1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[oorlog] De oorlog in Irak

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door T-box, 17 mrt 2003.

1. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Je moet niet vergeten dat Noord-Korea natuurlijk wel een totaal andere aanpak vereist aangezien zij al in het bezit zijn van nucleaire wapens en een leider hebben die waarschijnlijk gek genoeg is om deze te gaan gebruiken.

2. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Iraki's sleuren hoofd beeld Saddam door Bagdad

Na het omhalen van het standbeeld hebben meerdere Iraki's het hoofd van Saddam Hussein over straat gesleept. Meteen nadat het beeld was gevallen, kusten Amerikaanse militairen en feestvierende Iraki's elkaar op de wangen.

}:]

3. Dmatri

Dmatri Bleed til you die

Leuk Bevonden:
    0
    Nu iedereen de reacties van de Irakies heeft gezien zijn de anti-oorlog mensen wel erg stil.Zelfs de Irakies hebben de doden in hun vaderland op de koop toe genomen.....Stelletje watjes...Bah.

4. Dmatri

Dmatri Bleed til you die

Leuk Bevonden:
    0
    Niet dat ik zeg dat ze blij zijn met de doden,maar.......ze zijn vrij.
    En nu wil de Vn nog een rol spelen in de opbouw van Irak (geld) bah bah en bah,Amerika en Engeland hebben laten zien wie de nieuwe wereldleiders zijn.De VN heeft zichzelf buitenspel gezet.

5. yony_the_gamer

yony_the_gamer A.K.A -YonY-

Leuk Bevonden:
    0
    ze zijn wel laf he? "ZIJ ZULLEN TOT HET EINDE VECHTEN!!!!!!!" en nu moet je ze zien. Ze zijn wel realistich, maar let op: kijk over een paar weken weer en moet je dan zien wat een herrie er is

mark my words

6. yony_the_gamer

yony_the_gamer A.K.A -YonY-

Leuk Bevonden:
    0
    trouwens nog iets, die [cowboyvoice]"weapons of mass destruction"[/cowboyvoice] heeft saddam mooi niet gebruikt. Als hij ze had denk ik dat hij ze toch wel had gebruikt.

Dit lijkt me allemaal te gemakkelijk

7. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    En ondertussen zit jij ook gewoon te tikken achter je pc. Ga solliciteren bij het VS leger, niet de pot de ketel gaan verwijten, watje.:D

8. Dmatri

Dmatri Bleed til you die

Leuk Bevonden:
    0

Dit is niet bedoelt aan jou of naar de Xbox forum leden maar aan Rusland,Frankrijk.Want die proberen hun economische belangen vast te stellen in dat land.Dat vind ik ziek.

(misschien had ik iets duidelijker moeten zijn)

Beetje opletten deze post geldt niet omdat ik em niet kan deleten,
    kijk de volgende post.

Laatst bewerkt: 11 apr 2003
  9. Dmatri

Dmatri Bleed til you die

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is niet bedoelt aan jou of naar de Xbox forum leden maar aan Rusland,Frankrijk.Want die proberen hun economische belangen vast te stellen in dat land.Dat vind ik ziek.

(misschien had ik iets duidelijker moeten zijn)

10. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ik moet heel ff me verhaal kwijt , voor ik het vergeet, lol

Wie was er tegen een oorlog
    frankrijk en duitsland en Rusland

Wie was voor
    Amerika,spanje,australie,GB

vandaag de dag zit Duitsland en frank,rusland nog steeds te zeiken over irak )die demonstranten overgens ook!!)

Maar wie zit er Feest te vieren, Wie is harstikke blij, Wie sloeg saddam met z n schoen

DE IRAAKSE mensen inderdaad!!!! , iedereen zit wel tte zeiken maar het iraakse volk is gewoon bevreid!!

(mijn excusses voor de leestekens die hier missen zoals het vraagteken, mijn toetsenbord werkt niet naar behoren)

11. Dmatri

Dmatri Bleed til you die

Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig ben ik niet de enigste die zo denkt.

12. Major Payne

Major Payne Drunkenmaster

Leuk Bevonden:
    0
    Oke Saddam had dus Biologische troep waar iedereen nou zo voor gevreesd was. Maar kijk hoe oud die wapens nu zjin, proberen ze 't op israel te gooien kwam 't gewoon midden in de woestijn dus over die wapens hoeven ze zich niet druk te maken.

13. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Ohohoh, de Iraki's zijn zo blij. Nu hebben ze uit vreugde de ziekenhuizen en waterinstallaties geplunderd en hebben ze het nog bouter dan voorheen. Godmijngod. Gaat lekker. Het Iraakse volk is bevrijd van schoon drinkwater en medische hulp. Maar geen nood: de eerste McDonalds 'restaurants' worden al gebouwd: BigMacs en Coca Cola for all Iraqi's. The liberation has begun!!! [-en ik hou mijn hart vast-]

14. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Profiteurs blijf je nu eenmaal houden, maar nu komen toch ook de berichten dat de meeste Iraki´s die plunderingen ook meer dan zat zijn en via burgerwachten tegen willen gaan. Geef het toch eens een kans. Wees blij dat die mensen bevrijd zijn.

15. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Ze zijn bevrijd van een dictator die geinstalleerd is door de VS. Nu neemt de VS het voortouw in het plaatsen van een nieuw regime. Ik weet niet of deze mensen daar zo blij mee moeten zijn. Maarja, de VS weet het allemaal zo goed, dat komt allemaal dik in orde..!

16. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ja, de V.S. heeft domme fouten gemaakt en ja, ze zullen in de toekomst nog wel meer domme fouten maken, desondanks ruimen ze nu wel hun troep op wat mij betreft. En wat betreft dat zogenaamde V.S. regime moet je gewoon maar even afwachten wat er gaat gebeuren. Na de Tweede Wereldoorlog namen ze de macht in Japan ook tijdelijk over, vervolgens hebben ze er voor gezorgd dat er in Japan een stabiele democratie kwam en ik geloof toch niet dat Japan er slechter van is geworden of wel.

Verder ben ik van mening dat je als Irakees liever de keus kunt hebben om naar een McDonalds te gaan dan bang te zijn gemarteld te worden omdat je een eigen mening hebt.

17. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Ik denk dat je als moslim nog liever dood gaat dan dat je onrein McDonalds vlees moet eten. Tenzij ze kiezen voor een lekker koud Sundae-ijsje natuurlijk. :cool:

Maar weer ff serieus, dit in de volkskrant: 'VS: Syrië heeft chemische wapens'. Terwijl er een Irak een VS regime geinstalleerd wordt hebben ze alweer een nieuw land gevonden om aan te vallen. Ik bestrijd dit VS regime!! In dit tempo is de wereld binnen 30 jaar kaputt.

18. Dmatri

Dmatri Bleed til you die

Leuk Bevonden:
    0

Ik ben het inderdaad niet eens met het feit dat ze alweer een of twee nieuwe landen hebben gevonden om oorlog tegen te voeren.En ja ik vind de "Bush leiding" zeer gevaarlijk voor de normale mens.Hoewel ik het wel met de oorlog tegen Irak eens ben moeten ze G*DVERD*MME niet doorlslaan.

19. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Tja .. Syrie staat op bush zijn lijstje net als Noord Korea. En Bush ondertussen kennende zal daar ook nog wel wat aan gedaan worden.
    Ik ben overigens nog steeds tegen de oorlog in Irak.. Ik ben blij voor de mensen daar dat ze wel bevrijdt zijn, ik weet dat het tegenstrijdig klinkt. Ik hoop alleen dat de VS die mensen niet laat zitten straks anders waren ze beter af met Saddam. Iran/Syrie etc vinden een verzwakt Iraq natuurlijk best intressant en de Koerden kunnen eventueel ook nog een stuk opeisen waardoor een enorme chaotische situatie daar kan ontstaan.
    Maar een VS regering kan je daar ook niet neer zetten.. Als de VS echt oprecht zijn in hun actie (dit hoop ik dus en niet wat ik denk) dan zorgen ze dat er een onafhankelijke regering daar komt. Maar waarschijnlijk komt er een pro-vs regering, met alle gevolgen van dien natuurlijk.
    Anyway we merken vanzelf wel wat er gaat gebeuren allemaal.. Er iets aan veranderen kunnen we toch niet..

20. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Vraag en antwoord in Witte Huis.

Q Mr. President, Secretary Rumsfeld said today he thinks Syria is harboring some Iraqi leadership. Could Syria face military action if they harbor these people?
    THE PRESIDENT: Well, Syria just needs to cooperate with us. We've made -- I made that clear on Friday. I will, if need be, reiterate it today. The Syrian government needs to cooperate with the United States and our coalition partners and not harbor any Baathists, any military officials, any people who need to be held to account for their tenure during what we are learning more and more about. It was one of the most horrendous governments ever.

Q Could they face military action if they don't cooperate?

THE PRESIDENT: They just need to cooperate.

Wat een makkelijk land is de VS toch...

Laatst bewerkt: 14 apr 2003

Deel Deze Pagina