1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Noodweer teistert het zuiden!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Rivanov, 30 apr 2004.

1. smully

smully Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    t heeft hier ook echt te lang geregend straten en huizen zijn er ook enkele ondergelopen :confused:

2. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    volgens mij ....... krijgen we deze week weer een zware bui te verwerken..... ik ben niet zo in to weer ....... maar ik ga er vanuit dat er komende dagen veel gaat omweeren ........

bereid je voor als het echt zo is ........

3. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    ik haat regen, IK HAAT HET GEWOON, :) was ik net met de hond uit, begint het gewoon super hard te regenen, ik kon nergens schuilen want liep tussen allemaal weilanden door.

4. king of XBOX

king of XBOX active user agian

Leuk Bevonden:
    1
    echt nooit grappig he. met koninginnedag zo'n focking harde regen. dat was dus geen lichtplein :confused:
    achja zilst was ook gezellig

5. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    er gaat niks boven regen........ als je warm in je eigen huis zit , te gamen .......

alleen dan is regen fijn :)

voor de rest is Regen iritant , nou ja , als het erg veel regent he :)

6. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    D'r is geen beter sfeermaker op de camping (in de tent natuurlijk) dan regen. Heerlijk....alleen de dag erna..:'-(

7. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    In de caravan is het ook heerlijk hoor :9 om dan heel die tentjes te zien die onderlopen, en wij prinsheerlijk in onze warme caravan zitten...

Hmm wat is het leven toch soms oneerlijk verdeeld! }:]

Deel Deze Pagina