1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

opgelicht via marktplaats(ruildeal)

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door serious siem, 12 mrt 2007.

1. MAX3400

MAX3400 Virtualization...

Leuk Bevonden:
    0
    En wat is wel realistisch? Dat de persoon niet meer op XBW mag? Dat jij je spel niet meer terugziet? Dat je opgelicht bent en uiteindelijk jij en je pa te goedgelovig zijn? Dat je Marktplaats aanklaagt? Dat je een knokploeg organiseert?

Zoals ik al eens zei; als ik een oplichter zou zijn, zou ik echt niet wakker liggen van iemand die me laat bannen op een forum of site. En eerlijk gezegd; nog wel minder als ik wel bepaalde bewijzen zou hebben over de transactie en jij niet, dan staat er ook nog een tegen-aangifte te wachten voor je omtrent bedreiging en smaad.

Maar ja, hopelijk komt het uiteindelijk goed maar zonder gebruik van enkele kinderachtige opties van de afgelopen pagina's.

2. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Daar doelde ik ook op ja :D

heb het inmiddels wel binnen \o/

3. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    gast het is gewoon een boer, hij moet dagen zoeken naar zon rode brievenbus..

:)

4. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    haha, alsof die knokploeg serieus zou zijn, ik had alleen de intentie met deze thread om iemand te vragen uit Kampen om deze persoon op te zoeken en hem het spel te vragen, in de hoop dat ie hem zou geven.

Deel Deze Pagina