1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Olympische Spelen 2006

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door king-steven, 8 feb 2006.

  1. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Oppermachtig ?? In Heereveen werdt hij 2e of 3e achter Verheijen. Hij heeft dat wereldrecord gevestigt niet in een Wedstrijd maar gewoon tijdens een training oid. Ik schat hem niet kansloos voor goud maar Kramer en Verheijen vindt ik beter.
     
  2. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee zoals je hem nu op de lange afstand ziet rijden (Dan doel ik op de 5km van deze spele) Was het verschil flink een dikke sec., als ik me niet vergis. Verheijen heeft in dat opzicht erg goed geloot (tegen hedrick) en maakt mede daardoor een hele goeie kans, maar hij heeft niet die (oerlelijke) brute techniek van hedric. Het ziet er niet uit maar is verdomt effectief.

    Mind you dat resultaten behaald in een olimpisch jaar niet zo heel veel zeggen, het gaat om pieken op het juiste moment. En hedrick deed dat al op de 5 en ik vrees ook dat ie dat op 10 net zo gaat doen..

    Jezus wat ging de jong hard :eek:
     
    Laatst bewerkt: 24 feb 2006
  3. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    thank god dat ik ongelijk heb gekregen. GOUD EN BRONS :D
     
  4. JeePee

    JeePee Guest

    Eindelijk goud bij de mannen _O_
    En wat zette Hedrick nog aan zeg, toen Verheijen naast hem reed :eek: Respect. Ik dacht zelf dat Verheijen wel voor zilver ging, maarja, brons ik ook goed.
     
  5. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Bob _O_
     
  6. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Woohoo!
     
  7. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Super van bob, en wat was die laatste rit fucking spannend!!! Wat een eindsprint nog van hedrick, dat had ik echt niet meer verwacht!
    Ook goed van verheijen.. jammer genoeg geen zilver maar toch nog brons!
     
  8. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Mooie ritten, mooi resultaat :9. Goud en brons, 'we' hebben niks te klagen :9.
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    wat zit er voor de nederlanders op schaatsgebied nog meer aan te komen??

    ken het programma nl niet :eek:
     
  10. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Alleen nog de 5 kilometer voor de vrouwen!
    Ik dacht dat ireen wust en renate groenenwold daar aan meededen, maar ik kan me vergissen!
     
  11. maXiman

    maXiman Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog een dames 5000m. Ik verwacht er weinig van :)

    Edit: 1 van de 2 is 'Kleibeukers' oid.
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    sow, das dan snel voorbij gegaan :'-(

    op naar het WK (voetbal dus) zou ik zeggen _O_
     
  13. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Idd.. ik had het fout met wust. Het zijn groenenwold en kleibeuker die morgen op de 5000 meter starten.
     
  14. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    denk dat er wel iets in zit voor nederland, gok toch op zilver van groenewold...
    maar we zullen zien, mooie 10.000 gister trouwens 8)
     
  15. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Kleibeuker is een goede schaatster maar ik verwacht geen medaille voor haar. Als Groenewold in vorm is kan het goed uitpakken :)

    Bob de Jong was gister echt heerlijk om die race te zien, geweldige race in tegenstelling tot 4 jaar geleden (13.48, werd daar 15e) En ook goede race van Verheijen om niet het ininciatief te nemen om er zo voor te zorgen dat Hedrick het goud neit pakte.
    Wel jammer voor Kramer dat hij 7e werd i.p.v zijn gehoopte 1e plek maar hij kon gewoon niet harder :)
     

Deel Deze Pagina