1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    -6, -6.5

2. ImpulzZ

ImpulzZ Katie Holmes

Leuk Bevonden:
    0
    wat voor sterkte heb je dan? want ik vraag me af of dat ook kan bij alle sterktes :confused: het zou trouwens wel een erg goeie oplossing zijn voor veel mensen denk ik, en zeker als je weer 4 dagen scherp kan zien na 1 nacht ingehouden te hebben.

trouwens, over dat laseren, dat is erg duur (laatst een stukje over in de Consumentengids over gelezen ; meer dan 2000 euro dacht ik? :eek: ) . Je kon het ook in Istanbul doen ofzo, dan was het veel goedkoper maar dat lijkt me niks, niet echt een veilig gevoel over van die klinieken in van die verre landen :p

Laatst bewerkt: 1 nov 2003
  3. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Posten hier alleen maar mensen met brillen ofzo :eek:

Ik heb zelg geen bril of lenzen en toch zit ik per dag wel 2 uur op de computer. En dan nog een uur op de xbox en soms nog tv kijken daarbij. Ik geloof dus niet echt dat je het slechter worden van je ogen aan veel naar beeldschermen kijken kan verwijten. :)

4. ghost14

ghost14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook niet de beste ogen maar kheb geen bril en lenzen kvind neit egt nodig op afstand zie ik minder maar kzie goed genoeg vind ik

5. OddGirl

OddGirl I'm Odd

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu aan allebei mn ogen -13,ze gaan (gelukkig) niet meer achteruit

ik heb al vanaf mn 4e jaar een bril,en het werd met de jaren erger.Ik loop bij een oogarts in t ziekenhuis en heb op zijn verzoek lenzen genomen (word wel vergoed vanwege de slechtheid),dan zouden ze misschien minder snel achteruit gaan.
    Ik moet zeggen dat ik dolblij ben met mn lenzen anders zou t niet uit te houden zijn,maarja dan spreek je ook over type 'jampotglazen' 8)

6. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    poepoe... en ik dacht dat ik met mijn -9 al erg slechte ogen heb ;)

7. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    :eek:!

Ff een vraagje; bij hoeveel - wordt je blind verklaard eigenlijk? 8)

8. OddGirl

OddGirl I'm Odd

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat er dichtbij :p ,
    moet zeggen dat k daar vroeger wel bang voor was

9. ImpulzZ

ImpulzZ Katie Holmes

Leuk Bevonden:
    0
    hoe ver kun je dan kijken met bijv -13? Niet ver zeker.. Maar dan vraag ik me af of je bijvoorbeeld het verschil tussen -8 en -9 nog wel merkt.. :confused:

10. OddGirl

OddGirl I'm Odd

Leuk Bevonden:
    0
    niet ver...
    Als k geen lenzen in heb of mn bril niet op heb,zie ik alleen maar kleuren om me heen,geen vormen en lijnen meer,voel me dan ook soms net een blinde :{ .

Kan ook niet wachten dat k een operatie kan laten doen,maarja zoals je heb gelezen kost dat klauwen met geld :'-(

11. SiLeNt

SiLeNt Elite

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had eerst -3 aan beide ogen. Ik zou niet weten of het voor alle sterktes. Volgens mij had iemand het met -8 ook en dat lukt ook nog gewoon...

12. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Zou ik al zelfs willen met mijn -0,75 en -1,00 hoor zo'n laser. Alleen nog erg duur ja. 2500 euro ofzo. Misschien wordt er een keer veel van vergoed of een groot gedeelte.

Wat mij ideaalste lijkt... je gaat liggen en een laser is bezig en daarna klaar. Dus dat ze niets onder je netvlies hoevente doen... maar dat is nog toekomst.

13. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Die harden lenzen moete handig zijn. Gewoon slapen, twee dagen goed zien :)
    En overdag heb je er nx van last van om te zwemmen, sporten... je ziet gewoon perfect.
    En hier: http://www.blauwefeniks.nl/forum/messages/211/1191.html staat nog iets over alternatieve verbetering van je ogen, maar als dat echt werkt weet ik niet!

14. ImpulzZ

ImpulzZ Katie Holmes

Leuk Bevonden:
    0
  15. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat lijkt me wel een prettige oplossing.
    Ik dacht dat iem zei dat het 250€ kostte, da's dan weer minder prettig:mad:

16. OddGirl

OddGirl I'm Odd

Leuk Bevonden:
    0
    Het nadeel is met laseren in deze tijd nog: het kan fout gaan en dan ben je blind,dat had de oma van een oud klasgenoot van me

17. ImpulzZ

ImpulzZ Katie Holmes

Leuk Bevonden:
    0
    jah precies, het moet in één keer gebeuren, en als er dan wat fout gaat ben je nog verder van huis. Bovendien bestaat dan de kans dat je bijziendheid niet geheel wordt geholpen en je nog steeds met een bril of lenzen rond moet lopen... Hier kan je dus beter nog een paar jaar of meer mee w88 denk ik, want nu staat het nog een beetje in de kinderschoenen. :{

Deel Deze Pagina