1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[onthullend] The Moon Landing Was A Hoax.... (de Maan Landing Was Nep)

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door XBOXLIVE!, 22 mei 2003.

1. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Neej, sorry, ik heb niet echt tijd om ALLE links in dit topic af te gaan ;) tis trouwens wel leuk om zelf te onderzoeken...

*gaat naar anti hoax site van XiroKe

2. XBOXLIVE!

XBOXLIVE! Guest

Suspicious, very suspicious... En dat vanaf 95 km hoogte!

3. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    XBOXLIVE! is gewoon kortzichtig en luistert niet naar wat anderen te zeggen hebben. Dat hij dan een complottheorie wil geloven waarvan de argumten zo lek als een zeef zijn moet ie zelf maar weten.. :{

4. XBOXLIVE!

XBOXLIVE! Guest

Hallo, iemand thuis??! Wordt eens wakker, DAT HEB IK NIET GEPOST! En je hebt de vraag nog niet eens beantwoord.

5. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  6. XBOXLIVE!

XBOXLIVE! Guest

Inderdaad! Dat moet ik zelf maar weten:)

7. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    XiroKe gaf zeg maar geen reactie op jou :{, omdat dat toch zinloos is, maar op Saaur.

En een antwoord op die crater van je heeft de zelfde Saaur al gepost

En een antwoord op die crater van je heeft de zelfde Saaur al gepost

(ik schrijf het maar 2 keer voor het geval je er over heen zou lezen :{)

Dus als JIJ nu zo vriendelijk zou willen zijn een paar post terug te lezen en niet iedere keer de zelfde vragen bleeft stellen??

8. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Zou het niet verstandiger zijn om deze thread maar gewoon compleet te negeren. Iedere reactie op XBOXLIVE! is toch nutteloos, zoals de laatste twee dagen wel is gebleken. :{

*begint met negeren

9. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    ^^ XBOXLIVE! moet de post van deze beste man op fok echt eens doorlezen, kijken of ie dan nog zo vast in z'n schoenen staat :p De weerleggingen die in die link uiteengezet worden zijn tenminste ergens op gebaseerd :)

*Zucht.... hoezo eigenwijs |:-

neh, niet negeren, tis op zich best wel grappig, deze discussie (naja, van een echte discussie is allang geen sprake meer eigenlijk), vind je niet? :+

10. XBOXLIVE!

XBOXLIVE! Guest

Je doet maar!*)

11. XBOXLIVE!

XBOXLIVE! Guest

Deze discussie heeft naar mijn mening nog weinig zin! Xbw is niet overtuigd, en dat zal ook niet gebeuren aangezien niemand zich er in wil verdiepen!

Ok, voordat ik gek wordt wil ik a.u.b nog de antwoorden op de volgende vragen:

-Waarom zijn we na al die apollo missies nooit meer teruggekeerd?

-Als je naar de maan vliegt kom je onderweg allemaal kleine meteorische deeltjes tegen, deze kunnen snelheden hebben 10000 m/ph... Leg uit waarom het ruimteschip toen niet geelimineerd werd?

Laatst bewerkt door een moderator: 9 okt 2003
  12. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Op de maan zijn nauwelijks grondstoffen, geen water, geen dampkring, nauwelijks aantrekkingskracht.

Wat moet je op die steenklomp? Dat de US of A daar persé naar toe wilde had niet zoveel met de maan te maken alswel meer met een wapen/prestige wedloop.

Beetje onzinnige redenatie van dat gruis wat tussen de maan en de aarde zweeft. Er zijn reeds satelieten naar de meest verre uithoeken van ons zonnestelsel gestuurd zonder echte schade aan die dingen, dan is de maan maar een kleine afstand :)

13. gerjan

gerjan Guest

je kijkt te veel films

14. XBOXLIVE!

XBOXLIVE! Guest

Daar zit wel wat in ja..Cole Trickle

15. gerjan

gerjan Guest

Het kan heel goed een voorwerp zijn dat te dicht voor de camera zat. Daar lijkt het erg op.

Trouwens al die plaatjes zijn zo makkelijk te vervalsen, naar je eigen zin. Je kan echt makkelijk zorgen dat zo'n plaatje nep lijkt let op:

voor:

na:

....kzal nog wat meer onderzoek doen =)

16. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :confused: vol ongeloof :confused: nu opeens wel??? Dat is al 10x gezegd....

evenals het feit dat ze na die 1e keer nog zo'n 6 keer zijn terug gegaan :confused: nog immer vol ongeloof
    :confused:

/EDIT: @Gerjan:
    Edit 2:
    Dat snap ik :+, maar ik geef je de ff de uitleg, hoef je niet te zoeken ;)

17. gerjan

gerjan Guest

"en bij de eerste bèta tests"
    blijkbaar hebben ze het daarna wel goed in de vingers gekregen he;)

sorry saaur ik lees ook niet alles door, net als jij:p

maar ja het is dus waarschijnlijk wel zo

18. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @Gerjan: Ook is 't op aarde moeilijker zo'n ding te vliegen dan in de ruimte :)

zie ook edit hierboven!!!

19. gerjan

gerjan Guest

Ehmmm wacht ff wat bedoel je nou allemaal, ik geloof wel dat ze er zijn geweest hoor

20. XBOXLIVE!

XBOXLIVE! Guest

Waarom zouden ze de plaatjes vervalsen?? Dit zijn immers fotos die door NASA zijn uitgegeven. Het vreemde blijft toch dat

Deel Deze Pagina