1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

opgelicht via marktplaats(ruildeal)

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door serious siem, 12 mrt 2007.

1. basco

basco Guest

Oei toch wat ouder dan je dacht ^^

2. Unrealer

Unrealer Private 2nd Class.

Leuk Bevonden:
    0
    Zal hem vannacht een paar x bellen, zonder nummer zenden, als ie op neemt hijgen en dan ophangen kan je lachen :)

3. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    haha, stelletje gekke zitten hier toch, het moet ook nog wel effectief wezen he, maar toch fijn dat sommige actief maatregelen zeggen te nemen

4. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ga jij maar inschatten :9:
    /Mod knip

Laatst bewerkt: 12 mrt 2007
  5. Unrealer

Unrealer Private 2nd Class.

Leuk Bevonden:
    0
    altijd anderen helpen he :), maar dit doe ik al redelijk lang dus niets nieuws voor mij, anyway de beste ooit is opbellen (zonder nummer zenden dus) en dan met een zware stem, Met de politie, :) :D

Een keer gedaan bij een vriend van mij, hij schrok, (ik kon hem van een afstandje zien) :D

6. serious siem

Leuk Bevonden:
    6
    M'n vader belde hem net, maar hij nam niet op. Nu heeft ie weer terug gebeld, en die /Mod knipzij dat hij het spel terug had gekregen van de post, en dat ie het weer op de post had gedaan( een foutje met postzegels ofzo), Dus ik zou hem morgne moetn verwachten. Waarom staat er dan wel op marktplaats dat ie Lost planet te ruil hefet! en dat ie mijn telfoontje niet opneemt! ik ga eten

7. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Misschien kun je ook ff je posts aanpassen en zn persoonlijke gegeven verwijderen...
    Ik snap dat je baalt van dat er iets niet volgens afspraak gaat maar om nu maar meteen al zn persoonlijke gegevens met iedereen op het www te delen vind ik ook een beetje raar....

Ik heb een tijdje geleden ook met iemand hier op het forum een gevalletje gehad dat een game die ik bij hem kocht niet volgens afspraak geleverd werd en ik maakte me ook wel fftjes zorgen maar alles is gewoon goed gekomen.
    Het wil ECHT wel eens fout gaan bij TPG en niet iedereen is even secuur met naam en postbus goed te schrijven bijvoorbeeld.

Als het echt uit de klauwen loopt en je wil iets gaan doen dan kun je dat ook doen door niet al zn persoonlijke gegevens op het internet te zetten....
    (dat is volgens mij eerder een laatste redmiddel....)

8. MAX3400

MAX3400 Virtualization...

Leuk Bevonden:
    0
    Best fijn; ik zit hier gewoon 3 volledige pagina's staan met allerlei verwijten en gedoe maar volgens mij weten we allemaal dat Marktplaats nou niet "de plek" is om 100% serieus zaken te doen met mensen, dat TPG best wel eens wat verkeerd bezorgt, terugstuurt of kwijtraakt en dat je zonder aangifte en bewijsmateriaal (zoals TPG tracke&trace nummers) geen poot hebt om op te staan.

Ow, en aangezien de politie over het algemeen digibeet is, hebben ze erg weinig aan je mailtjes en/of internet-headers van die mailtjes tenzij je aangifte doet in de woonplaats van de persoon in kwestie.

Ik ben het wel eens met Xwon; haal al die gegevens hier weg en probeer het op een andere manier te regelen want als ik mijn gegevens hier bijvoorbeeld had zien staan omdat TPG iets niet goed deed, dan had ik jou op komen zoeken voor het plaatsen van mijn gegevens ondanks dat er geen klap bewezen is over wie er nou fout zit of bezig is!

Begrijp me niet verkeerd; vervelend dat een simpele ruil zoveel problemen oplevert maar dit is ook niet goed (wie woont er in Kampen? Wie kan nummer A of adres B verifieren?)

9. Shizzel

Shizzel Guest

Xwon: Ongeveer 2 weken niks horen, met 6x per dag bellen niet eens 1 gesprek, opeens het spel dat je zou krijgen weer op Marktplaats zien, etc. etc.

Dan lijkt het me logisch dat je je genaaid voelt, en hem terug wil pakken.
    En de XBW Knokploeg is gewoon erg handig ;).

10. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Ik snap de gfrustratie ook wel en die is ook ZEER terecht.
    Maar dat betekent niet dat je iemand zomaar publiekelijk aan de schandpaal kunt gaan nagelen.
    Als je dat al wil doen dan zijn daar ook andere manieren voor waar je niet meteen zijn complete adres, telefoon en naam voor hoeft te gebruiken....

11. serious siem

Leuk Bevonden:
    6
    Dat heb je goed gezien:), maar goed, afwachten of ik morgen lost planet krijg. Straks heeft ie m'n vader ook opgelicht met z'n grapjes. Want aangezien die feiten die ik net heb voorgelegd , die ene van dat hij Lostplanet weer op xbw heeft gezet, mijn telefoontjes niet opneemt, is toch een zeer dubieuze zaak. Ik heb wel de informatie verandert zodat niet iedreen hem kan spammen :p

12. Merel

Merel Half

Leuk Bevonden:
    5
    mee eens :thumbs:, en waar hebben we Bartho anders voor.. straks wordt ie lui (Bartho = member van de knokploeg)

13. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry man, ik ben het. Als je de politie er bij gaat halen dan geef ik me over. Daar hou ik niet van. Dus kom je spel maar ophalen.

14. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Whaha, Berrie onze XBW gangster :):+8)

15. Shizzel

Shizzel Guest

:confused:

16. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    kan niet... in kampen hebben ze geen grotten!! alleen in valkenburg ;)

hebben ze dan ook

edit:mad:the bolster hieronder

hebben ze in belgiƫ ook marktplaats??

edit/edit.. nee dus, hij linkt door naar marktplaats.nl

17. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    @ berrie Jij hebt een rare vorm van humor :)

Wel minder though, doe eigenlijk zelf liever geen zaken op maarktplaats :D

18. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    \o/

19. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    is het niet beter afdeling overijssel te maken, want 2 mannetjes is niet echt een knokploeg :)

20. Xearo

Xearo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet uit Kampen.... maar ok, knokploegje.... hmm.. ok. 100E pp? Neem je dat geld meteen bij meneer Bakker weg als onkostenvergoeding ;). Jij je spel, wij ons zakcentje.... Hij zielig, kreupel en blut.

Ideaal toch? \o/ \o/ \o/

Deel Deze Pagina