1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[onthullend] The Moon Landing Was A Hoax.... (de Maan Landing Was Nep)

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door XBOXLIVE!, 22 mei 2003.

1. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Om Rusland voor te blijven met de eerste maanlanding. Algemeen bekend dat er een wedstrijdje was wie als eerste op de maand zou landen :)

2. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Nee meen je dat nou echt? :eek: :+

Natuurlijk weet ik dat ook wel, maar hij komt er niet mee aanzetten. Hij roept alleen maar dat alles maar nep was en dat hij het als enige juist heeft. Mijn vraag was dus ook aan hem gericht en geen algemene vraag. :)

Laatst bewerkt: 8 okt 2003
  3. XBOXLIVE!

XBOXLIVE! Guest

Look who's talking now! Nogmaals, het feit dat je niets wilt bewijzen toont al aan dat je geen intensies hebt om te waarheid te achterhalen..

Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik dit als een open topic laat, ieder heeft z'n mening. Of hij/zij het nou gelooft of niet is zijn zaak.Een freetopic dus, bekijk de filmpjes/plaatjes maar en maak voorjezelf een beslissing zonder verder kritiek op een ander te hebben!

Laatst bewerkt door een moderator: 8 okt 2003
  4. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Dat hij er niet mee komt aanzetten maakt nog geen veschil tussen een echte en een neppe maandlanding.

5. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    Om iedereen even van deze onozele discussie weg te lokken:
    China had toch laatst ook plannen om op de maan te landen ofzo? of iig om de ruimte in te gaan..

6. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Over onderzoekend gesproken. Hij noemt het onderstaande al een feit zonder blijkbaar eerst te hebben onderzocht of ze eigenlijk nog wel terug zijn gegaan. Het zal me niet verbazen als dit ook wel weer een door de NASA bedachte leugen zou zijn volgens hem.
    Tussen 1969 en 1972 zijn er dus 12 mensen naar de maan geweest.

7. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52

Als er 2 spotlights gebruikt zouden worden zouden er ook 2 schaduwen zijn, kijk maar bij een voetbalwedstrijd :)

Waarom is alleen die man "opgelicht?". Als er spotlights stonden dan zouden we meer van het toestel zelf moeten zien...
    Daarbij kaatst zwart licht af, wit daarintegen weerkaatst licht. Waarschijnlijk stond er dus iets achter de man waardoor het licht weerkaatst en alleen de man "oplicht".

Ook hierbij geld hetzelfde, het gebruik van spotlights is onmogelijk omdat er dan meerdere schaduwen moeten zijn. Verklaring hiervoor zou dan kunnen zijn dat de ene man gelijk loopt aan een bergje waardoor de schaduw misvormt.

Filmpje duurt 24 minuten. Ben gek.. Dat ga ik niet helemaal afkijken.

Anyways, hier heb je je antwoorden over de foto's }:] Ik hoop dat je er blij mee bent...

8. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Om dioga ff bij te springen...'t is duidelijk dat de schaduwverschillen door reliëf verschillen komen...meer heb ik er niet over te melden :p

9. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    en nog een ding op de maan zit druk kracht ze hebben toch die vlag gezet maar het zou toch meteen in een propje worden gedrukt door druk kracht

10. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    druk kracht??? de zwaartekracht is daar minimaal in vergelijking met hier :confused: Door het gebrek aan zwaartekracht wordt 't juist geen propje (gaat ie niet hangen)

11. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Druk kracht? Wat bedoel je daar nou weer mee? :confused:

Als je zwaartekracht bedoelt, die is juist stukken minder dan op de aarde, ik geloof ongeveer 8 keer minder. Alles weegt op de maan dus 8 keer minder dan op aarde. Daarom maken die astronauten ook van die reusachtige sprongen (wow, hoe hebben ze dat gefaked eigenlijk, als het nep zou zijn? :)).

Dus hoe je erbij komt dat een vlag tot een propje zou worden gedrukt op de maan, is mij een raadsel...

/edit @Saaur: Dat zeg ik :cool:

/edit @DwD: Je gebruikt ook teveel woorden om nix te zeggen :+

12. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    DwD: met touwtjes ofcourse, gewoon die mensen optrekken en dan de touwtjes digitaal wegwerken ;)....DûH, nooit een cursus: Moonlanding HoaXes voor beginners gedaan?

/edit: @DwD: Note the ";)" :+

13. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    w00t, ik wist niet dat ze in de jaren 70 al digitale beeldbewerking, special effects en computer generated images hadden! _O_ :+

14. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Heb je The Matrix nooit gezien ofzo?? |:-

15. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    En daarmee ben je volgens je eigen argumentatie gelijk een gehersenspoelde malloot. Ik verzin niks, lees je eigen woorden maar na.

Trouwens, ik heb wel eens ergens gehoord/gelezen dat die vlag stevig was, dus niet van katoen ofzo. Hij kon dus simpelweg niet gaan hangen...

16. XBOXLIVE!

XBOXLIVE! Guest

Ten eerste ben ik het niet eens met Dioga, de zon komt vanuit een richting, dus waarom zouden ze in alle hoeken spotlights plaatsen? Ze hadden waarschijnlijk een hele rij spotlights neergezet om het totale lichtoppervlakte groter te maken..

17. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Dude.. Je zegt zelf dat er meerdere spotlights gebruikt werden. Je spreekt jezelf nu gewoon tegen :p :+ Ik geef nou net een verklaring waarom de schaduwen van verschillende kanten lijken te komen.

18. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Ja goed, maar dat plaatje laat door middel van die strepen nou net zien dat het om 1 spotlight zou gaan.

Misschien moet er iemand gewoon een mailtje naar de NASA sturen, dan weten we eindelijk wat er nou precies aan de hand is.

19. XBOXLIVE!

XBOXLIVE! Guest

Als je het filmpje had bekeken, wist je nu dat NASA al die theorieen (natuurlijk) ontkend had...

En nog iets,

Waarom zijn ze na die ene zogenaamde maanlanding nooit meer terug gegaan?? :+

20. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien moet je de draad even helemaal lezen? :{

Deel Deze Pagina