1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Opgelicht met ontvangen pakketje...

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door MYSTERY X, 21 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Beste forum leden,
    Wat mij nu is overkomen...!!

    2 dagen terug heb ik het spel Assassins Creed via Marktplaats voor 40 euro gekocht.
    Netjes betaald, en afgewacht tot ik het pakketje zou mogen ontvangen...

    Nu kijk ik bij thuiskomst in de brievenbus, en zie ik tot mijn pret netjes een pakketje liggen..
    Vervelend word het als hij al is open is gemaakt, en dus LEEG in je brievenbus ligt...

    Voor mij zijn er dan 2 opties...

    - Die persoon heeft het lef gehad een lege envelop op te sturen!! En dus vervolgens te beweren, dat de postbode dit heeft gedaan...

    Of optie 2...

    - De postbode is daadwerkelijk zo gek geweest het pakketje te openen, het spel mee te nemen en vervolgens een lege envelop in mijn brievenbus te doen...

    Jullie begrijpen mijn verbazing...
    Ik heb die kerel direct gemailt (zie hieronder in de spoiler)

    Hebben jullie tips?
    Ik ga in elk geval naar het postkantoor en aangifte doen van diefstal bij de politie als ik niets meer hoor van die kerel.

    /Mod zie de xbazar faq. Dit heeft niets met ASEL te maken en gaat daarom op slot
     
  2. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik snap de ophef niet... Je bent niet de eerste en zeker niet de laatste die wordt opgelicht via MP. Maar dat terzijde. Ik heb ooit eens bijna een leeg pakketje opgestuurd, op het moment dat ik hem dicht wou doen merkte ik dat het spel er nog niet in zat 8) Wie weet is hem dit ook overkomen. Het is sowieso niet handig om zo tegen hem tekeer te gaan in die mail maar dat is mijn mening.
     
  3. Shizzel

    Shizzel Guest

    Even rustig aan, het is nogal overhaast om na 1 dag al meteen aangifte te doen. Vraag gewoon of hij zijn contactgegevens even wil sturen, en dan niet op zo'n boze manier. Daar bereik je veel meer mee, hij kan namelijk nu net zo goed niet terugmailen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina