Olympische Winterspelen 2010 Vancouver

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Aernhem, 13 feb 2010.

1. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Kramer is in opperste concentratie, coach brengt hem in verwarring. Logischerwijs volgt hij de coach, aangezien hij alles van de zijkant bekijkt.

2. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Maar het is ook maar 5M voor de bocht. Als je coach dan opeens binnen zegt dan kan je niet meer nadenken en neem je dat maar over. Gewoon een reflex, je coach zegt normaal zoiets niet als ie het niet zeker weet!

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hij maakt tenminste geen fout dus die verdient die het ook.
    Als Kramer goud had gewonnen was de Jong buiten de boot gevallen dan stond Kramer toch ook de juichen.

4. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Lijkt me godverdomme duidelijk dat je blij bent als je uberhaupt een medaille wint, brons ten koste van een NL'er of niet..

5. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    ja maar dan ga je niet juichen,klaar.

6. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Wat ontzettend sneu voor Sven. Damn heb wel met hem te doen. Ondanks dat hij zelf ook moet nadenken waar hij moet rijden.

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    lol

8. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Daar heeft hij toch niks mee te maken? Dan hadden Sven en die trainer maar niet zo dom moeten doen.

Vind het zelf de fout van de trainer. Hij zegt duidelijk Binnen en hij wijst naar binnen. Sven reed al gewoon op de buitenbaan, maar als je coacht zoiets zegt ga je toch twijfelen, en daarom nam hij pas ook op het laatste moment de binnenbaan. Echt zuur.

9. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    4 jaar trainen, je rijdt een perfecte race en dan gebeurt er dit... Écht heel sneu...

10. Remco

Remco Guest

Ik heb het ook wel te doen met Kemkers, hij heeft ook het beste met z'n atleet voor. Maar hij moet zich, zoals Bart Veldkamp al aangeef, helemaal niet bemoeien met een wissel. Ongelooflijk dit.

11. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Kemkers faalt hard. :emo:

12. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    Het is nog steeds een individuele sport...Je eerste reactie als je brons wint is toch juichen, niets mis mee

13. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Juist dat is het: een reflex. Sven rijdt met weet ik niet hoeveel km/u richting die bocht en 10-20 meter voor de bocht hoort hij dat hij naar binnen moet. Logisch dat hij daar dan op reageert en naar binnen vliegt.

14. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Dit mag je Sven niet aanrekenen i.m.o.

Iedereen in de schaatswereld hoeft niet gewezen te worden op een baan wissel, dat werd net ook bevestigd.

Kemkers is denk ik exit

15. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    ik vind van wel, maar denk daar kennelijk heel anders over dan de meeste hier. Ik zou iig nooit juichen, blij zijn dat je alsnog brons hebt is 1 ding maar dat je juicht nadat er is bekend gemaakt dat kramer op een enorm klote manier gediskwalificeerd is geworden vind ik niet kunnen.

16. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Oooh hoe fucking erg is dit=( Echt zonde, niet normaal....

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Geloof me als jij daar staat na 4 jaar trainen sta je ook de juichen. ;)

18. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Die andere 2 mogen wel juichen dan? Alleen maar omdat De Jong een NL'er is mag hij niet juichen?

-edit

nu interview!!!

19. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    ja, die andere 2 hebben niks met kramer te maken, de jong wel. Tenzij de relatie tussen de jong en kramer niet goed is vind ik het niet kunnen.

20. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dit is het einde van Kramer/Kemkers denk ik zo.... Dit is het rampscenario waar je vooraf bang voor bent, z'n enige tegenstander is hij zelf, of z'n coach dus...

Deel Deze Pagina