1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ooit bij na gedacht???

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gamersea, 2 apr 2005.

1. Rush nl

Rush nl FRAUDE!

Leuk Bevonden:
    3
    Kun jij ergens anders vandaan raad geven dan? |:-

2. Caps13

Caps13 Guest

ja ik geef je gelijk O-)

3. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    dat slaat tog nergens op :confused: hij bedoelde dat wij het heel goed hebben, en raad geven aan de mensen in 3e wereld landen, snap je??

4. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Wat god's gamer zei. Het is makkelijk advies geven, als je het zelf gigantisch goed hebt. ;)

5. Rush nl

Rush nl FRAUDE!

Leuk Bevonden:
    3
    Dus als je het goed hebt, mag je niet zeggen dat anderen niet goed bezig zijn? Als je rijk bent hoor je maar gewoon je bek te houden? Natuurlijk niet, dan ben je toch JUIST in de positie anderen van goede raad te voorzien...

6. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    ben je ook, maar niet als je weet dat de mensen waar je het tegen hebt, er tog nix aan hebben, cker niet aan jou advies van de vorige pagina (investeren enzo)

7. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    pff maak jij anders ff van een mug een olifant. Het punt was dat het makkelijk is, niet dat je geen advies mag geven.

Het punt is (denk ik) dat mensen hier zich vrij moeilijk kunnen inleven in de verschillende situaties aldaar:)

Laatst bewerkt: 2 apr 2005
  8. Rush nl

Rush nl FRAUDE!

Leuk Bevonden:
    3
    Dat vind ik een vrij nietszeggend punt als ik eerlijk ben. :{
    Dat ook. :{

9. Rush nl

Rush nl FRAUDE!

Leuk Bevonden:
    3
    Het was niet mijn advies, he.... en daarbij zit ik nog steeds op pagina 1. :)

10. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Het enige is dat het makkelijk praten is vanuit je bureaustoel. Niet dat je niet mag praten. Maar laat maar; geen zin in discussie:)

11. Rush nl

Rush nl FRAUDE!

Leuk Bevonden:
    3
    Is dat iets slechts?

12. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Doe dan de hele kwoot.
    Nee dus, dat is niet per defentie slecht.
    Ik had geen zin in discussie.:mad:

Edit op hieronder:

1e puntje heb je volkomen gelijk in, helaas bedacht ik me dat te laat.
    2e puntje ik doelde dus niet op dat stukje quote:)

Laatst bewerkt: 2 apr 2005
  13. Rush nl

Rush nl FRAUDE!

Leuk Bevonden:
    3
    Laat het reageren dan aan anderen, het was oorspronkelijk ook niet jouw punt.:mad:

Daarbij doe ik niet de hele quote, omdat ik niet ga reageren op een stuk waarbij je aangeeft dat je niet in discussie wilt, dat is immers zinloos |:-

14. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Er zijn wel mensen die zeggen dat het niet klopt. maar ik heb het over getypt he! *) *) *)

Verder nog zou ik een klein stukje tekst quoten. wat mij toch echt verbaast en waar in nooit bij nagedacht heb!

15. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    De meeste mensen zijn ignorant, ik denk hier vaak over na.

Iedereen zegt altijd wel owja 3e wereld land erg en zielig bla bla moeten we wat aan doen bla bla. Maar ondertussen sluiten ze hun ogen. Ik ook hoor, maar tis gewoon te erg voor woorden. Je weet niet hoe het is om iedere ochtend met doodsangts in je hart op te staan. Of hoe t is als je ouders zijn vermoord in een volkeren moord. Als je zoveel honger hebt dat je je eigen vriend wil opeten.

Hier in Nederland is het makkelijk om je ogen te sluiten, met je Replay om te dragen en je xbox om op te spelen. Maar als je zelf naar afrika gaat zul hard in terug in de realitijd vallen. En die realitijd is dat deze rijkdom helemaal niet zo vanzelf sprekend is als ie lijkt, en dat het in meer dan de helft van de wereld gewoon een enorme kk zooi is, vol armoede ziekte en haat.

En owja nog wat, onze grote vriend bush helpt bepaalt niet om het everwicht te herstellen, hijs de grootste ignorant aap die ik ken..

16. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0

Stoer gezegt.

Deel Deze Pagina