1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ook al ziek?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Kronos, 24 feb 2005.

1. flyswatter

flyswatter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    twee stuks fruit eten, dan blijf je gezond he O-)

2. AgentSmith

AgentSmith Guest

ben tussen kerst en oud & nieuw ziek geweest.
    heb 2 dagen op het toilet gewoond :'-(

3. Kronos

Kronos Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hehe ben de afgelopen 2 dagen wel naar mijn stage gegaan, maar de laatste gemeten temperatuur was 39.3...dus mssn moet ik morgen maar niet gaan...

4. Socks

Socks a.k.a sokken

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben regelmatig "ziek" :p

5. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, inderaad. Ik ben ook al 2 weken ziek. 1 dag naar school geweest toen ik me iets beter voelde maar als je dan weer op de fiets zit ben je zo weer ziek. Dus zit ik nu weer thuis.

6. Kronos

Kronos Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    al 2 weken? 8)

7. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Ik voel me de afgelopen weekjes wat zwakjes. Ik ben nog niet echt ziek geweest maar ik voel me bijvoorbeeld bij het sporten niet helemaal fit. Bij het wakker worden erg veel last van de keel en neus, wat later op de dag langzaam wegtrekt.

8. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    Af en toe wat overmatig brak/megakater die na paar dagen pas weggaat gepaard met spierpijn...verder niemand ziek hier :)

9. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Ik zit in Arnhem op school en werk in een projectgroep van acht man. De helft ervan ging één voor één naar huis deze week en ik stond vanochtend ook al met een vervelend gevoel in m'n buik op uit bed. Hele dag beetje lusteloos en hoofdpijn, niet prettig. Als het maar niet doorzet kom ik er nog goed van af.

10. BoneCrusherrr

BoneCrusherrr Cold SynerGy

Leuk Bevonden:
    0
    En ja, ik heb het ook. Sinds dinsdag middag tot nu ongeveer onwijze koppijn gehad, spierpijn, duizelig, keelpijn enzo . Het voelt een beetje zwak

11. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, het begon na carnaval. Toen was ik een paar dagen echt ziek. Toen werd ik wat beter maar bleef nog steeds ongeveer een hele week verkouden, tot ik ging uit eten met m'n opa's verjaardag. Toen werd ik weer ziek. En niet zo'n beetje ook. Dus ging ik maandag en dinsdag niet naar school. Woensdag heb ik school dus even geprobeerd, maar 's avonds werd ik weer helemaal koud. Heb ik 's nachts met m'n trui aangeslapen. Vanochtend zat ik aan de tafel... was ik helemaal duf en had ik weer koorts. Dus vandaag ook weer thuisgebleven. Morgen waarschijnlijk ook niet naar school. Heerlijk toch, lekker XBoxen. M'n ouders zijn toch gaan werken en m'n zus is ook naar school.

12. Gerben_S

Gerben_S Alias gerben

Leuk Bevonden:
    0
    en dan nog achter de pc zitten???

vuile diehard

13. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Beterschap Rody.

14. joche

joche XBW diehard

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook al een beetje niet zo lekker maar eht kan ook scool ziek zijn :p

15. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    ik was vier weken terug even flink verkouden, moe, rillerig enzo..dagje thuis en toen weer fit. Geen echte koorts ofzo gehad.
    Vraag me af of dat mijn griepaanvaring was en mijn weerstand nu heel hoog is (wintersport apresski alleen maar met zieke nederlanders gepraat, niet zelf ziek geworden) of dat ik het toch nog krijg...maar aangezien ik de apres ski heb overleefd, denk ik dat ik het voor dit jaar al gehad heb.
    *Noorden des lands had vlak voor krokus (rond de tiende februari) veel zieken op school...de ouderen leraren waren allemaal ziek

16. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, met lekker thuis blijven is ook niks verkeerds aan hoor. Lekker achter de P.C. zitten en beetje xboxen! Kan niet beter.

17. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    mijn vader ligt nu zwaar ziek op bed met griep .hoofpijn koorts.

18. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    hahaahhaa, die klaart 8)

19. QreZiX

QreZiX Halo 2 zuigt!

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu ong 3 dagen ziek.. morgen blijvik ook thuis.. daarna vakantie..

20. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja. ik ben de hele Carnavalsvakantie ziek geweest :mad: en dat ook nog s tijdens mijn verjaardag :mad:

Deel Deze Pagina