1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Opgevoerde brommers moeten direct vernietigd worden!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Underdog, 20 jan 2005.

  1. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou jah het is soms inderdaad wel eens irritant ja. Maar als je er eenmaal zelf een hebt wil je wel, wed ik. Nah, als ze te hard rijden dan vind ik dat noch niet zo erg, maar als ze maar niet zo'n k*tgeluid maken, waar je je wel aan ergert.
     
  2. Rush nl

    Rush nl FRAUDE!

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    3
    Volgens mij had de auto in dit verband zich aan de regels moeten houden... :{
     
  3. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Niet echt, Een auto die afslaat kan niet een scooter die 80 rijdt aan zien komen.
    Je mag op die weg als autozijnde ongeveer 30 ~ 40..
    Dat verwacht je gewoon niet.
     
  4. eprode

    eprode Active Member

    Berichten:
    500
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie zei daar dat mensen met opgefokte brommers niet kunnen rijden? dikke bullshit ja, ik rij al 1,5 jaar met opgevoerde brommer en heb nog nooit een ongeluk gahad. Brommer vernietigen is een belachelijke maatregel. Maar ja, mij hale ze toch nooit in :9 _0/
     
  5. Thriceaddict

    Thriceaddict Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze kunnen misschien wel rijden, maar de meesten met een opgevoerde brommer rijden er als gekken mee.
     
  6. eprode

    eprode Active Member

    Berichten:
    500
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar zo zijn er ook autobestuurders die als gekken rijden, moeten die hun auto dan laten vernietigen als die te snel rijden??ik dacht het niet! dus fuck die regel |:-
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Volgens de wet die sinds 1 januari geldt is dat inderdaad zo.... dus ik ben het er mee eens anders overtreed je de wet. De remmen zijn namelijk niet berekend voor de snelheid.

    Als de auto is opgevoerd moet deze volgens de wet ook vernietigd worden, als je van de openbare weg gebruik maakt
     
  8. Thriceaddict

    Thriceaddict Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar bij die automobilisten voldoet die auto doorgaans gewoon aan de regels en die brommers niet.
     
  9. eprode

    eprode Active Member

    Berichten:
    500
    Leuk Bevonden:
    0
    een auto die aan de regels voldoet kan ook te snel rijden als hij 120 rijd waar je maar 70 mag ofzo, maarja ik snap wat je wilt zeggen, toch vind ik het een extreme maatregel
     
  10. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Scooter van een vriend van mij is ook vernietigd maar die sjaak ging even met 120 over de snelweg karren. Vind het een te strakke regel, maar ach ik rijd wel auto :p
     
  11. Antonio Montana

    Antonio Montana Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat ik mijn scooter maar niet ga opvoeren. :'-( Maar die regel is veelste zwaar.
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2005
  12. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    vind ik ook..............en daarna pakken we meteen alle ferrari's aan,de porsches,de masserati's en alles zo'n beetje wat harder kan dan de maximaal toegestane snelheid in nederland van 120 kmph.

    tis echt een schande dat je uberhaupt nog harder kan zeg..........en dan heb ik het nog niet eens over de motorrijders.
    OP DE BRANDSTAPEL MOETEN DIE.....ALLEMAAL.
     
  13. roedos

    roedos Active Member

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben cker wel tegen, want stel dat die van jou opgevoerd is, maar je alleen maar echt hard rijdt als je op een afgelegen weggetje rijdt, dan zeg ik prima.

    maar ze mogen de scooters wel afnemen van de mensen die ook echt te hard er mee gereden hebben (dus dat de politie er klachten van heeft gekregen van omstanders/zelf heeft gezien). Dus ik vind het meer een eigen risico als je met een opgevoerde brommer rijdt. Maar dan nog zou je net als met auto's eerst een dikke boete kunnen krijgen....en als je daarna nog eens dezelfde fout maakt, dan vind ik het wel kunnen dat je brommer word vernietigd/afgepakt.
     
  14. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3


    IK HAAAAAAAAAAAAT BUMPERKLEVERS.































    ik had er vandaag weer eentje VOOR mij.
     
  15. BoneCrusherrr

    BoneCrusherrr Cold SynerGy

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat jij nou met ( als je een scooter hebt) met 7km door de straat gaat rijden. Als jij overstapt van fiets naar scooter wil je toch wel verschil zien. Hoe sneller hoe beter :D
     
  16. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb geen problemen met mijn fiets hoor.

    [​IMG]
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Maar als opvoeren tegen de regels is ... dan weet je toch dat je strafbaar bent ... waarom verbouw je je brommer/scooter dan.... je weet toch dat het niet mag?

    ... en als je je netjes aan de regels houd ... waarom voer je je brommer/scooter dan op?
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2005
  18. Jeffster

    Jeffster Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Als iemand een scooter gaat opvoeren is die niet van plan deze alleen op een afgelegen weg te gebruiken. Heb genoeg vrienden dat horen zeggen en rijden er nu mee naar school.
    Als ze worden aangehouden door de politie en op die o zo leuke rollerbank moeten, klagen ze erover als ze een boete krijgen of als de brommer in beslag wordt genomen.
    Snap wel dat het kut is, maar dan moet je maar niet je scooter/brommer opvoeren.
    Als ik op de fiets zit wordt ik soms gek van de scootertjes die langs je af vliegen.

    Zelf heb ik ook brommer, maar deze rijd netjes 45/50 (weet het, 5 km/h te hard ;))
    Maar goed, meelopen is tegen woordig in.
     
  19. Yggdrasill

    Yggdrasill The Chaotic

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn eigen scooter is ook opgevoerd. Of ik nu een boete krijg of niet maakt niet veel uit. Ik ken veel mensen met opgevoerde scooters die geen herrie maken ookal gaan ze hard. Ikzelf let op de snelheid in bebouwde kom en er buiten. Maar er zijn wel een paar die gevaarlijk rijden met opgevoerde scooters. Maar die mensen verpesten het weer voor anderen die netjes rijden. Dat vind ik nu jammer.
     
  20. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    mee eens. Van mij mogen zo eigenlijk sowiezo elke scooter op het scooterkerkhof leggen. Stomme dingen. Leeftijd naar 18 jaar vind ik een pas een goede regel! Dan koopt (bijna) iedereen toch liever een auto. en voor de mensen die dan nog een scooter willen... helaas te kleine markt ervoor. Dus einde van deze ondingen:) (ja ik weet het, soms leef ik in een droomwereld)

    nice :D
     

Deel Deze Pagina