[oorlog] De oorlog in Irak

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door T-box, 17 mrt 2003.

1. Dmatri

Dmatri Bleed til you die

Leuk Bevonden:
    0
    En niet alleen dat ,de demonstratie eindigde in rellen,fijn hoor zo'n vredesdemonstratie,slaat compleet de plank mis.En zag je de beelden waar moslim jongeren Hamas leuzen aan het zingen waren?|:-

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dat bedoel ik dus pcies; Die liepen mee om de demonstratie, om relletjes te stichten. Ik weet niet in hoevrre die daadwerkelijk tot die zogenaamde vredesbeweging behoren maar echt overtuigend komt het niet op me over. Beetje een lachertje, die demonstratie. Jaarlijks uitje voor de gehele ME crew

3. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    kben het hier niet helemaal mee eens... ze schieten niet op de burgers maar op de soldaten die de burgers als schild nemen... ze kunnen niet anders, maar je hebt gelijk ze zeiden dat ze geen burgers zouden knallen

4. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Ik vind trouwens dat de ME wel wat harder mag ingrijpen. Gewoon erop los rammen :cool:

5. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Volgens mij heb jij het aan het verkeerde eind. Hoeveel moslims uit de westerse landen haten Amerika?. Juist veel minder dan daar in het midden oosten. het probleem is dat het midden ossten bijna afgesloten is van de ontwikkelde landen. Er zitten daar geweoon extrmistische organisatis die gewoon les geven op school en haat verspreiden via hun gebeden in de moskee.

Daar ligt het probleem. De oude generatie moslims projecteert hun haat op de nieuwe generatie kinderen en dat is gewoon sneu.

6. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Ik vraag me trouwens af wat er gaat gebeuren als ik ga prtesteren voor een oorlog en voor steun bij deze oorlog. Ik kan je nu al vertellen dat er meteen 5000 linkse gasten een tegenprotestatie gaan geven of langs de kant gaan staan met beledigende teksten.

Het lijkt raar maar rechts is vredelievender dan links.

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Mjah, ben ik ook voor. Desnoods drop je 5 traangas bommetjes op dat grasveld, reken er maar op dat het hele park dan binnen 10 seconden ontruimd is. Protesteren tegen oorlog dmv rellen, hmpf.

8. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    er zijn al wat pro-oorlog demonstratietjes geweest in het buitenland. In nederland nog niet dacht ik.
    Maar extreem is extreem. Links of rechts het zijn beide radicalen, criminelen.

9. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    idd, gewoon traangas, knuppels, honden, pepperspray, waterkannonen. Als je protesteert en je gaat gewoon vechten met de politie en dingen vernielen mogen ze je helemaal in elkaar puinen van mij.

10. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    ze mogen toch ook met rubberen kogels schieten of is dat alleen in het buitenland zo?

11. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Nee man stel dat ze iemand raken ofzo, dan krijgen ze hier meteen 5000000 euro schadevergoeding.

Regels moeten gewoon veranderen.

12. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    ja duh je schiet niet om te missen natuurlijk. Maar van mij mogen ze er ook op los timmeren desnoods met rubberen kogels. Als ik ME'er was en mijn leven staat op het spel weet ik niet of ik me kan inhouden.
    Maar laten we weer over Irak gaan bakkelijen:)

13. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    weet je wat ik denk?

die Saddam Hoessein zit volgens mij gewoon erges op een onbewoond eilandje in Indonesie te chillen met Bin Laden (Indonesie is ook Islamitisch, maar is absoluut niet verdacht), die gasten hebben genoeg dubbelgangers die voor hen kunnen spelen, want wie wil er nu in Bagdad zitten als siting duck voor de Amerikanen, want ze kunnen (vrijwel) nix terugdoen...
    En ze kunnen gemakkelijk wegkomen met zoveel aanhangers, ja toch??

14. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Dat is wel een goed idee....maar de CIA zou dat wel gelijk in de gaten hebben lijkt me...

15. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27

De hand waarmee je met je duim en wijsvinger een 'L' kan maken is links Ugamer...
    |:-

Maar ff zonder de onzin: ga dan staan bij die linkse demonstratie!! Laat je ongenoegen weten!! We hebben hier een democratie Ugamer!! Of simpel gezegd: je mag ookeen tegenprotestatie (?) doen!

Laatst bewerkt: 23 mrt 2003
  16. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
  17. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Amerikanen hebben net met Patriot Missiles een Brits Vliegtuig neergehaald boven Koeweit...

Ik dacht dat het "slimme" raketten waren ...

En amerikaan neergestord in Bagdad, met Parachute eruit boven bagdad... Hijs nu verstoppertje aan het spelen 1 tegen 1000.

18. Dmatri

Dmatri Bleed til you die

Leuk Bevonden:
    0

Die patriots vuren niet zichzelf af,dat is nog steeds mensen werk.Als de "Friend-Foe" transponder kapot is in een vliegtuig dan moet de crew heel snel beslissen of ze vuren,al dan ja of de nee.

En heel veel geluk in het hiernamaals voor de neergestorte piloot.:'-(

19. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    die smart-bombs vind ik sowieso al het lameste wat er bestaat, dat vind ik niet eens oorlog meer te noemen op die manier; gewoon zo veel mogelijk raketten van 300 km afvuren, en als die niet aankomt, lanceer je er nog een....
    Dat vind ik geen eerlijk e oorlog meer..

20. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Als ik kijk naar mijn familie, die ook allemaal in Nederland wonen, dan ik kan je met zekerheid zeggen dat Amerika zeker niet geliefd is onder moslims in het westen. Dit hoeft natuurlijk niet representatief te zijn, maar het zegt wel wat. Ik denk dus niet dat het verschil tussen Europa en het midden-oosten wat dit betreft zo supergroot is.

Probleem is inderdaad wel dat die extremistische organisaties in het midden-oosten nog meer olie op het vuur gooien. Deze uitdrukking sluit mooi aan met het punt waarop ik verder wil, het vuur dat brandt al, de extremisten zorgen ervoor dat het feller gaat branden. Het vuur is dan dus een metafoor voor de haat jegens de VS. Ik denk ik zeg het maar ff voor de duidelijkheid.:) En vuur brandt door middel van een brandstof. En die brandstof zijn in dit geval de feitelijke handelingen van de VS, zoals Israel Irak en Iran. Dit zijn duidelijk zaken waarin de VS een moslimland of bevolking benadeeld. En het zijn dan ook deze feiten die extremisten gebruiken om iedereen te brainwashen. Als die feiten er niet zouden zijn, doordat de VS zich anders zou opstellen, dan zouden ze ook geen feiten hebben om mensen mee te brainwashen.

Deel Deze Pagina