1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ontwikkelingsland India wilt met raket naar de maan

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fardo, 16 aug 2003.

1. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben het meest met je eens maar toch moeten ze eerst aan onze volk voedsel geven i.pv. ze uit te laten hongeren. Als jij zo arm was zou jij dan iets aan die raket hebben, geeft die raket jouw dan eten ? Ik denk niet dat je op de straat dan zou hebben staan te juichen. Het volk ! gaat voor in mijn ogen _O_ .

2. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    India is een democratie. Dus een raket is wat het volk wil...

3. Technoob

Technoob You're depressing

Leuk Bevonden:
    4
    Als een land een democratiie is dan hoeft dat nog niet meteen te betekenen dat alles wat er gebeurd de keuze van het volk is.

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Daarnaast bestaad in India ook nog het kasten systeem ... rijken blijven rijk .. arm blijft arm ...

5. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Nederland is ook een democratie. Toch ken ik niemand die voorstander was/is van de Betuwelijn en de JSF...

6. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Idd, of die afzichtelijke kunstwerken die overal worden gedropt, of...

7. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    India een raket??? Naar de maan? My God, wat willen ze daar nu weer mee bewijzen? Dat ze zogenaamd wat te zeggen hebben in de wereld? Tenzij ze plannen hebben om de maan te gaan koloniseren, India is immers een van de landen met het hoogste inwonertal...

8. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Mogen ze wel veel geld hebben als ze de maan zouden gaan koloniseren, en dat is er denk ik niet zo veel.

9. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    Misschien moet je de hele thread dan maar lezen!!

is een paar keer uitgelegd|:-

10. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Dude...het was een grapje....
    En grapjes werken beter door de gehele context te plaatsen toch? :)

11. DMX

DMX X gonna give it 2 ya

Leuk Bevonden:
    0
    mooi toch, dan kunnen wij dat geld gebruiken voor onze eigen mensen. Onze gezondheidszorg is ook niet alles.

12. DMX

DMX X gonna give it 2 ya

Leuk Bevonden:
    0
    Ikke ben een voorstander van de JSF lijkt me wel een wreed ding dus mag die er van mij wel komen. leuk speeltje, heeft Nederland ook is wat om over op te scheppen.

13. 70ffL1n3

70ffL1n3 God among insects

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben ook wel voor de JSF, maar niet omdat het ding "wreed" is of grappig om mee te patsen. Let's face it ; Europa moet een wereldmacht worden anders krijgt Amerika een monopolie positie over de wereld... en dat is iets wat ik niet wil.

ontopic ; Ik ben eigenlijk wel benieuwd waarom ze naar de maan willen... misschien willen ze die laten bewonen zodat ze over 154 jaar de wereld kunnen overnemen met hun nieuwe wapens. Of ze willen patsen ; "Wat Amerika kan, kunnen wij ook en beter". Zetten ze strax 3 vlaggen neer ipv 1. Ik gok op het eerste :D

14. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    En daarom kopen we dus een Amerikaans vliegtuig zodat we afhankelijk zijn van hun techniek en steunen we zodoende de Amerikaanse oorlogsindustrie.... lekker slim.

15. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    idd, we blijven de hondjes van de VS. EN dat terwijl er met de (ik dacht) Saab ofzo ook hele goede Europese straaljagers te koop zijn, voor veel goedkoper...

16. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    De Eurofighter is niet alleen goedkoper, maar ook minder risico vol en EUROPEES!

De Eurofighter wordt al geproduceerd en vliegt al leuk rond, kan je van de jsf niet zeggen, daarvan vliegt er slechts een test toestel.... veel onderdelen moeten nog ontwikkeld worden.. stel je voor dat het allemaal op niets uitloopt |:- Dan heeft nederland al die miljarden geinvesteerd voor niets!! of voor een JSF die niet goed vliegt....

jij hebt humor:{

17. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Als je niet tegen een lolletje kan, reageer er dan aub niet op. Dat houdt het wel zo gezellig ok? Tjonge jonge zeg...

Deel Deze Pagina