Mijn favoriete afstand, de 1000 meter voor mannen vandaag! \o/ IMO grootste kanshebbers zijn: Davis, Cheek, Wennemars en Bos. Met als outsiders: Nijenhuis, Hedrick, Wotherspoon en Dorofejev. Laatste rit gaat in-ieder geval tussen Bos en Wennemars, dus dat wordt hopelijk smullen geblazen. ^^ Wie gaat er kijken?
LOL noem dan ff alle favorieten op . Davis wordt het denk ik niet tenzij Wotherspoon een goeie race rijd (waar Davis zich aan kan optrekken) hij rijd zich wel denk ik bij de eerste 5 Cheek maakt goeie kans op een podium plaats (vermoed 2e) zeker naar z`n goud op de 500. Al ben ik niet echt bekend met z`n tegestander. Nijenhuis: heeft qua rit niet echt lekker geloot. Erg in het begin..Ik schat hem bij de eerste 15.. Bos en Wennemars wordt geweldig.Knallen . Ook qua loting perfect (rit nr) Mijn outsider : Fitzrandolph Dorofejev gaat het imo niet redden. Z`n rit nr is niet erg gunstig en zijn tegenstander spreekt ook niet echt tot de verbeelding.. Mijn favo afstand is trouwens de 10 Eerste valpartij is al een feit in rit 2 *houd hart vast
weer brons *weet niet of ie nou blij moet zijn of niet. Argh Davis reed weer gruwlijk hard ongelofelijk...maar ik wil weer goud zien
Ja, ik had ook liever goud gehad Maar Davis was wel erg snel (enige onder de 1:09!) Ach beter een half ei dan een lege dop!
ik zie trouwens dat ik toch redelijk close was...met mijn voorspelling voor de rest heb je gelijk King kai..
Vond het eigenlijk best jammer voor Iorriati omdat hij een goede rit reed en ik had hem wel een goede tijd gegunt omdat hij bij de Team-pursuit niet mee heeft gedaan en dus geen medaille heeft. Mijn voorspelling was trouwens deze (had gewed en verloren): 1) Davis. 2) Wennemars. Bos. Wie heeft trouwens die tweeling zusjes van Chad Hadrick gezien
Helemaal perfect. Goed voor timmer na die kut 500m. Jammer voor ireen, maar we hebben in ieder geval weer goud
Mag die Wust niet, vond die 4e plek dus niet erg. Erg gaaf dat Timmer heeft gewonnen. Vooral cool met zo'n klein verschil. Toch leuk dat ze goud wint na dat debacle op de 500. Maar de 1000 is toch haar beste afstand, dat heeft ze wel bewezen. Maar echt ziek, 0.06 tussen goud en brons, hoeveel centimeter van de schaats zou dat zijn
Haha niks mis met Ireen Wust, ze moet alleen der mond niet opendoen, sjees wat een stem heb die griet
http://today.reuters.com/news/newsa...OLYMPICS-DOPING-AUSTRIA-PROSECUTOR.xml&rpc=22 het eerste doping schandaal ook een feit ?...
Ik mag Ireen Wust niet om de volgende redenen: 1) Ze heeft een rot stem 2) Ze vindt zichzelf de beste. Ze heeft het alleen maar over dat ze het jammer vindt van de 4e plaats en zegt niks over Marianne Timmer. Ik mag haar wel watn: 1) Ze wint medailles voor Nederland. en dat was het Vandaag het Koningsnummer *) 1500 m voor mannen. lijstje met favorieten: 1) Shani Davis. 2) Chad Hadrick. Simon Kuipers. outsiders: Jan Bos, Sven Kramer.
Ik zie het anders Favorieten: Davis (USA), Hedrick (USA), Fabris (ITA) en Kuipers (NL) Outsiders: Wennemars (NL), Bos (NL), Cheek (USA) en Morrison (CAN) Maarja, we zullen het vanaond weten. Ik vind vooral de loting van Wennemars erg goed, laatste binnenbocht en tegen Denny Morrison die ook vrij snel start en dus goed met hem mee kan gaan. Jammer om te zien dat Hedrick en Davis ook de laatste binnenbocht hebben, dus die zullen wel de grootste kans maken.
16.00 uur toch? En morgen zijn de vrouwtjes er om 17.00? Ow kijk net op nederland2.nl en zie dat de mannen beginnen om ''NOS Olympische Spelen: Schaatsen 1500 meter mannen 15:30'' Naja dat zal wel eerst dat geblaat zijn .