Olympische Winterspelen 2010 Vancouver

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Aernhem, 13 feb 2010.

1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Uithoudingsvermogen! Dat is de reden dat Sven zo goed is. Niet omdat hij een geweldige techniek heeft, want dat is gewoon niet zo. Dat is iets waar hij nog aan kan werken al ben ik bang dat het daar wel al laat voor is.

2. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Spiermassa kan makkelijk, maar voor de 10km de vraag of moet. Maar als hij zou willen zou geen enkel probleem zijn, heeft niks met zijn bouw te maken.
    Techniek kan je ALTIJD verbeteren. En uithoudingsvermogen, conditie etc. ook.

Die gast kwam uit shorttracken ofzo en nu al goud op de 10km. Terwijl gasten als Sven altijd al lange afstanden rijden.

3. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Alsof je voor shorttrack al geen uitstekende conditie nodig hebt? Enorm hoog ritme.

Zijn houding, onderdeel van zijn techniek, is amper meer te verbeteren. Hij zit al op iets van 21 graden tegenover 26 van sven.
    Nog lager en hij ligt op zijn platte smoel.
    Enige wat hij zou kunnen verbeteren i.m.o. is zijn techniek met het uitkomen op de baan en de bochten

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dus sprinters kunnen volgens jou ook een marathon lopen?

5. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    lol? waarom wordt dat lastig met zijn bouw?

6. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Het zal je denk ik nog verbazen. Ook als sprinter heb je een uitstekende conditie nodig, je gooit echter er alles in één keer uit. Kwa training fietsen en lopen ze volgensmij ook gewoon lange afstanden.

Het zijn natuurlijk geen toppers, maar kwa conditie zullen ze denk ik wel een marathon kunnen lopen.

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Heeft niet alleen met conditie te maken. Kijk naar de bouw van een sprinter een Marathon loper. Sprinter zou zeker na een paar km afhaken.

8. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Wat een dikke bull. Die Koreaan is 21 en Sven Kramer is 23. Geen wereldverschil dus.

Daarbij, waarom wordt die jongen meteen afgeschreven? Sven is al jarenlang de beste lange afstandsschaatser, waarom zou hij straks in 2014 geen goud kunnen winnen. Ook Sven kan zichzelf de komende jaren verbeteren.

Deze discussie zou nooit zijn ontstaan als Kramer niet verkeerd had gewisseld, want dan had Kramer een seconde of 4 a 5 onder Lee gereden en het goud gepakt. Dat weten we allemaal.

Die Koreaan heeft geweldig gereden, maar hij moet wat mij betreft nog wel even bewijzen dat hij geen eendagsvlieg was. Er zijn zoveel sporters die maar 1x in hun leven boven zichzelf uitstijgen op het juiste moment. Wie zegt dat Lee dat niet is?

Zelf denk ik dat Sven hier allemaal maar beter van gaat worden. Die gaat over 4 jaar iedereen verpulveren.

Trainen op explosiviteit is iets heel anders dan trainen op uithoudingsvermogen. Sprinters gaan helemaal kapot bij een marathon.

9. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Dat geëmmer over schaatsen hier.. ga gewoon ski/boarder cross kijken en freestyle aerials dat is 100x spectaculairder dan 10km rondjes schaatsen, waar het meest spannende nog wel een of andere mafkees is die door z'n coach verkeerd wisselt..

10. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Friesland heeft de rest van Nederland aangestoken hoor wat betreft het schaatsen;).

11. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Helemaal mee eens!
    Dat doet niemand hem na!
    Daar heb ik echt respect voor! :)

:lol:
    Wat een onzin...

12. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    533
    Ok, het wordt nu wel een beetje eng.

13. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    9.039
    Een persconferentie? :lol:

De enige reden waarom hij een perconferentie zou mogen geven is als hij opstapt...
    Alleen dat zou persconferentiewaardig zijn.

14. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Zo raar is het toch niet? Tientallen journalisten willen met hem spreken over wat er is gebeurd. Dan is het veel makkelijker om een persconferentie te houden in plaats van elke journalist persoonlijk te woord gaan staan.

15. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Heeft ie toch al lang gezegd? Hij dacht dat die Rus op de binnenste baan reed en stuurde daarom Kramer naar binnen. Toen kwam die Rus de buitenste baan uit en bleek die verkeerd te zitten. Shit happens maar van mij mag dat gezeik nu wel opgehouden zijn..

16. Cookie

Leuk Bevonden:
    533
    Hij heeft nu al voor tig omroepen zijn verhaal gedaan. We weten allemaal wat er gebeurd is en toch nog een persconferentie. Ik ga daarom met ME mee, het enige nieuws waarmee hij nog zou kunnen komen is wanneer hij opstapt. De rest weten we nu allemaal wel.

17. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Wat wel zou kunnen is dat hij zich terugtrekt als coach voor de ploegenachtervolging. Dat kan ik me overigens niet voorstellen maar goed, je weet nooit.

Het is een fout geweest - weliswaar een fatale fout - maar desalniettemin nog steeds een fout. Dat is menselijk en dus moeten we het maar vergeten en doorgaan naar de ploegenachtervolging. Het is echt niet zo dat Kempkers opeens niet meer kan coachen oid. :confused:

18. Cookie

Leuk Bevonden:
    533
    Zonde :):

19. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.233
    Je weet het niet he, Uytdehage was in 2002 ook een grote verassing maar dat bleef maar bij 1 jaar. De tijd zal het leren denk ik dan maar :+

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat moet die dan nog meer gaan vertellen. Beetje nutteloos zo persconferentie. Het is alleen maar op meer sensatie te creëren.

Deel Deze Pagina