1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

opgelicht via marktplaats(ruildeal)

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door serious siem, 12 mrt 2007.

1. harXcore

harXcore Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Meld ik me ook aan, ook al is Kampen zo'n 80 km. 8-|

2. Xearo

Xearo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe meer zielen, hoe meer vreugd :)

3. Shizzel

Shizzel Guest

Ehh, ik dacht dat het al was opgelost?
    Half dan :9.

Gewoon wachten tot morgen, als het spel er dan niet is, iedereen treinkaartje naar Kampen kopen he ;).

4. Cybercon

Cybercon Guest

Kom op dude dit is toch iets wat je zelf moet klaren in plaats van mensen erbij te gaan betrekken die er niets mee te maken hebben.

Wat als we ons nou voordoen als geïnteresseerde kopers? :+

Laatst bewerkt door een moderator: 12 mrt 2007
  5. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Hebben ze gelukkig nog niet gedaan :)

Maar dit is gewoon een trage dealer die met slappe excuusjes komt...

6. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was onder invloed.

Mee eens. Doe zelf ook geen zaken over internet. Als er iets te kopen of verkopen valt doe ik dat zelf.

7. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    Ach joh,ben ik de trage dealer?Ik ben 16 jaar, ik zag de optie om naar Overijsel te boeken nog niet zo voor de hand. Dan is er toch niks mis aan deze zaak aan jullie voor te leggen. Het leidt natuurlijk tot een klein discussietje, maar toch, ik wil dat Lost Planet naar mij toe komt. Ik wacht nog een dagje af,

8. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Doe ik met je mee, verwacht post uit belgië, sinds vrijdag, maar die belgen zijn rete traag 8)

(ook lost planet btw :9)

9. serious siem

Leuk Bevonden:
    6
    :thumbs: Zullen we dan ook gelijk een potje op xboxlive spelen,(als het spel zich aan mij toe wordt vertrouwd natuurlijK!):'-( En anders wordt het Xbw knokploegje opeens een Tv Item voor sbs. Knokploeg ramt oplichter in elkaar wegens het onjuist handelen van xbox360 spellen :p

Laatst bewerkt: 12 mrt 2007
  10. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Hehe, de belgen zijn snel genoeg, alleen die klote post van ons is zo ontzettend traag, en erger nog is dat er regelmatig postpakketjes spoorloos verdwijnen.
    Dus als er iets uit belgië niet aankomt ligt het misschien niet aan de afzender, maar wel aan één van die lange vingers die in het postverdeelcentrum werken en die postpakketjes waarvan ze denken dat de inhoud wat waard is op eigen bil slaan.:):

11. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Aan de topicstarter en iedereen die met privégegevens loopt te strooien: mag ik jullie erop wijzen dat het strafbaar is om moedwillig adresgegevens van iemand te verspreiden zonder dat degene daarmee akkoord is gegaan? Dat de TS gefrustreerd is kan ik begrijpen, maar zoals gezegd is het niet slim om gelijk zijn adres op een openbaar forum te strooien, sterker nog: het mág niet eens.

12. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Persoonlijke gegevens zijn verwijderd. Verder wat DW zegt. ;)

13. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Voor 100 euro wil ik ook best m'n honkbalknuppel eens afstoffen [​IMG]

;)

14. Xearo

Xearo Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Stelen mag ook niet.

Welk van de twee weegt zwaarder?

15. Hit `em hard

Hit `em hard gimme one of those!!

Leuk Bevonden:
    3
    in dit geval de adresgegevens, er is nl geen bewijs dat er is gestolen!!!!!:x

16. serious siem

Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb vandaag geen lostplanet in de bus gekregen van de persoon, terwijl hij dat gister zei tegen m'n vader. Wat nu :p

17. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    De TPG/TNT is vaak nogal traag dus ik zou nog een dagje wachten voordat je de artillerie oproept om naar Kampen te rijden ;)

18. MAX3400

MAX3400 Virtualization...

Leuk Bevonden:
    0
    Wat snap je niet aan opmerkingen over hoe je dit behoort aan te pakken?

Aangifte doen bij de politie en allerlei bewijzen meenemen (inclusief je pa als getuige).

En wat je verder denkt te moeten doen in de context van eigen rechter, is voor eigen risico.

19. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
    Heeft hij 'm voor 6 uur of na 6 uur op de post gegaan.. en daarna moet je sowieso nog uitgaan van 2 dagen. Dat er bij mij iets binnen 1 dag door de deur valt gebeurd zelden tot nooit.

Laatst bewerkt: 13 mrt 2007
  20. serious siem

Leuk Bevonden:
    6
    uhuh, daar heb je een punt.
    En btw, ik ga niet naar de politie omdat het me onrealistisch lijkt dat de politie deze zaak gaat aanpakken

Deel Deze Pagina