1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

opgelicht via marktplaats(ruildeal)

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door serious siem, 12 mrt 2007.

1. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    omg in die straat ligt een verstandelijke gehandicapten huis!:confused: :confused:

2. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    vage shizzle, maar goed, ik probeer nu zijn huisnummer te bereiken, in de hoop dat ik z'n ouders aan de lijn krijg.
    Ik heb toen dit nummer gebeld -
    /Mod knip

Deze kwam niet overeen met zijn opgegeven adres. Die Vrouw die ik aan de lijn kreeg wist echter wel dat er een andere familie Bakker in een andere flat woont.

Ik heb dus het vaste nummer nodig van dit adres
    /Mod knip
    Wie weet een site waar ik dit makkelijk in op kan zoeken>?

3. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Ik kon het ook al niet vinden, mss hebben ze geen vaste tel. of een geheim nummer :confused:

4. gotcha

gotcha Monkey Business

Leuk Bevonden:
    0
    dat is klote politie zal er vrij weinig aan doen denk ik... je kunt hem natuurlijk zelf op gaan zoeken...

ben zelf sowieso niet echt voorstander van ruilen en zeker niet op marktplaats..
    maar tot nu toe heb ik gelukkig alleen maar goede deals gehad op marktplaats

edit: je kunt toch ook mailen met klantenservice ( hoe je het ook wilt noemen) van marktplaats fzo want die blokkeren dan zijn account geven of iets staat allemaal ergens op marktplaats geloof ik... hoop dat ik je hiermee geholpen heb :)

5. Rikske

Rikske UnRegistered User

Leuk Bevonden:
    0
    Staat toch bekent van Marktplaats, en laat staan al die Nigerianen ;)

6. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Via deze site kan je hem allemaal gratis zooi toesturen, kijken wat zun mammie zegt als die opeens vaginazeep in de brievenbus krijgt :b:

Maar je hebt alles van dus hem het moet wel goed kunnen komen, miss is het wel gewoon een trage dealer...

7. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Hahaa, ja das genaaid. Gewoon in mekaar slaan die gast:)

8. BattleCry

BattleCry ..

Leuk Bevonden:
    0
    ga wel langs de politie!

Aangifte doen tegen die jongen, en laat het ook hem weten dat je politie hebt ingeschakeld, misschien reageert hij dan opeens anders.

Als het echt een beetje proffesioneel is, dan zal aangifte waarschijnlijk niet helpen tegen het terugkrijgen van je spel, maar het is wel het minste wat je kunt doen, en wie weet! (mijn proces tegen die idioten loopt ook alweer een half jaar :mad:)

En bezoek idd ff internetoplichting.nl, misschien is hij daar al wel bekend.
    (zoek bij elke deal die je sluit altijd eerst even op die site, kan je heeeeel veel geld schelen)

9. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    Weet niet hoe oud je bent maar anders even met Papa of iets in die richting langsgaan? Meestal weten zijn ouders hier niets van af!
    Hem bellen op zijn huis telefoon nummer helpt ook vaak, bij voorkeur weer ouders benaderen.

10. serious siem

Leuk Bevonden:
    6
    Ik zoek nog steeds z'n echte telefoonnummer van z'n huis - z'n email
    /Mod knip
    misschien kunnen jullie daar iets mee vinden

11. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Allemaal toevoegen zou ik zeggen :D Maar ff serieus ik zou wat mensen op het forum zoeken die in Kampen wonen en het wel willen checken voor je. Anders gewoon langs gaan of blijven bellen bijvoorbeeld..

12. Beawulf Agate

Beawulf Agate aka Mad Murdock

Leuk Bevonden:
    1
    zoek een jurdische kennis/familie lid/ buurman of ga naar de rechtsbijstandswinkel. Laat een brief opstellen (officieel advocatenpapier werkt altijd) en spreek z'n voicemail in dat je de stappen onderneemt. Sue the bastard!

13. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
    Leek het een jong gastje aan de telefoon dan? als die 82 van z'n geboortejaar is is die 25 ofzo

Kheb ondertussen nog geen mail van 'm gehad of hij Lost Planet ook wil verkopen...

Laatst bewerkt: 12 mrt 2007
  14. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Wat een relnichten weer :+. Heb je een aankoopbewijs van je game? Heb je de game aangestuurd verzonden?

Wat is je bewijs? Als je niks hebt, kan je het vergeten via officiƫle kanalen. Je kan langsgaan, maar benzine kosten zullen hoger zijn aan je woonplaats te zien. Uiteraard balen, maar iets anders dan die game afschrijven gaat je volgens mij niet lukken.

15. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    niet toevoegen, krijgen de moderators dadelijk die stichting tegen msn~pesten op hun dak.. :cool:

gewoon naar de politie gaan

16. serious siem

Leuk Bevonden:
    6
    ja, ik zoek inderdaad iemand uit dit forum die in Kampen woont die hem misschien kan opzoeken en dan vriendelijk het spel kan innen, en ik blijf bellen totdat ie uit gekheid het spel opstuurd.

17. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    boatfreak van xbw komt uit Kampen :)

18. Boogiemaster

Boogiemaster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je met google Earth niks doen? Je kan dan inschatten of hij bij zijn ouders woont of niet.
    Een nadeel is dat oplichters vaak niet dom zijn, want het zou stom zijn als je niet aan je gegevens gaat rommelen. Voor de rest is het gewoon triest.

Laatst bewerkt: 12 mrt 2007
  19. 4sake

4sake Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan nog wel bieden daarzo.. laten we dik spammen:p word die gozer ook gek van al die mailtejs dat er een bod is enzo:p

20. serious siem

Leuk Bevonden:
    6
    Jep, ik zag het bij geavanceerd zoeken bij ledenlijst. WarriorSan komt ook uit Kampen, misschien kunnen zij mij van dienst zijn :)

Deel Deze Pagina