1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Onderzoek] Innovatie

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Rox, 2 jun 2008.

  1. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Iedereen heeft een beeld van wat innovatie inhoudt. Door innovatie ontstaan nieuwe producten en die bepalen in grote mate het succes van een onderneming. Een aantal bedrijven komt hierdoor zelfs aan hun goede naam, een voorbeeld is het 'fenomeen' Google.

    Maar wat bepaalt innovatie en wat heeft hier invloed op? Het doel van het onderzoek is om te kijken of Strategie en Marktoriëntatie de richting van een innovatie bepalen binnen de consumentenelektronicamarkt.
    Het onderzoek geeft je de mogelijkheid om uit vier bedrijven te kiezen (Apple, Microsoft, Sony en Philips) zodat er altijd wel een bedrijf is waar je wat van weet.

    Om dit te onderzoek gemakkelijk uit te voeren is er op Thesistools een vragenlijst te vinden: Thesistools link.
    Het onderzoek zal ongeveer 5 minuten van je, ongetwijfeld kostbare, tijd vragen.

    Over het algemeen wordt een enquête waardevoller wanneer er mensen aan meewerken. Dit is de reden dat ik XBW hier ook even mee lastig moet vallen ;). Mocht je graag de resultaten van de enquête willen ontvangen, stuur mij dan een PM. Het verslag is rond 30 juni af en dan kun je van mij een exemplaar ontvangen. Super bedankt alvast!
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Zo, net alles ingevuld. Succes! :)
     
    Laatst bewerkt: 2 jun 2008
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ook ingevuld. ;)

    Ik heb mijn postcode wel op xxxx xx gezet trouwens.

    Succes!
     
  4. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Postcode? Die hoef je helemaal niet in te vullen?!
    Of heb je aangegeven dat je vaker mee wilt doen met Thesistools onderzoeken?

    Postcode heb ik namelijk helemaal niet nodig voor het onderzoek (totaal niet relevant).
     
  5. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Ook ingevuld, maar heb wel een vals emailadres ingevuld :)
     

Deel Deze Pagina