[onthullend] The Moon Landing Was A Hoax.... (de Maan Landing Was Nep)

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door XBOXLIVE!, 22 mei 2003.

1. XBOXLIVE!

XBOXLIVE! Guest

Ruimte afval: De rondswevende afbraaksels van meteooren. En planeten zijn btw geen ruimte vuil!O-)

Laatst bewerkt door een moderator: 13 okt 2003
  2. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Of is dat soms ook weer een hoax opgezet door de NASA om ons allemaal voor de gek te houden.

3. XBOXLIVE!

XBOXLIVE! Guest

|:- People these days

4. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    ...... :+

5. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Dat kan best, ik denk allen dat Elvis en Pim er ook zitten...:+

Maar ff serieus. Het zou best kunnen...

6. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Jaja, de pot verwijt de ketel. Jij hebt deze thread opgezet, of ben je dat alweer vergeten?

7. XBOXLIVE!

XBOXLIVE! Guest

Nee hoor.....:+

8. Clitoris

Clitoris Guest

9. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
  10. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    ik vind dit een prachtig topic !

ik zelf ben zeer geintreseerd in de maan ik geloof ook zeker niet dat ze er geweest zijn!

waarom niet!1 van deze redenen Het was gewoon een oorlog tussen de Russen (wie was er eerst)

En Amirika wilde eerst zijn terwijl rusland al onbemand geland op de maan!

maar in 2008 zal ik het zeker weten dan gaat china naar de maan ben benieuwd wat er dan gebeurt!

Ik ben al bezig met onder zoeken van af m,n 12 jaar! ik vind het prachtig!

Laatst bewerkt: 27 feb 2006
  11. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Goed onderbouwde redenatie, ik ben gelijk overtuigd!

Lees eerst de 10 pagina's in dit topic van 2 jaar terug maar eens helemaal door, dan praten we wel weer verder :)

12. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb de docu gezien die in de GM al staat, als je die ziet weet je meteen zeker dat het een HOAX is. Het komt alleen nogal erg geforceerd over, ze vertellen bijvoorbeeld niet waarom het geen HOAX hoeft te zijn.

Het is maar wat je geloofd, ik snap niet echt wat er nou zo schokkend aan is. Moet de medaille van 'eerste op de maan' dan naar iemand anders gaan?

13. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil ook wel even wat dingen kwijt over dit onderwerp. Sowieso ben ik totaal niet thuis in de natuurkunde, dus al die dingen over snelheden die nooit gehaald kunnen zijn en weet ik het allemaal snap ik toch niks van.

Alleen maar roepen dat je niet overal wat achter moet zoeken, vind ik ook een beetje triest. Dat is wel erg makkelijk. Geen gezeur, dit kan niet gefaked zijn, klaar. Ik denk zelf dat het best wel zou kunnen dat ze er nooit geweest zijn.

Er zijn foto's waar iedereen die niet in de hoax gelooft, niet op reageert. De belangrijkste foto's, zoals met die schaduwen waar niks van klopt, wordt niks van verklaard. Ik heb die sites ook bekeken, maar niet alles wordt uitgelegd.

Bovendien zijn er geen mensen die hebben meegewerkt aan de landing die nog commentaar willen geven op de hoax-theorie. Echt helemaal niemand laat zich erover uit.

Ik ben wel geïnteresseerd hierin en ik heb natuurlijk nog niet alle video's en sites die erover gaan bekeken, maar ik denk dat er best wel redenen zijn om de echtheid in twijfel te trekken. Ik sta helemaal open voor commentaar op mijn post enzo, ik ben best benieuwd naar andere dingen hierover... Maar geen 'Gast, misschien is WOII ook wel nooit gebeurd, was jij erbij?'-onzin reacties... Ik ben benieuwd...

14. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    ik heb er al zoveel over veteldt, en bekeken..
    kortom het kon nog gewoon niet voor die tijd de techniek was er ook nog niet zo ver wat denk je vanalle neppe foto,s ik heb nog nooit een echte foto gezien?
    en bedenk dat de foto,s wel loei scherp zijn .. zeker als je weet dat de foto graaf geen vizier had om te mikken toch zijn de foto,s in het midden en haar scherp ook kun je zien dat er lampen gebruikt zijn? en ze hebben geen flitsers mee?zo kan ik nog wel utren door gaan enz enz

dit is een mooie documantaire

http://video.google.com/videoplay?docid=-1138935117048624484&q=fake moon

15. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
  16. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Leer eerst fatsoenlijk Nederlands voordat ik ook maar in ga op iets uit deze onbegrijpelijke brei.

17. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    o sorry ik typ met een hand en aangezien dit niet altijd even goed gaat...:mad:

18. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    'Everybody loves a conspiracy'

19. CasPerZerZ

CasPerZerZ *Sorteert Pallets

Leuk Bevonden:
    0
    Goed nederlands typen hangt toch niet af van hoeveel handen je gebruikt?

Met een beetje tijd typ ik gerust met mijn neus een goede nederlandse zin.

20. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Documentaire is achterhaald.
    Er worden miljoenen foto's getrokken, natuurlijk zijn er daar heel goed gelukte bij, en die krijgen wij te zien.
    Techniek was ver genoeg, ben jij een expert, die er genoeg van weet om te weten precies hoe ver de techniek staat van andere bedrijven in een andere tijd? Je kan schatten, maar vergeet ook niet dat de techniek altijd verder staat dan dat het grote volk weet. Ook nu, veel word achtergehouden.

Deel Deze Pagina