1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[onthullend] The Moon Landing Was A Hoax.... (de Maan Landing Was Nep)

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door XBOXLIVE!, 22 mei 2003.

1. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Even een trap omhoog na een jaartje rust:

nu.nl

Whaha.. Nou hoeven we ook niet meer naar een wapperend vlaggetje te zoeken :+

2. Dominick

Dominick Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    God, hebben jullie nog steeds niet door dat jullie überhaupt niet echt leven, in een computergestuurde schijnwerkelijkheid zitten waar allerlei entiteiten onze energie opslorken voor hun maatschappij ? Pff... Wie zegt nu dat deze realiteit die jullie zien de echte is ?

Allememachies...

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.780
    Hoe vaak heb jij The Matrix gezien? :+

4. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    The Matrix is a system, Neo. That system is our enemy. When you look around, what do you see? Businessmen, teachers, lawyers, carpenters. The very minds of the people we are trying to save. But until we do, these people are still part of that system and that makes them our enemy. You have to understand, most of these people are not ready to be unplugged. But they are so inert, so hopelessly dependent on the system that they will fight to protect. Were you listening to me, Neo, or were you looking at the woman in the red dress?

I was..

Look again. Freeze it!

This, this isn't the Matrix?

No, Neo, it is another sparring programme designed to teach you one thing. If you are not one of us, you are one of them.

What are they?

Seinting programmes. They can move in and thoughout any hardware still wired to their system. Which means, in the Matrix they are everyone and they are no one. We have survived by running, hiding from them. But they are the gatekeepers, they are guarding all the doors, holding all the keys. Which means, sooner or later, someone is going to have to fight them.

Someone?

I won't lie to you Neo. Everyone who as ever fought an agent, every single man who stood his ground, has died. But where they have failed, you will succeed.

Why?

I have seen an agent punch to a concrete wall. Men emptied entire eclipses on them and hit nothing but air. But yet, they strength and their speed is based on a world that is built on rules. Because of that, they will never be as strong or as fast as you can be.

What are you trying to tell me? That I can dodge bullets?

No, Neo. I am trying to tell you that when you are ready, you won't have to.

Het is ook een van mijn favorieten, moet ik zeggen :+ Het is toch alweer een tijdje geleden dat ik die scene gezien heb, maar hem vergeten.. Nee :)

5. Hellspawn

Hellspawn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mmmm… Ik heb deze topic eens doorgespit, voor het grootste gedeelte… Opvallend is dat er meer woorden vallen over wie er nu gelijk heeft en wie niet dan dat het onderwerp uitputtend belicht wordt… Er wordt hier gesproken over een belangenverstrengeling tussen politiek en de NASA-wetenschap… Opvallend is dat de USSR, die in de tijd van de Koude Oorlog net zulke grote belangen had bij de ruimtevaart, niet direct wordt aangewezen als een natie die ook wel eens de boel heeft kunnen besodemieteren wat ruimtevaart aangelegenheden betreft…

De zogenaamde nepschaduwwerking van de foto’s vind ik verre van overtuigend… Je kunt je afvragen waarom bepaalde schaduwen niet precies zo vallen zoals “wij” dat willen… Maar zoals al eerder is gezegd hier: de maan is geen gladde bol, maar heeft een landschap vol kraters, stenen, rotsen en reliëf… De zon maakte blijkbaar ten tijde van het maken van de foto’s en films al lange schaduwen, dus wanneer er ook maar een bobbeltje in de grond zat die wat meer naar links of naar rechts naar boven of naar beneden glooide, had je dus al het schaduwenprobleem…

Verder wordt aangegeven dat de Amerikaanse vlag wappert… Misschien hebben ze er destijds iets aan bevestigd wat er voor zorgde dat de vlag in ieder geval even zou bewegen om een dramatisch effect te creëren… Dat is een veronderstelling, maar je weet het maar nooit… Ik heb voldoende filmpjes gezien van NASA en voldoende foto’s om er eigenlijk van overtuigd te zijn dat ze wel degelijk op de maan zijn geweest… Ik kan me ook niet voorstellen waarom men daarover zou willen liegen? Er was destijds een wapenwedloop en een ruimtevaartwedloop… Als ze de boel hadden willen besodemieteren, hadden ze wellicht al veel eerder nepfilms kunnen maken, dus waarom precies in 1969?

Of er geknoeid is met het materiaal, ach… Misschien hebben ze er toch mee zitten zooien… Maar je komt daar toch nooit achter… Ik heb minder vertrouwen in de buitenlandse politiek van superstaten op de aarde zelf dan dat men het publiek zou willen bedotten met nepfilms over de maan… Op het Internet staan hele websites vol met beelden van ware filmstudio’s waarin het nepmateriaal zou zijn gefilmd… Op het toneel zie je dan de scène van de maanlanding met daarbuiten de belichting en het personeel… Alleen zijn dat virtueel nagebootste afbeeldingen, niemand kan een foto tonen waar NASA de maanlanding op aarde via nepmateriaal staat te filmen…

Ik vind het allemaal erg ver gezocht… Ik ben me zeer bewust van de soms eenzijdige berichtgeving door diverse media, maar ik zie het nut niet in van het opzetten van een nepmaanlanding… En gesteld dat de Russen eerder waren geland op de maan, wat dan? Was de aarde dan vergaan? Volgens mij was de kernwapenwedloop veel meer van belang dan dat ene Armstrong als eerste op de maan was… Uiteraard heeft het zijn waarde (gehad), maar om ons nu nog te gaan afvragen of het nep was? Nogmaals: ik vind de "bewijzen" dat de maanlanding zogenaamd nep was niet erg overtuigend… *)

6. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Ach zojuist is er een nieuwtje in de krant verschenen waarin Buzz Aldrin verklaart dat die beroemde vlag al bij hun vertrek terug is omgevallen.Ze hadden géén tijd meer om die terug recht te zetten, en hebben ze dat hele feit maar liefst 38 jaar lang verzwegen.

7. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Check de vorige pagina nog ff svennies ;) Ghehe

8. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Dedju , ik was te laat, had de vorige pagina niet gelezen.
    Zo hebben ze een excuus als ze ooit eens terug gaan zoeken naar de sporen van die maanlanding,en dan niets vinden.Kunnen ze zeggen dat die vlag onder het stof ligt.

9. Farmir

Farmir VIP User

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie echt iets doms jongen:

Als je die onderste foto erbij houdt lijkt hij er ineens niet meer op ;)

En als die austronauten doodt zijn waarom zouden de russen dat niet hebben gedaan om zo te verkomen dat ze eerder waren

P.S. ik ben neutraal maar zie wel wat dingen die toch opgemerkt moetne worden.

Laatst bewerkt: 19 mrt 2007
  10. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    Geloven jullie nou echt dat wij mensen nog nooit op de maan zijn geweest?

Op ieder ding dat er gebeurd komt wel weer een theorie. Kijk naar het wtc.

11. Farmir

Farmir VIP User

Leuk Bevonden:
    0
    You're right my big friend!

12. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Het is wel zo dat de "Hoax" theorieën vaak dichter bij de waarheid komen dan je denkt. Waarom komt er geen onderzoek naar het WTC waarin bewezen wordt dat het echt terroristen waren?

En nog even over die maanfoto's ze zien er idd erg cheapy uit en het lijkt meer op een decor dan real-life.

13. ViperMike

ViperMike Guest

Zo kun je over alles wel wat dingen zeggen. Ze zeggen zelfs dat de aanslag op het WTC niet door binladen was gedaan maar door Bush zelf. Ooit een reportage over gezien, eerst dacht ik dat is onzin. Maar toen ik het zag begon ik tog zwaar te twijfelen.

14. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Is dat weer zo'n amateuristische documentaire met mysterieuze muziekjes eronder of hoe zit dat?

15. Tript

Tript Levensgenieter

Leuk Bevonden:
    0
    ik snap echt niet als je gaat denken dat er niemand op de maan is geweest, hoax theorien slaan vaak echt nergens op, gaan ze met allerlei 'feiten' smijten die niet bestaan. nog zon leuke hoax: de arrogantie van mensen dat ze denken dat ze werkelijk een invloed hebben op het klimaat van de aarde, met al gore voorop. nog een hoax dan, dat de waterstof auto er binnenkort aankomt, haha ohja, waterstof komt ook zo lkkr vrij veel voor in de natuur, behalve ijsland en noorwegen, nederland haalt zn waterstof gewoon uit aardgas.. haha das echt puur schoner dan olie..

de meeste theoriën ontstaan omdat het halve verhaal wordt doorvertelt, en daaruit conclusies worden getrokken en argumenten voor worden verzonnen, terwijl die met een poep en een scheet ontkracht kunnen worden

16. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn ICT leraar op school had hier een presentatie over gehouden en hij zegt dat er meer redenen zijn om te geloven dat het fake is dan dat het echt gebeurd is.

@Hannie, wou jij zeggen dat het broeikaseffect niet door ons komt?:x

Laatst bewerkt: 20 mrt 2007
  17. Tript

Tript Levensgenieter

Leuk Bevonden:
    0

jup,.. tis heel simpel, weet je waarom het CO2 niveau stijgt? door de temperatuur en niet andersom. De redenen waarom de temperatuur stijgt heeft met hele anderen dingen te maken dan met ons. er zijn er teveel om op te noemen. 90% van de co2 uitstoot komt van vulkanen, komen de mensen ff vertellen dat wij ( menschheid) zo veel invloed hebben op het klimaat. weet je wat de grootste oorzaker is van het broeikas effect? waterstof.

weet je dat het eerste onderzoek naar het afschuwlijke broeikaseffect, door een bouwer van kerncentrales is gesponserd? hij had 10 wetenschappers betaald, die een onderzoek moesten uitvoeren waarvan de uitkomst al vast stond: dat het broeikaseffect gevaarlijk is, zodat hij meer kerncentrales kan verkopen, want: kerncentrales dragen niet bij aan het broeikas effect.

weet je hoeveel ijs er nodig is om het water over de hele wereld maar liefst 1 cm te laten stijgen? haha, heel veel smeltwater,

de temperatuurstijging is sinds 1998 al gestabiliseerd. Het is eerder waarschijnlijker dat we strax een ijstijd krijgen dan een temperatuursstijging van 5 graden

18. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Dit geeft me weer wat meer vertrouwen in de toekomst:+

19. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    En dat rapport van de VN dan dat we het wel veroorzaken? :confused: Is dat ook een complot?

20. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    zo zat ik even te prutsen en die schaduwen zijn volgens mij wel goed hoor:

als je kijkt hoe de grond loopt...

en de schaduw loopt eerder zo dan wat wordt aangegeven.

Laatst bewerkt: 20 mrt 2007

Deel Deze Pagina