[onthullend] The Moon Landing Was A Hoax.... (de Maan Landing Was Nep)

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door XBOXLIVE!, 22 mei 2003.

  1. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Er vonden in totaal 6 bemande maanlandingen plaats: Apollo’s 11,12,14,15,16 en 17, en dit van 1968 tot 1973. Apollo-11 landde op de maan in juli 1969 en Apollo-17 in december 1972. Apollo-13 had in april 1970 te kampen met een explosie in de Service Module (SM) en moest daardoor de maanlanding afgelasten.

    Bron:
    http://www.geocities.com/CapeCanaveral/Launchpad/5320/dutch/mis.html

    Hoe heb ik dit gevonden? Heel simpel. Ga naar Google en typ : Hoeveel maanlandingen zijn er geweest?

    Moeilijk he. :{
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2003
  2. XBOXLIVE!

    XBOXLIVE! Guest

    WTF?????|:-

    Jullie zijn allemaal wel tegen deze stelling , hé??!! Straks geloven jullie nog alles wat de media jullie voorschuifd
     
  3. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je dubbelpost even verwijderd :+

    Maaruh, jij gelooft ook alles wat de mensen die beweren dat de media liegt zeggen...net zo'n onzin stelling als waar jij mee aankomt hier
     
  4. XBOXLIVE!

    XBOXLIVE! Guest

    Ik geloof niet alles, en ik heb ook nooit gezegd dat ik alles geloof! Maar dit nou weer wel, aangezien er genoeg bewijs tegen de maanlanding is....Het heefts zelfs nog in verscheidene tijdschriften gestaan!O-)
     
  5. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    Het heeft in tijdschriften gestaan dus is 't waar....wie gelooft er nou alles wat de media zegt? |:-
     
  6. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Sorry hoor, maar ik vind het een stuk geloofwaardiger dat er wel degelijk een maan landing is geweest dan al deze crap.

    Als het allemaal nep was geweest was het echt wel boven water gekomen.
     
  7. Johannus

    Johannus tom joh

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    2
    jongen, geloof jij lekker joh :{
     
  8. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    [Pauze] Damn, ik ben nu op 19 minuten van dat filmpje, maar die mensen hebben duidelijk geen natuurkunde gehad op school. Bij elke theorie vergeten ze dat er geen lucht en weinig zwaartekracht op de aarde is....ik ben nog niet bij de vlag...want dat die wapperen zou vind ik wel wat dubieus....hoewel er natuurlijk altijd nog wel een sort van wind in de ruimte is...Solar winds worden die genoemd geloof ik? [EDIT: Lunar winds] Zou ik even op moeten zoeken...ik ga weer doorkijken [/pauze]
     
  9. XBOXLIVE!

    XBOXLIVE! Guest

    Ik zeg niet dat ik de tijdschriften als een definitieve bron gebruik!

    Je kunt het natuurlijk ook omdraaien en zeggen dat JIJ alles gelooft wat de media opbiecht!;)
     
  10. XBOXLIVE!

    XBOXLIVE! Guest

    Welke crap???!!!

    En al het bewijs is al boven water gekomen! Zoek en gij zult vinden...
     
  11. stefsybo

    stefsybo Active Member

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is ook genoeg bewijs vóór de maanlandingen (ja meervoud, maar dat wil jij schijnbaar maar niet begrijpen), en (geloof het of niet) :

    :eek: :eek:


    In de ruimte is idd Zonnewind, maar dit is een magnetische "wind" en kan het wapperen van de vlag dus niet verklaren. Wat het wapperen van de vlag wel kan verklaren is het feit dat net iemand de vlag bewogen heeft.
     
  12. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    is het nou echt zo moeilijk om gewoon toe te geven dat je misschien mis zat en misschien iets te naïef?

    de bewijzen waar jij over spreekt, zijn geen bewijzen, gewoon optische illusies of hoe je het wilt noemen... absoluut geen bewijs...

    (en nogmaals, het geeft niks om je eigen ongelijk toe te geven hoor ;) )
     
  13. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    goeiendag zeg, ik heb nog nooit zo'n kortzichtig en naïef figuur als jij gezien |:-

    Zie je niet dat je jezelf enorm aan het tegenspreken bent? Volgens jou zijn wij allemaal maar dom gehersenspoeld en lopen wij braaf achter de media aan.... en jij dan? Loop jij niet net zo hard blind achter de eerste de beste persoon aan die roept: "die maanlanding was nep! Ik heb het bewijs hier op een servetje staan!!" Juist ja.

    Van mij mag je best geloven in je complottheorieën hoor, maakt mij allemaal niet uit. Ik bedoel, hindoes geloven ook dat koeien heilig zijn, die hoor je mij ook niet uitlachen :)
    Maar waar ik dan weer niet tegenkan, is iedereen die het niet met jou eens is (en dat is geloof ik de overgrote meerderheid hier) uitmaken voor "door de media gemanipuleerde achterloper" (ja dat zijn jouw woorden). Je begint hier wel een beetje paranoïde te lijken hoor...

    Wat ik me nog wel afvraag: waarom klamp jij je zo stevig vast aan die hoax-theorie? Je doet alsof je leven ervan afhangt man!
    Maargoed, maakt verder ook niet uit, ik vind het allemaal ontzettend komisch om te zien hoe jij heel xbw probeert te overtuigen van jouw gelijk, en nog komischer is om te zien dat het je absoluut never nooit niet gaat lukken 8)

    Maar toch veel succes :+
     
  14. XBOXLIVE!

    XBOXLIVE! Guest

    Ok mensen, ik begin hier langzaam het idee te krijgen dat ik hier op xbw weinig mensen nog zou kunnen overtuigen. Desalniettemijn blijf ik bij mijn gedachten en beslissingen... Ik vind het echter nog verdacht dat bepaalde mensen sommige vragen van mij niet beantwoorden..

    Zoals:

    Waarom zijn we na de 1ste maanlanding nooit meer terug gegaan?

    Het feit dat de vlag op de maan wappert (d.m.v het feit dat iemand net de vlag bewogen heeft) vind ik volstrekte onzin. De flag wapperd inmiddels gedurend het gehele filmpje..

    En......Waarom zit er onder dit ---> [​IMG] apparaatje geen raketmotor die het terug naar de aarde zou moeten brengen? Erg verdacht vind je ook niet? En bij de eerste beta tests met deze capsule crashte hij elke keer, en Meneer Armstrong heeft dit ding tijdens geen enkele test onder controle kunnen krijgen. Het is dan wel vreemd dat het op de maan in een keer lukte...

    En over die Lunar winds, die komen alleen voor met een snelheid van 1 m/s... Vaag dat dat de flag dan wappert alsof er windkracht 4 staat...

    En waarom zijn er op geen enkele foto STERREN te bezichtigen?

    Waarom zit er geen 'blast crater' onder de appollo 11 capsule?/
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 okt 2003
  15. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    :+

    1. Zijn "we" wel, lees andermans post eens
    2. "het gehele filmpje?" dat is niet waar, je ziet maar heel even een vlag wapperen, dat is wanneer hij opgezet wordt, dus dat kan best
    3. Omdat de raketmoter die em terugbrengt daar niet zit :{
    4. Zie 2.
    5. Dat weet ik niet precies, maar het kan iets te maken hebben met stand zon, "brightness" van de omgeving/het oppervlak. Ik denk dat een fotograaf of natuurkundige je het haarfijn kan uitleggen....ik zal es aan m'n grafie-zooi vriendjes vragen wat zij ervan denken :+

    Ik vind het ook zo'n mooie "theorie" dat die man in de schaduw stapt...maar dat kan helemaal niet!!! Als het niet kan...hoe hebben ze het dan op film gekregen? :+
     
  16. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Jezus Christus doe je het gewoon expres of scheelt er echt iets aan je? Ik had het al eerder gemeld en onderstaande tekst heb ik net nog gepost, met bronverwijzing en de mogelijkheid om dezelfde tekstinhoud op andere sites te vinden.

     
  17. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
  18. XBOXLIVE!

    XBOXLIVE! Guest

    Juist ja..

    Verklaar waarom hieronder geen blast crater (krater die wordt veroorzaakt door de uitstoot van hitte) te zien is, waneer deze capsule hier toch werkelijk gelandt heeft. Je zou bijna denken dat ze hem gewoon neergezet hebben.

    [​IMG]
     
  19. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat er op de heenreis: Weinig kracht nodig is ivm. geen zwaarte kracht
    En op de terugreis: Idem

    /Mod jemig, moet ik weer een dubbelpost van je weghalen...let toch eens op!

    Het meeste op die site is eenvoudig te weerleggen, maar wat mij opviel zijn:

    Iemand uitleg?


    HAHAHA: allemaal maanfotos' http://forum.fok.nl/showtopic.php/365530/1/1000 <--- en geen sterren :+ allemaal nep? :+
     
  20. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Heb je tegen argumenten op een al eerder genoemde site nog niet gelezen dan? :{

    Alles wat jij post is al lang tegen gesproken met minstens even goede argumenten.

    /Argumenten dus tegen de hoax-theorie voor de duidelijkheid.
     

Deel Deze Pagina