1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Olympische Spelen 2006

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door king-steven, 8 feb 2006.

  1. Blaauw

    Blaauw Nobody likes us.....

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    1
    Om 14:00 is de finale dus nog even en dan weten we of ze weer een goede run neerzet.

    P.S. Orcrist kun jij in de thread naam een hoofdletter zetten an het begin?
     
  2. CasPerZerZ

    CasPerZerZ *Sorteert Pallets

    Berichten:
    341
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is dat nou vor een niet-nationalistische instelling?

    Boerinnen roeleren.Beter dan al de arrogante amerikanen met hun grootspraak en overdreven zelfverheerlijkende filmpjes( zoals van die ene canadese raney en chad hedrick).Ik kots op dat soort mensen en ben blij dat raney hard is afgegaan.
     
  3. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Done.

    Yup nu nog maar een kwartiertje, ik ga me zelf alvast lekker voor de tv installeren. :cool:

    @casperzerz - Wat is dat nou voor niet-olympische instelling?
     
  4. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Hou me up to date ajb :cool:

    Zit hier op me werk en heb geen tv. Ik denk dat ik zo snel even een tv kaart ga "testen" :9
     
  5. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Zal meteen even posten na de hele run. Het wordt pas interessant de laatste 6 runs dus het kan nog even duren :)

    :+
     
  6. mars15

    mars15 Guest

  7. CasPerZerZ

    CasPerZerZ *Sorteert Pallets

    Berichten:
    341
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet-olympisch?

    De beste wint altijd.Aleen gun ik het de winnaar soms niet.Zoals mensen die onsyphatiek zijn, en toevallig vindt ik bij schaatsen chad hedrick zo iemand.Als cindy klassen bevoorbeeld de 3000 had gewonnen had ik er geen enkel probleem mee gehad.

    Ik ben zowiezo standaart voor nederland, dus ik vind het vreemd als iemand niet tevreden is met de winst van nederland maar liever zijn buitenlandse favorieten ziet winnen.
     
  8. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    De tv kaart werkt goed kan ik je vertellen :)

    Sheryl maas :eek: Gelijk na de eerste sprong al mis :'-( Jammer Jammer... Ik heb de tv's in de winkel allemaal op Ned2 gezet :+ Een klant helpen en tegelijk naar de tv loeren kan niet, ik spreek uit ervaring :+
     
  9. mars15

    mars15 Guest

    heb toch die streams hier gezet;)
     
  10. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Amerika 1, 2 en 3 op dit moment :{

    Of heb ik dit verkeerd ?
     
  11. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    1,2 Amerika, 3 Noorwegen. Prachtige wedstrijd, zeker de top 3 runs zagen er zeer cool uit.
    Jammer alleen van Cheryl 11e geeindigd. Beide flips aan het begin van haar run kon ze niet landen, echt heel jammer zeker gezien de kwalificatie run waarbij het wel prima ging. Denk dat als ze ze had kunnen landen en de rest van de run nog overtuigender had kunnen afmaken als dat ze bij de kwalificaties deed dat ze nog best ver had kunnen komen, maar helaas.
     
  12. mars15

    mars15 Guest

    misschien kan je die live streams in de begin post zetten is handig voor als je geen tv heb
     
  13. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Een aantal links werken niet, of komt dat omdat er dan gewoon niets wordt "uitgezonden" ?

    Klopt het dat de 500 m. mannen nu komt ? Zoja, is dat ook een stream voor ? :9
     
  14. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    in de start post staan nog een link met live tv8)

    Wat is die Mart Smeets trouwens een zak zeg...
    aarch, snel ontslaan die mafkees

    krijgt nu tenminste een beetje kritiek, op tv, van die andere presentator toen het over renate groenewold ging
     
    Laatst bewerkt: 13 feb 2006
  15. mars15

    mars15 Guest

  16. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Yup, hopen dat we hier nog een beetje kunnen presteren. Wel zo leuk als we weer een medaille krijgen vandaag. :cool:
     
  17. mars15

    mars15 Guest

    ben aan het kijken op me stage :)
     
  18. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik ook :D

    Iemand anders doet nu de winkel voor me :+ En ik kijk schaatsen :)
     
  19. mars15

    mars15 Guest

    Wennemars gaat
     
  20. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik keek vanmorgen/vanmiddag even het vrouwen snowboarden, jezus wat was dat saai! Dat van de mannen was dan echt 10x leuker!
     

Deel Deze Pagina