1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Olympische Spelen 2006

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door king-steven, 8 feb 2006.

  1. JeePee

    JeePee Guest

    Ik vond de techniek van Hedrick niet zo mooi. Het leek ook een paar keer alsof hij bijna op z'n bek ging. Jammer dat we geen goud hadden, maar we hebben nog genoeg afstanden om die plak wel te halen :)


    Edit:// Heeft er iemand nog een filmpje van de opening met die F1 wagen? Ik heb die moeten missen namelijk :'-(
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 feb 2006
  2. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Amerikanen hebben zo`n klote techniek omdat ze allemaal van de skeelers komen.. (well erg effectief dat blijkt maar weer) Veel landen hebben dat though dat t er niet uitziet. Zie bijv de duitse dames die iedereen het snot voor de ogen rijden maar er uitzien als spastische nijlpaarden in een te strak pakkie..

    Maargoed ik heb m`n hoop gevestigt op de sprinters..
     
  3. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Hehe , ik heb het daarstraks ook gezien , technisch was het niet goed van die amerikaan vooral in de bochten , maar tja hij reed enkele keren op het kantje bij het uitkomen van de bocht maar dat is logisch aangezien door de risico´s die hij daar nam zijn snelheid op die plaats hoger lag dan de andere rijders , en net dat maakt het verschil uit tussen goud en zilver.
    Moet je je eens gaan afvragen als die gast zijn techniek eens gaat bijschaven , hoeveel hij dan nog gaat verbeteren.
     
  4. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Was goed van Sven Kramer, goede instelling ook. Die haalt ze goud nog wel denk ik :).
     
  5. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Niets (spreekt uit ervaring) Dit is zijn techniek zijn manier van schaatsen pas het aan en je zal zien dat ie nergens meer de top 10 haalt. Dit is zegmaar zijn "natuur", techniek word je in Nederland van af het begin aangeleerd techniek is de basis. Zo werkt dat in andere landen niet echt..
     
  6. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    onderaan in de startpost staat een link, bij die link staat een filmpjpe van de hele opening...
     
  7. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    het snowboarden is trouwens ook prachtig mooi.
    ik zie trucs die ik niet voor mogelijk hield
     
  8. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Ireen Wust _O_ Geweldig 2 medailles op de 3 km.
     
  9. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    w00t 1ste gouden plak is binnen _O_ *feest
     
  10. mars15

    mars15 Guest

  11. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Al die 1080's _O_

    Ik stond net te douchen, eerste run gemist :'-( Heeft iemand toevallig een online link naar de run van shaun white ? :9
     
  12. JeePee

    JeePee Guest

    Whoe!! Goud en Zilver er bij :)
     
  13. Rush nl

    Rush nl FRAUDE!

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    3
    scotjes voor de duitsers
     
  14. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    echt geweldig het schaatsen! was erg leuk en spannend om naar te kijken en het einde was zelfs nog mooier!
     
  15. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Vond het juist jammer. Die boerinnen met goud en zilver naar huis...
    Was eigenlijk voor Friesinger, Pechstein en Klassen. Ben namelijk niet automatisch voor landgenoten, kies mn eigen favorieten. Dus ik was niet echt blij met de uitslag
     
  16. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    och wat jammer voor je

    ben juist wel blij:)
     
  17. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik ben voor de gene die de mooiste prestatie levert (is dat ook niet zo'n beetje waar de olympics om draaien? ;)), en Wust leverde een machtige prestatie. Prachtige zilveren medaille ook, mooie rit meer dan verdiend. :)

    Inderdaad zeg, echt te bruut. :cool: Morgen ook even alle runs van de vrouwen snowboarden bekijken, kan ook nog wel interessant zijn.
    Bij welke disciplines doen de NL vrouwen nou mee met snowboarden btw?
     
  18. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Wohoo, medailles *) :D _O_

    Op de hoeveelste plaats staan we nu?
     
  19. mars15

    mars15 Guest

    Waarom komt dat ijshockey nou weer als ik nog aan het werk ben :confused: en heb het zaterdag en zondag ook al gemist
     
  20. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Sheryl Maas 4e in de kwalificatie ronde van de half pipe. Meteen door naar de finale, prachtige run. :cool: Nu hopen dat in de finale ze weer zo'n geweldige run neer zet en de 40+ punten haalt.
     

Deel Deze Pagina