1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Oblivion Makin' Money Thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gaudio, 28 mrt 2006.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    heb ik ook :p
     
  2. Inf1nity

    Inf1nity Guest

    Als de de quest "two sides of the coin" ofzo gedaan heb*, kan je de amulet die je van dat vrouwtje heb gekregen voor veel geld verpatsen!

    *Bruma. Praat met lokale bewoners van de stad, ze vertellen je dingen over een koppel dat ruzie heeft gehad, en de man is er met al het geld vandoor gegaan. Ga naar deze vrouw toe, en koop haar om, zodat ze gaat praten. Volg nu de rest v/d quest.
     
  3. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat klopt . Het geld dat de verkoper heeft is onderhandelingsgeld. Heeft te maken met je mercantile skill. Hoe hoger jouw skill hoe meer je ervan weet af te troggelen en dan gaat het bedrag dus omlaag maar als je tegen de prijzen van de verkoper koopt dan blijft het getal staan.
    mercantile kan je doen met zo’n balk. Naar rechts is gunstiger voor jouw maar daar kan de verkoper niet meer instemmen en meer naar links is gunstiger voor hem en zal hij je meer mogen als je dingen bij hem koopt
     
  4. BaRT BeST

    BaRT BeST Goedendag

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    in de dark brotherhood krijg je als je een quest op een bepaalde manier uitvoerd een magisch voorwerp dat je voor veel kunt verkopen:D misschien al genoemd, maar ben te lui om even helemaal door te lezen..
     
  5. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    daedric sword + shield ongeacht je level of quest
    op een gegeven moment als je warder van de fighters guild bent moet je een dame naar een daedra shrine in een grot begeleiden ( weet helaas niet meer welke dus als iemand dat weet) in die grot lopen gasjes in vol deadric ornaat. Je kan hem helaas niet helemaal jatten maar de wapens die ze laten vallen wel
     
  6. Inf1nity

    Inf1nity Guest

    Heyy, ik heb altijd een tekort aan lockpicks... Waar kan ik deze veel vinden?
     
  7. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    in elke dungeon hebben vaak de vijanden deze bij zich, je kan ze ook bij de wapen winkel in de imperial city kopen
     
  8. M Leonhart

    M Leonhart PS4: Fingodox

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Join de thieves guild, ga naar de fence in Bruma (Ongar). Die gast verkoopt er rond de 100, en hij heeft altijd weer nieuwe. Of beroof leden van de thieves guild (alleen als je er níét lid van bent :+ ). Of breek in bij huizen, de kelders liggen er "vol mee" of in de torens van kastelen, of de kerkers. Daar vind ik er ook wel veel.

    En anders kijk je even in "Het Grote Lockpick Topic"
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=81927
     
  9. M-F-z0r^

    M-F-z0r^ -< Ghost Leader >-

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    de beste manier is gewoon in een hoger level komen (25 of hoger) en iedereen loopt rond in glass armor, ebony armor en er zijn dan deadrics in de oblivion planes in plaats van dremora's. Die hebben armor en zwaarden die rond de 5 tot 10k zijn. Gewoon een grot binnenstappen, ik kies zelf vaak voor vilverin,bijna iedereen draagt glass, al die dingen zijn rond de 2k waard, zorg dat je een goede mercentile skill hebt en verkopen maar en naar de volgende grot. Zo haal je gemakkelijk 10k per keer op mede door de enchanted wapens die de bandits bij zich dragen. Goblin warlords hebben ook wel dure wapentjes bij zich. Die kun je veel vinden in fort urasek, ten oosten van vilverin op het pad ten noorden van de impirial city
     
  10. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Dremora's en Dremora Lords zijn de hoogste rank in de Deadric hierarchie hoor. 'deadrics', dat bestaat niet...
     
  11. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Meubels

    Hey,
    Ik heb ene heel lelijk huis pas gekocht en wil hem opknappen maar ik kan nergens een winkel zien waar je meubels kan kopen weet iemand een winkel en hoe ik ze er in kan zetten? ik heb dat huis van 5,000 gold dus weet niet precies welke stad ergens links onderin:+
     
  12. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Je bedoelt de Haunted Mansion in Anvil zeker, nadat je de quest van het huis hebt voltooid krijg je de inboedel erbij. Dat is dan ook het enige huis, bij de andere moet je dit zelf kopen. Zie ook de Oblivion Huizen thread.
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Je krijgt idd twee opties. Ik heb geloof ik die vrouw afgemaakt..... maar ze vertellen me niet meer dan dat de schat buiten de stadsmuur ligt, maar waar?!?! |:-

    Heb nl echt hard geld nodig.
     
  14. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Zat bij mij bijna geen geld in, een pearl oid. en nog wat rotzooi...
     
  15. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    zat bij mij 40 gold in en wat troep dus je heb er weinig aan
     
  16. M-F-z0r^

    M-F-z0r^ -< Ghost Leader >-

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    ja die bedoelde ik ook, alleen die dragen na een poosje deadric armor. heb nu
    telkens weer een volle deadric outfit als ik in zo een gate ben geweest. verdient lekker nogmaals. Het is ook de beste armor die ik tot nu toe heb gevonden, heb raar genoeg die pantser na het uitspelen niet gekregen, heb nu zelf ergens in de 50k en heb in bijna elke stad een huis. behalve dat krot in de waterfront niet.
     
    Laatst bewerkt: 24 apr 2006
  17. Dark Vision

    Dark Vision Xbox 360 L!VE

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu ongeveer zo'n 220,000 gold, nu zal ik eens een paar huisjes kopen :p het geld zal er rap door gaan :confused:
    ik zou eigelijk ook nog eens op Live moeten voor die Armor voor m'n Paard te downloaden, lijkt me wel vet voor m'n Witte Hengst :p
     
  18. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    De downloads zijn als ik me niet vergis nog altijd, spijtig genoeg, niet beschikbaar in Europa.
     
  19. Speedymike

    Speedymike Active Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet de shrine van Nocturnal vinden en die quest ff doen (is vrij eenvoudig) (in de Oblivion goodies thread kun je een map vinden waar 'ie is)

    Als je die voltooid hebt krijg je de skeleton key...een lockpick die niet kapot kan...en een security upgrade van 40 pts ofzo.

    Echt de moeite waard...geen gezeik meer met tekort aan lockpicks
     
  20. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.856
    Leuk Bevonden:
    9.242
    in het paradijs voordat je de kamer van de ' eindbaas' binnengaat staan 2 kinderen van die steeds respawnen, met dure spullen
     

Deel Deze Pagina