Olympische Spelen 2006

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door king-steven, 8 feb 2006.

  1. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    "Ze" zeggen altijd de 1500 meter ;)
     
  2. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    mja idd .. had er ook beter "imo" bij kunnen zetten.. en een ;).
     
  3. Lexiuz

    Lexiuz ...---...

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt te jammer dat Kuipers en Wennemars net naast het podium terecht zijn gekomen. Maar gelukkig heeft geen Amerikaan het goud gewonnen maar Fabis.
     
  4. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik vind zelf de 10 ook de mooiste afstand maarja iedereen vindt de 1500 het koningsnummer omdat het zo'n mooie afstand is.

    Wel jammer van Kuipers en Wennemars BTW.
     
  5. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Brons voor Wust :) Goed gedaan, de tijd van Klassen was gewoon onhaalbaar voor haar. Wel jammer van de race van Groenewold die hem naar mijn mening bar slecht reed, terwijl Ria Visser haar als winnaar aanwees voor de wedstrijd.
     
  6. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen heeft het de hele tijd maar over schaatsen. Ik vind het behoorlijk verassend dat Amerika en Canada uit het ijshockeytoernooi zijn gekegeld.
     
  7. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    tja schaatsen leeft wat meer hier in NL dan bijvoorbeeld ijshockey of langlaufen oid.
    Ik vind het zeker verrassend ja dat canada eruit ligt. Ik weet niet zo veel van ijshockey, maar weet wel dat canada de grote favoriet was!
     
  8. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    freestyle skiën nu 8)
    helemaal goed...
    heb ooit zelf boven aan zo'n schans gestaan, maar er tog maar langs gegaan, was me iets te stijl....

    Ook snowboarden nu, met de slalom, mooi dat nicoline sauerbrij zich heeft geplaatst voor de finale
    en gaat nu haar eerste run doen:
    de duitse onderuit, dit kan ze niet meer weggeven... als ze dit weggeeft doet ze echt iets fout in de tweede run
     
    Laatst bewerkt: 23 feb 2006
  9. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, heb gisteravond Canada - Rusland gezien en dat was verdomde spannend :eek: Eindstand: Can 0 - 2 Rus. Wel verdient want Rusland had een veel sterker team en Canada heeft maar met 2-0 verloren door hun goede keeper.

    Wel zielig voor Friesinger met schaatsen, op allebei de afstanden die zei het h-e-l-e jaar domineerde pakt ze geen goud (1000 en 1500) Ze liep gister ook huilend van de ijsbaan. Het is dan wel een Duitser maar ze praat nederlands heeft verkering met mijn grootste schaatsheld/voorbeeld allertijden Ids Postma, die o.a in Nagano goud pakte op de 1000.m en minstens 1 keer Wereld Kampioen allround is geweest (ik kan me alleen die herinneren met Gunda Niemann :+), en ze is aardig en spontaan en ik had haar dat goed meer geund dan zo'n domme Menoniet uit Canada :eek: Ik wist trouwens niet dat Menonieten aan schaatsen mochten doen.

    Morgen dus de 10km mijn voorspelling komt later :cool:
     
  10. 0ogamero0

    0ogamero0 Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    nou magtig niet
     
  11. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    En waar heb jij het over ?
     
  12. JeePee

    JeePee Guest

    In het Nederlands graag... :)
     
  13. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Voorspelling 10 km (voorlopig):
    1) Sven Kramer.
    2) Chad Hedrick.
    :cool: Carl Verheijen.

    Shani Davis doet niet mee.

    En Friesinger niet op de 5 en Pechstein mis ook niet en als die niet mee doet dan mag Gretha Smith mee doen. En dan hebben we kansen :cool:
     
    Laatst bewerkt: 24 feb 2006
  14. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Stefan's Progonse voor de 10K :cool:

    Favorieten: Kramer (NL) Verheijen (NL) en Hedrick (USA)
    Outsiders: Grodum (NOR) Saetre (NOR) en Bob de Jong (NL)

    Mijn top 3: O-)

    1. Verheijen
    2. Kramer
    3. Hedrick
     
  15. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch heeft ze het weggegeven, ongelooflijk dom van haar. 1,50 seconde was een ruime voorsprong en had ze nooit weg mogen geven. En die Duitse pakte later gewoon zilver, dus er had meer in gezeten. Ze ging veel te relaxt naar beneden in de tweede run. Gewoon dom, over 4 jaar weer proberen|:-
     
  16. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Om maar ff mee te doen met Stefan:

    Favorieten: Verheijen (NL), Kramer (NL), Hedrick (US)
    Gevaarlijkste Outsider: De Jong (NL).
    Outsiders: Seatre (NOR), Fabris (IT).
     
  17. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Je vergeet Grodum dombo! :+
     
  18. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik zie trouwens Veldkamp ook nog wel iets geks doen! Je weet maar nooit met hem. Hij wil vast alles op alles zetten om met een medaille te stoppen;)
     
  19. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Grodum, wie is dat ?
    :+ Die schat ik kansloos :cool:

    @Hoosbeek; Veldkamp zie ik niet zo snel een goede 10 rijden, in '92 werd hij wel Olympisch kampioen op die afstand maar hij heeft allang zijn beste tijd gehad.
     
  20. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Hedrick wint.. Dat is het enige wat ik met enige zekerheid durf te zeggen (met groot verdriet dat wel). Hij is oppermachtig op die lange afstanden. Sven maakt nog een kans maar ik denk het niet, het gat was op de 5 al erg groot

    de rest wordt erg close imo
     

Deel Deze Pagina