw... in utrecht was het vandaag lekker weer! :D

13. Vaag

Vaag Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    En Krommenie wordt donkerder en donkerder....

14. Corolla Friend

Corolla Friend Bhuddymahn

Leuk Bevonden:
    1
    Echt erg hier, is nu een half uur bezig... 'T dondert, regent, onweert als een gek! Niet normaal meer gewoon, tis niet meer leuk :mad: Wanneer houdt t op?!?! Ik schrik me rot telkens :mad:

Hopen dat de bliksem niet inslaat...

= CF =

15. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Rond Amersfoort nog niks te merken van regen of what ever.. vind het beetje te rustig naast al die verhalen :eek:

16. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Stilte voor de storm :+

17. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Het zag er wel naar uit dat het hier flink zou gaan losbarsten, maar ik ben bang dat het net langs ons heen gaat. :mad:

Al een tijdje rommelt het wat en zie je een paar flitsen en dat is alles. Erg jammer aangezien ik een onweerststorm echt schitterend vindt om te zien.

18. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Nou hé ik merk er weer geen fuck van :) Heb eigenlijk wel trek in een fikse plensbui! Kunnen we van het weekend weer lekker de wei in. Anders is het ook allemaal maar zo droog..

19. Ice Thunder

Ice Thunder Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hier in Beesd (gelderland) onweert het ook als een gek. De hond ligt trillend aan mn voeten :)

20. Defqon

Defqon Jade Empire

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm wij hebben hier heel even een regenbui gehad met flinke druppels. Maar dat was het dan ook weer, voor de rest een prachtige dag :cool:

Deel Deze Pagina