whahaha
rofl..wally
onderzoek heeft uitgewezen dat het menselijk schedel bij een snelheid vanaf 25 kmph tegen een (hard)stilstaand object als een walnoot gekraakt wordt.
zullen we de fiets dan ook maar verbieden
't zit hem niet in de brommertjes maar in het poppetje achter het stuur.
je kaart aan dat dat je "veel te snel rijd".......mijn motor haalt met gemak de 270 kmph.....doe ik zeker niet altijd en iedere bromfiets bestuurder zal ook niet overal 85 rijden....ligt compleet aan de persoon zelf en aan zijn gedrag.
een standaard brommertje rijd tegenwoordig ook al over de 50....net zoals het lulligste fiat panda'tje ook 140 kmph kan rijden.
het probleem "geluidsoverlast" daar kan ik mij wel in verplaatsen.....die snerpende 2 takt vibrators maken soms idioot veel herrie.
maar het snel rijden vergelijken met "stoer doen" gaat niet altijd op natuurlijk.....snel rijden geeft mij ook een kick en ik doe het zelfs op de fiets nog.
wat ik bijna voor een 100% zeker weet is dat jij denk ik nog nooit op een "goed" (opgevoerd) brommertje heb gereden.......das niks voor jou denk ik dan maar....niet lullig bedoeld hoor.
wat ik hiermee bedoel is dat zelfs een brommer een hele grote marge heeft ingebouwd gekregen vanuit de fabriek.
in bijna alle landen(behalve hier uiteraard) waar dit brommertje ook rond tuft heeft deze vanwege een hele andere wetgeving een grotere cyllinderinhoud tot soms wel 125 cc zonder dat daar aan het frame en remmen enige aanpassingen aan zijn gebracht.......niet veilig ...das dan maar een opmerking uit onwetendheid neem ik dan maar aan.
de moderne bromfiets kan het allemaal met gemak aan.......van alle gemaakte brokken zijn het toch 9 van de 10 keer de bestuurders die blunderen ipv technische mankementen.
Laatst bewerkt: 21 jan 2005