1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ontevredenheid klanten bij Xbox 360 launch

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door MiGilleS, 2 dec 2005.

1. Philles

Philles ex X*W.nl Crew™

Leuk Bevonden:
    0
    We zien het wel volgende week *)

2. MiGilleS

MiGilleS Green Mile User

Leuk Bevonden:
    0
    HAHAH jah idd ik kan niet wachten (kijk het geld had ik nog niet (400euro) maar je mocht ook 2 weken later betalen ! maar ik ben 20 dec jarig :D en dan heb ik het geld wel :D YEAH ! leuk op me verjaardag xbox360-en :D maar ik MOET de media-afstandbediening :D das gewoon te handig

3. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Zat die niet alleen bij de eerste levering?

4. MiGilleS

MiGilleS Green Mile User

Leuk Bevonden:
    0
    dacht ik dus ook,...

5. Toyota Yaris

Toyota Yaris Superstar member

Leuk Bevonden:
    0
    :D , ach falcon als ik het forum zo lees, mag je misschien wel blij zijn dat je niet een machine uit de eerste batch hebt kunnen krijgen, de meeste zijn wel in orde maar er lijken er toch wel een aantal behoorlijk bad quality te zijn.

6. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Jongens Jongens Jongens,

Ik weet dat de Xbox360 de hormoontjes van menig persoon hier op hol doet slaan, maar dit slaat echt alles.
    - Enkele onder ons verliezen ineens de mogelijkheid om normaal te praten danwel typen
    - Enge heftige scheldwoorden jegens winkels worden gebruikt omdat ze de xboxen niet in huis hebben of uitverkocht zijn
    - Members verpesten elkaar in dit topic alleen omdat ze nu meer tijd hebben op het forum aangezien de Xbox360 nog niet in huis is en deze tijd er wel voor was gereserveerd.

Jongens jongens jongens,

Willen jullie het even beschaafd en objectief houden excl. zelfmoordaanslagen aan te kondigen tegen de winkels...

Dank u :)

7. Eellie

Eellie The E stands for Eellie

Leuk Bevonden:
    4
    dit zou egt wel mooi zijn *) , want ik hoorde ergens op tv dat je zeker tot januarie geen xbox360 meer kon bemachtigen |:- ........

8. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yup was futurezone onder de V&D maar ik hoorde dat de lading gestolen was weet het niet zeker.
    Ik weet wel ik werd donderdag nog opgebeld of ik beide premiums vrijdag wilde halen maaar ja toen ik daar kwam kon ik er maar 1 krijgen omdat een lading gestolen was hoorde ik.
    En of ik dus in plaats daarvan een core met harde schijf wilde.
    Mijn beste vriend ging iets later zijn xbox 360 halen en hij kreeg wel nog een premium.
    Maar hoe dan ook een core met harde schijf is wat mij betrefd gewoon een premium mijn broertje gaat er toch niet op live mee.

9. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Even titel aangepast, en thread verplaatst.
    Je kan hier dus even je verhaaltje kwijt over je (in jou ogen) onterechte behandeling bij de winkel waar je je Xbox 360 gekocht heb, of wou kopen..

10. Panzer

Panzer Seven deadly sins...

Leuk Bevonden:
    0
  11. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0
    heb net een xbox360 gereseveer en nou maar hopen dat ik hem krijg

12. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    2 weken is niks.. Meeste van ons hadden het reserverings pakket al maanden geleden..

En je kan natuurlijk wel een klacht indienen, maar enk dat je ze als 15/16 jarige niet veel kan maken...

13. Puran

Puran puran

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mn xbox 360 bij videoland (Dokkum) gekocht, dit vind ik persoonlijk geen goeie zaak, simpelweg wegens gebrek aan sevice, kennis van het personeel, en goeie garantie. Maar ze hadden nog preorder pakketjes, en zodoende heb ik em daar toch gepreorderd. Vrijdag ochtend heb ik bij mn spellen en extra controller bij mn vaste winkel gekocht, en om 1 uur ging ik mn 360 ophalen (de spellen lagen dus al thuis). Was ik verplicht om er nog een spel bij te kopen, anders kreeg ik de 360 niet mee!!!!
    Dus moest ik 60 euro betalen voor een spel dat ik helemaal niet wou.
    Belachelijk

14. trickbox

trickbox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik Had dat ook ik loop de Bart Smit binnen en vraag voor een reservering ik moet helemaal brief invullen handtekening en hele zooi der bij dan bellen ze me 2 dagen van te voren op dat ze een xbox 360 hebben klaar liggen voor de heer Bram Wijnants (ik dus) ik helemaal blij :D volgende dag (1 december) bellen ze me weer op (op mijn mobiel in school moet ik corveeen) dan zeggen ze dat iemand van micrsoft ze heeft opgehaalt omdat er iets fouts mee was ik het hele land rondbellen voor nog een 360 maar nergens succes ik bel de bart smit weer op zeggen ze dat hij is uitverkocht ????
    Waar slaat dat op ik heb hem besteld zeg ik
    zegt die ****** dat het enige wat hij weet is dat ze zijn uitverkocht!!
    Grrr.... en toen was ik boos

15. MiGilleS

MiGilleS Green Mile User

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ehb hem nu bij dixons gereserveerd en ze zeiden dat je er dan weer een media-afstandbediening bij krijgt :D

16. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat zeiden ze bij de Media Markt ook. Waarom begrijp ik ook niet, omdat die afstandsbediening alleen bedoeld was voor de 1e lading. Maarja, altijd mooi meegenomen.

17. MiGilleS

MiGilleS Green Mile User

Leuk Bevonden:
    0
    jah idd :D bij MM vertrouw ik ze niet meer hor !

18. downsize

downsize Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jazeker - ik heb inmiddels contact gehad met vertegenwoordiging van de leiding en ze hadden aangegeven dat ze er vanalles aan gingen doen om me toch een XBOX360 te bezorgen .. ik had wel heel erg duidelijk gemaakt dat men het gewoon niet kon maken - aangevuld met wat ik hier op het forum heb gelezen ->en wat denk je - er staat er nu 1 bij mij thuis, vanmiddag opgehaald wat wel vaag was was dat de doos niet helemaal gesloten was - inhoud was gecontroleerd als reden.

Ik ga overigens nog wel een klacht schrijven, de launch was toch wel verpest door dit alles - het had niet zo'n drama hoeven te worden.

Ik ga nu m'n XBOX360 aan m'n beamer hangen - tot Live!

19. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Dit is net zoiets als geen 360 mee krijgen terwijl je toch een pre-order kitje hebt gekocht bij die winkel. Ik snap niet dat jullie dan het daar gewoon bij laten.
    Zeker in jou geval zou ik echt heel die winkel op zijn kop zetten, er staat helemaal nergens in de voorwaarden dat je er dan een game bij moet kopen. Wat er wel in de voorwaarden staat is dat als jij zo'n pakketje bij die winkel heb gekocht dat ze verplicht zijn op 2 December jou een Xbox 360 te verkopen. Simpel als dat. Willen zij die voorwaarden negeren of daar extra voorwaarden aan toe voegen dan zitten ze compleet fout. Als ik jou was zou ik alsnog terug gaan naar die winkel met die game en zeggen dat je je 60 euro terug wil aangezien dat simpelweg niet de afspraak was.

20. Puran

Puran puran

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, je hebt sowieso gelijk, maar het is sowieso geen goeie winkel, geen service en dergelijke, daarom had ik mn games er ook niet gekocht. Ik denk niet dat het wat uitmaakt als ik er heen ga, of niet.

Deel Deze Pagina