1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Olympische Spelen 2012 Londen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 27 jul 2012.

1. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    So, die laatste Fransert showt de Amerikanen toch wel even wat snel zwemmen is. Mooie comeback.

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.752
    Ach. Dat 16 jarige Chineesje die even in de laatste 100 meter het wereldrecord verbreekt mogen ze eerder gaan testen. :+

3. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Hebben ze het bad wel nagemeten en is die niet wat korter? :)

En hoe zit het eigenlijk met tennis. Is olympisch tennis altijd op gras? Niet iedereennis er evengoed in dus best oneerlijk dan.

4. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Inderdaad zeg. En dat te beseffen dat ze pas 15 is. Dat betekend bij de volgende olympische spelen dat ze nog sterker zal zijn.

5. pieteralberts

pieteralberts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het zou me alsnog niets verbaasd hebben als het hem wel was geweest, die man is echt een mastertroll :+

6. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, het is niet altijd op gras. Beijing en daarvoor (Athene?) was het hard court. Maar het is lastig te zeggen wat wel eerlijk is. Je zou kunnen zeggen dat Federer momenteel het beste is op gras, Djoko het beste op hard court en Nadal het beste op gravel. Ik denk dat langzaam hard court de beste tussenweg is, maar aangezien het in Londen is, is Wimbledon natuurlijk voor de hand liggend.

7. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Mag volgens mij de organisatie bepalen want in Peking was het sowieso geen gras. Ga er maar van uit dat ze in Spanje gewoon op gravel zouden gaan spelen

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Ook zoiets... Kwalificeer je je als 4e voor de finale, mag je niet omdat er al 2 andere landgenoten in de finale zitten :emo:

9. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Waar heb je het nu over?

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Wieber bij turnen.
    Waar Van Gerner wel bij de finale zit :D.

11. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Ja je zag al die Q's staan en bij de nummer vier van de scores niet 8) te gek voor woorden eigenlijk.

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    OS WTF feitje #2: een 16 jarig meisje zwemt harder dan Phelps en Lochte op de laatste 100m van de 400m vrije slag.

Serieus, die hele sport is gediskwalificeerd :lol:.

Sowieso, opeens komen er superjonge Chinese zwemmers compleet uit het niets die even een hele seconden van records afzwemmen (records die in speciale haaienpakken zijn neergezet!). Waar heb ik dit eerder gezien? :emo:

Laatst bewerkt: 30 jul 2012
  13. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Ze hebben heel speciaal water in het zwembad in London. ;)

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Als het geen doping is, zijn het dictoriale trainingsprogramma's daar in China.
    Ik vrees dat het 2e nog schadelijker is voor de sport dan het 1e.

Daar worden gewoon natuurlijke selecties gemaakt op jonge leeftijd om vervolgens te worden afgebeult met maar 1 doel: jij gaat voor je land een plak halen. Ik vind dat gewoon immoreel en onethisch worden. Beetje USSR praktijken back in the days.

15. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ach zulke tijden icm zulke leeftijden zie je in de zwemsport wel vaker hoor, niet zo heel speciaal dit.

Zegt meer over Lochte dit. Zwemt 29.10 over de laatste 50 meter, dit zwem ik ook over 50 meter.

Laatst bewerkt: 30 jul 2012
  16. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Precies, vind ik ook een vreselijke gedachte.. Kan er helaas ook weinig tegen doen.

17. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.752
    Ik vind het trouwens wel heerlijk dat Phelps gisteren weer geen goud heeft gewonnen. Ik vind die gast echt overkomen als een arrogante kwal. :cool:

18. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die vd Ven doet het ook goed met handboogschieten. :D

19. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Dex naar de kwartfinale.

20. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!