ik vind mezelf helemaal niet grappig, overigens is het erg kut van je knie, ik heb een keer bij basketball iemand express getackeld zien worden en de scheids zag het niet, maar die jongen mag nooit meer sporten nu... Erg vervelend, er moet trouwens een manier zijn om vrijstelling van gym te krijgen, moet je wat meer moeite voor doen dan! Overigens heet die humor sarcasme, sorry als het verkeerd viel.
Kunstgeschiedenis is inderdaad zeer boeiend en ik heb het ook als examenvak op HAVO gehad en nu weer op VWO. Dit kan je als het goed is wel bij CKV1 betrekken alleen moet je dat ff slim aanpakken. Neem een schilderij en beschrijf de historische style enz enz, dat mocht bij ons voor CKV1 en zo had ik weer een verslag er bij.
Back on topic:
Ik ben van mening dat de tweede fase niet efficient is doordat er enorme versnippering en verbreding bij is gekomen wat ten koste ging van verdieping.
Ik heb c-m met lage wiskunde,waarvan ik toch vind dat de overheid gelijk heeft dat iedereen minimaal wiskunde moet. Dan heb ik frans er bij omdat dat verplicht is terwijl mijn mening is dat er maar een internationale taal van de toekomst is en dat is engels. Dan had ik op HAVO ook nog anw, dit is goed voor je algemene ontwikkeling op het gebied van wetenschap maar 80% weet je toch wel ongeveer. CKV1 is inderdaad misschien goed maar zorgt weer voor versnippering, kies dan gewoon los tekenen enz.
Dan snap ik dat mensen minimaal een beetje ontwikkeling moeten krijgen dus doen ze voor mensen die geen beta profiel hebben ANW er in en voor mensen die het wel hebben CKV1 zo krijgt iedereen nog een beetje van iets. (tenminste ik denk dat dat het plan er van was) maar geef dan de mensen die een alpha hebben geen CKV en laat ze dieper op vakken ingaan. Dat zou imo helpen...
Laatst bewerkt: 9 sep 2003