1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[onthullend] The Moon Landing Was A Hoax.... (de Maan Landing Was Nep)

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door XBOXLIVE!, 22 mei 2003.

1. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Whatever. Er bestaat ook nog zoiets als logisch nadenken. Ik begin onderhand het idee te krijgen dat je wellicht iets teveel X-Files afleveringen hebt gezien, maar ieder z'n eigen mening... toch?

Remember.... The Truth Is Out There!

so Beam Me Up Scotty. :+

Laatst bewerkt: 7 okt 2003
  2. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    1, de maanlanding is niet nep, alleen maar omdat jullie niet weten wie de camera heeft neergezet.. zijn er dan foto's te zien van het daadwerkelijk LANDEN van de eagle? dacht het niet..

en het kan best zijn dat ze het uitstappen gewoon voor de camera over hebben gedaan.. lijkt me niet onlogisch..

feit is, dat je gewoon nog geen overtuigend bewijs geleverd hebt..

edit: nog even iets.. Ondanks haar enorme budget voor deze fotosessie heeft nasa geen manier gevonden om de zogenaamde 'foutieve schaduwen' (waar ik geen fout in kan ontdekken, BRING IT ON! show me een zogenaamd foute schaduw en ik vertel waarom hij WEL klopt!) weg te werken? leuk geprobeerd jah..

Laatst bewerkt: 7 okt 2003
  3. XBOXLIVE!

XBOXLIVE! Guest

Hoe verklaar jij deze foto? Als de zon de enige lichtbron op de maan is, waarom staan deze 2 schaduwen de andere kant op? Tja, dat suggereert toch het gebruik van spotlights, nietaar? Want zover staan deze 2 objecten niet van elkaar....

En deze bijvoorbeeld... Waarom is de astronaut op deze foto nog duidelijk zichtbaar, wanneer hij toch volledig in de schaduw van de capsule staat?

Hier kloppen de schaduwen ook niet echt. Verklaar dit maar eens!

En misschien moet je dit filmpje ook maar eens bekijken.

4. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Ik probeerde eigenlijk duidelijk te maken dat dus Armstrong niet als eerste op de maan was maar de cameraman ;)

5. XBOXLIVE!

XBOXLIVE! Guest

Nice humour:)

6. DjMouseman

DjMouseman Hardcore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    weet je... ik ben niet goedgelovig, maar waarom wordt er nu nog op hef overgemaakt of het nou wel of niet waar is?

tevens vraag ik me dus ook af (net als andere) waarom dat ze dus niet terug zijn gegaan, want vandaag de dag zouden ze beter materiaal hebben om de Maan te onderzoeken enzo...

7. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Waarom reageer je op Dioga's opmerkingen alsof je denkt dat hij jouw theorie steunt? Aan zijn smiley gebruik is toch duidelijk te zien dat hij geintjes maakt. Ik vraag me dit af omdat je in bovenstaande quote een :) smiley gebruikt terwijl je anderzijds eigenlijk een smiley als deze :{ zou moeten gebruiken.

Anyway... stel je zou gelijk hebben dat de maanlanding zoals we deze te zien kregen een hoax zou zijn, ontken je dan ook het idee dat er uberhaupt ooit een mens op de maan heeft rondgelopen? Of dat het hele ruimtevaart programma sinds het begin nep is? Ik vraag je dit dus nu even serieus. Het lijkt me namelijk sterk dat je zo ver zou gaan.

In principe zou het dus kunnen dat de uitgezonden maanlanding nep is. Er was nu eenmaal een enorme ruimtevaartwedloop tussen de USSR en Amerika waarbij enorme belangen op het spel stonden. De USSR was het als eerste gelukt om een mens in de ruimte te krijgen en Amerika deed er alles aan om de eerste mens op de maan te krijgen. Het zou dus kunnen dat er iets mis ging waardoor NASA zich genoodzaakt zag om een schijnlanding in scene te zetten. Wellicht verloor men op een gegeven moment wel het contact met de Apollo 11 en moest men het wel op deze manier doen vanwege de enorme belangen die op het spel stonden. Terwijl de Apollo 11 in de tussentijd dus wel echt op de maam landde. Uiteraard zijn er meerdere van dit soort theorieen te bedenken, maar de maanlanding compleet ontkennen zou echt totale onzin zijn in mijn ogen.

Ik blijf er echter geloven dat het is gegaan zoals het officieel is uitgebracht door NASA.

Tussen 1969 en 1972 zijn trouwens 12 mensen naar de maan geweest. De reden dat men er nu niet meer naar toe gaat met mensen is omdat het makkelijker is omdat met mini robots te doen.

8. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Daarnaast kost het gewoon klauwen vol geld om iemand op de maan te zetten. Daar zijn miljarden dollars mee gemoeid geweest. Toen kon dat nog, omdat de VS en de USSR midden in de koude oorlog zaten, en er dus echt een race aan de gang was wie als eerste iemand op de maan kon zetten. Om er maar voor te zorgen dat Amerika de eerste was werd er bakken vol geld in het maanprogramma gepompt. Die wedloop is nu over, sowieso ligt het ruimteprogramma flink op z'n gat, NASA krijgt nog maar een fractie van wat ze in de jaren zestig en zeventig kregen, Irak en andere 'aardse' zaken zijn op dit moment wat belangrijker in de ogen van de Amerikaanse politiek.

9. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Haha, ja zo kan je ook dicussieren. "Jij kunt mijn stelling niet accepteren (ja, ja), dus ben je per definitie een door de media gemanipuleerde achterloper."

Daarmee beweer je trouwens ook nog even dat je deze theorie over de neppe maanlanding zelf bedacht hebt, mits je jezelf niet een gemanipuleerde achterloper wilt noemen dan.

10. XBOXLIVE!

XBOXLIVE! Guest

Ik zeg nergens dat ik deze theorie zelf bedacht heb, ik maak alleen duidelijk dat ik achter deze theorie sta!

11. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    Klopt het dat jij ook gelooft dat Tupac nog leeft, Kennedy ergens op een eiland zit en Martin luther king met een dikke sigaar in z'n bek zit te genieten van z'n vrijheid? :{

12. XBOXLIVE!

XBOXLIVE! Guest

Wat een loze offtopic reactie zeg:{ Ik zeg alleen maar dat ik achter deze theorie sta, en dan begin jij ineens allemaal ongeloofwaardige opmerkingen op te hoestten. Waar dit op slaat weet ik niet, maar NIEMAND heeft nog een argument tegen de fotos opgesteld.... Dus geef mij maar een paar harde argumenten tegen mijn stelling!!!!

13. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Dus WIJ moeten voor tegenargumenten gaan zorgen voor deze imo achterlijke complottheorie?

Heb jij soms zelf die theorie bedacht? Nee, die heb je gewoon van internet geplukt. Er zijn ook genoeg sites te vinden waar het tegenbewijs wordt geleverd. Zoekt en gij zult vinden.

Maar meneer vind het leuker om iedereen die tegen hem in gaat af te stempelen als gehersenspoelde idioten die in ban worden gehouden door de media. Eerlijk gezegd begin ik onderhand te denken dat je wellicht last hebt van paranoia verschijnselen en misschien eens moet gaan praten met een deskundige.

14. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Dioga, heb je wel eens gehoord van het mannetje in de maan....
    ....zucht.....

:D 8) :+

15. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    nounou.. niet te snel oordelen hoor :p misschien speelden de Russen en Americanen wel onder 1 hoedje tijdens de wedloop naar de maan (tijdens de koude oorlog terwijl ze elkaar diepgrondig haatte en de loef af probeerden te steken). Misschien zijn de Russen ook wel helemaal niet met youri kakaring (of hoe je die knakker ook schrijft) als eerst in de ruimte geweest. En misschien heeft America die 10000000 dollars (en de Russen met hen) alleen maar uitgegeven om ons een leuk filmpje van een faky faky maanlanding te laten zien :{

Wat ik wil zeggen, 3 foto's waar mogelijk mee gerotzooid is (waarschijnlijk door voorstanders van jou stomme theorie) zijn IETS minder bewijs dan dit. (en de 10000 meer bewijzen die er zijn te verzinnnen die de maanlanding waar maken.)

16. XBOXLIVE!

XBOXLIVE! Guest

Dat jij het een achterlijke complottheorie vindt is niet mijn probleem, en daarbij vind ik het buitengewoon onbeschoft dat jij mij naar een deskundige verwijst. En daarnaast heb je nog steeds geen mogelijke oplossingen voor de fotos geven!

Laatst bewerkt door een moderator: 8 okt 2003
  17. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    En jij bent blijkbaar niet in staat mijn posts of die van een ander te lezen. Die sterke tegenbewijzen zijn in overvloed te vinden via hetzelfde internet waar jij jouw complotje vandaan hebt gehaald. Ik hoef dus helemaal niets te bewijzen. Jij hebt jouw theorie tenslotte ook niet zelf bedacht. En JIJ bent degene geweest die van begin af aan andere members persoonlijk is gaan aanvallen omdat die zich niet kunnen vinden in deze theorie. Misschien was het je nog niet opgevallen, maar erg veel medestanders heb je hier niet. Wellicht een teken aan de wand? Misschien moet je voor jezelf maar eens met een objectieve blik echt gaan uitzoeken hoe alles wellicht in elkaar zit ipv hier zieltjes proberen te winnen.

Laatst bewerkt: 8 okt 2003
  18. DjMouseman

DjMouseman Hardcore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    als je het filmpje bekijkt begin je steeds meer te geloven in het feit dat het een Hoax was... hoe er is geknoeid met licht enzo (op 1 foto staat de zon achter de astronaut en als je tegen z'n vizier staat zie je een lamp staan waar ie tegen aan kijkt... Amerika zal wel een Apollo hebben gestuurd, alleen zonder bemanningsleden (zoals ook al wordt gezegd in het filmpje)... maar ja, gebeurt is gebeurt... lekker laten zo..

19. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    het is zoooo zinloos ieder 'filmpje' zomaar te geloven... hoeveel filmpjes zijn er niet op het internet te verkrijgen waar Britney spears zogenaamd aan het neuken is met Jennifer lopez?! :p

20. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    *ziet het al helemaal voor zich :9 :+

Maar weet je wat nu echt het meest grappige (of juist trieste) is? Hij schreeuwt maar dat hij de "juiste" bewijzen heeft en wij maar niet, maar hij vergeet een heel belangrijk ding.... waarom? Waarom zou men het dan gedaan hebben? Al die zogenaamde en makkelijk te manipuleren bewijsstukken van hem kunnen hem niet eens zeggen waarom men het gedaan zou hebben.

Oftewel al die "bewijsstukken" waar hij zo van overtuigd is hebben geen enkel nut. Ze vertellen hem alleen maar wat hij wil horen en meer niet. Vervolgens beweren dat het de enige echt juiste "bewijzen" zouden zijn zonder ook maar even met een objectieve blik naar andere mogelijke verklaringen te kijken is eigenlijk behoorlijk triest.

Laatst bewerkt: 8 okt 2003

Deel Deze Pagina