1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Oorlogje spelen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Robby Bobson, 14 mei 2008.

1. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Ikzelf heb helaas buiten nog nooit oorlogje kunnen spelen ivm drukke straten enzo, wel altijd binnenshuis met lego :p. Lekker geweren/messen maken van lego en dan ermee spelen :+. Vorige weekend moest ik familie helpen met verhuizen en toen we klaar waren en ff mochten uitrusten gingen we uit verveling lego spelen met me kleine neefje en geweren maken. M'n oom van 27 deed ook lekker gezellig mee, gingen we 2v2 Capture The Flag (Flag was een spiderman pet) spelen in de bovenste 2 verdiepingen van een leegstaand huis. Geweldig gewoon =D

2. Futtbucker

Futtbucker Nog ff student =D

Leuk Bevonden:
    0
    Méssen? van lego? :x
    Pijltjes schiete met neckermann papier ftw!
    En dan zo'n kei lange sniper 'maken' dmv 1.5m PVC-buis :cool:
    Serieus un keer zo hard @ een kikkert geschoten dat het pijltje erin bleef steken...
    Bij de wond ontstonden toen allemaal belletjes enzo..:{ dus...:thumbs:

3. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn god _O_ Freaking briljant _O_

4. Killjoy1984

Killjoy1984 PSV EINDHOVEN

Leuk Bevonden:
    0
    Tot aan de dag van vandaag vraag ik mij serieus af hoe het was afgelopen als wij die agenten destijds tegen waren gekomen.

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb een MG36 (LMG versie van een G36) en speel daar in Belgïe mee :)

6. Greathoudini

Greathoudini Guido's & gangsters

Leuk Bevonden:
    0
    ik ging een tijd geleden met een paar vrienden in het huis van een vriend van me ook weer een soort oorlogje spelen8)
    we gingen met van die luchtdruk pistolen op elkaar schieten in het huis van die gozer, we gingen ook echt heel serieus en tactisch te werk. was echt te stom als ik eraan terugdenk maar was wel echt lachen...
    alleen jammer dat die balletjes zo'n pijn doen als je van zo dichtbij schiet haha

7. Shinobi of the Wind

Shinobi of the Wind I'm Good Money

Leuk Bevonden:
    0
    Op een gigantisch lange bult bedekt en omgeven door bos en gras (veel groen dus). Je kon als het ware op de rug van de bult lopen zonder dat mensen aan de weerszijde je kunnen zien (klinkt een beetje vaag maar geloof me als ik zeg dat het zo uit een gemiddelde WW2 film komt). 10 tegen 10 natuurlijk. Super gezellig. \o/

Eindigde overigens vaak in een hevige ruzie. Vooral als Team A plotseling besluit om de wapens van hun gevangenen doodleuk af te pakken. :+

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Misschien moeten jullie gaan Airsoften?

Deel Deze Pagina