1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Oorlogje spelen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Robby Bobson, 14 mei 2008.

1. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben een keer door een boze vrouw geslagen nadat ik een vieze zwarte (van die sneeuw in de goot langs de weg) sneeuwbal tegen haar net schoongemaakte raam aangooide. Ze kwam op haar fiets achter me aan:lol:

2. Amblydoras

Amblydoras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Echt alles hier komt me bekend voor8) Ik had vroeger ook altijd mensen achter me aan omdat ik met besjes e.d. op ramen schoot:+

En natuurlijk met van die klapperpistolen bij ons in de buurt op n bunkerveld(bos)
    Ik weet ook nog wel dat ik vroeger, rustig in de bosjes n lekker vuurtje heb zitten maken, en fakkels:+

Laatst bewerkt: 15 mei 2008
  3. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lol vuurtje stoken, volgens mij moet dar een apart topic over:p
    daardoor en mede dankzij een ouwe zeikerd politie achter ons aangehad, helaas maken ze die politievrouwen steeds sneller:p

met een waarschuwing en een tip over oliebollen bakken kwamen we ervanaf, logisch, we waren maar 10 jaar ofzo

4. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Hahahaha komt me bekend voor. Alleen dan met belletje lellen. Soms werd je echt verrot geschopt of nat gegooid met een emmer water. 1 keer stak zo'n ouwe gek een zwaard door de brievenbus naar buiten. Schrok me de tering zeg. ( gelukkig was dat ding zo bot als ik weet niet wat).

5. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    hahaha, misschien wel beetje offtopic maar zon ervaring heb ik ook. Alleen dan met sneeuwballen. Waren sneeuwballen aan het gooien op autos toen we 10 waren ofzo, beetje gevaarlijk ik weet het. En toen raakte we een auto, en die trapte gelijk op ze rem en sprong uit de auto. wij allemaal wegrennen, heb nog nooit zo hard gerend in me leven :+.

Ontopic:

Oorlogje heb ik bijna nooit gespeeld, kwam namelijk altijd ruzie van dus het was niet zo leuk meer.

6. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Hahahah ja wij ook met van die erwteknallers. Alleen dan deden we er knikkers in en gingen we in de bosjes naast een autoweg zitten. We hebben moeten rennen voor ons leven, over trambanen gesprongen, slootjes. Hahahah geweldig.

7. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ruzie was juist het beste! 8) Zeker met die buksen. Ik was altijd met 2 jongens die echt m'n vrienden waren toendertijd, en dan eentje die ik iets minder mocht, en daar had ik dan nog wel eens gezeik mee, omdat ik op z'n hoofd mikte.. 8)
    Oh, ik kon echt minuten lang doodstil liggen, wachten tot hij voorbij kwam _O_

KNIKKERS in je erwtenschieter _O_
    Dat is echt zo mongolig dat het geniaal is _O_
    Ik kwam niet verder dan 10 erwten tegelijk er in te stoppen 8) (dan was het ineens een shotgun :+)
    Oh, en in plaats van een WC rolletje, een dikke, lange pvc buis met een ballon gebruiken. Dat was ook leuk. Daar konden helemaal veel erwten in. Was wel close-range, maar zo heerlijk :cool:

8. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ja man knikkers en stenen in dat ding. Flinke deuken en sterren maakte je ermee hoor!!! Schoot er eens 1 tegen een ruit van een flat aan. Van dat dubbel glas met die hokjes erin weet je wel. Zat me toch een gat in!! hahahhaa

9. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    ik krijg echt zin om morgen oorlogje te spelen 8)

10. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Hahahha nee die tijd is voorbij. Hou me nu alleen nog maar bezig met doktertje spelen.....

Edit:

Shit dit brengt trouwens ook gouden memories bij me op. HAHAHAHAHAHAHAH

11. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ja juist door die memories wil ik weer 8)

En doktertje spelen was vroeger toch ook net iets anders.. :+

12. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ach doktertje spelen in de oude tijd had ook wel wat hoor. Zeker als je een paar leuke buurmeisje had. hahahahahah

13. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waarom zijn er zulke mensen met een laag iq die altijd meteen dingen van anderen kapot moeten maken? of ben je wel slim maar probeer je gewoon stoer te doen?:emo:

14. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    right, alsof jij elke mogelijke uitkomst van je acties berekende toen je 10 was?

15. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Dit komt me bekend voor _O_. Geweldig om met iedereen uit de buurt dit spel 8) te spelen. in groepjes tegen elkaar of ieder apart, dit was voor mij, als ik er nu zo over denk, wat Halo 3 nu is. Goede tijd. Net als met pvc buisjes papierpijltjes op elkaar te schieten, was wel afhankelijk altijd van anderen om van die papierenstroken pijltjes te maken. Oude tvgidsen en kranten scheuren in stroken en oprollen tot een pijl mislukte bij mij altijd :'-( :).

16. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Als je zo jong ben doe je weleens dingen die niet zo slim zijn. Heb jij vast ook weleens gedaan.

17. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tuurlijk, ookwel dingen op ramen gooien, belletje lelle weet ik veel, maar mij werd wel altijd geleerd nooit dingen ook écht kapot te maken..

18. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    Wel een beetje dan?...:emo:

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Dat doet die nog steeds, aan ze post te zien. :)

20. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Godverdomme, wat mis ik die tijd, zeg. We hadden een héle grote hut met overal gangen, kuilen en zelfs toiletten. In het midden van onze hut stond een boom en daarin zat dan weer een boomhut die diende als uitkijkpost. Niemand durfde tegen ons oorlogje te spelen, omdat we een te mooie hut hadden in vergelijking met de hutjes van anderen. Ook hadden we de mooiste wapens en natuurlijk onze legerpakken. Mensen die voorbij liepen hadden door de camouflagenetten niet eens in de gaten dat er een hut was, tenzij iemand geluid maakte.

Laatst bewerkt door een moderator: 15 mei 2008

Deel Deze Pagina