1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    je mist mijn punt totaal, ik heb nooit gezegd dat ik geen respect voor ze heb. dat het woord "nerd" bij jou verkeerd valt ligt niet aan mij... dat is net zoiets als wanneer ik zwarte zeg, dat kan voor een donker iemand totaal verkeerd vallen terwijl ik bij dat woord totaal geen negatieve bijbedoelingen heb...

nogmaals ik waarschuw hem voor een moelijke studie die al je tijd op zal slokken, iets waar maar weinig mensen zin in hebben...

2. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Kijk, nu zeg je het al op een heel andere manier. Zo kan het toch ook?
    Mocht je nog wat te zeggen hebben, aub via PM. Voor mij is deze discussie ten einde. Ik begrijp wat je wou zeggen, en uiteindelijk zeg je het nog aardig ook:)

3. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    economie is toch niet zo moeilijk? en nerds zijn toch 'losers' en geen studiebollen?

4. The Pulser

Leuk Bevonden:
    0
    we hebben het over econometrie (& besliskunde)

ik doe economie btw

5. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    wtf is econometrie en besliskunde dan?

6. X BelieveR

X BelieveR Im the X priest

Leuk Bevonden:
    0
    Nee WiB1. BTW, Econometrie is niet met Economie te vergelijken. Eigenlijk is het een onderdeel van de wiskunde. Je probeert dingen uit de economie met wiskundige theorieën te verklaren en te voorspellen. En tja ik moet eerlijk toegeven, hier zitten idd de mensen die wat meer béta zijn. En over het algemeen voldoen die idd vrij vaak aan het type nerd. Maja niet iedereen is zo natuurlijk.

Laatst bewerkt: 14 jan 2005
  7. The Pulser

Leuk Bevonden:
    0
    moeilijk :p nee flauw....

Econometrie is meer wiskunde en statistiek dan dat het economie is...

8. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Als je NT + Bio + Economie doet kan je alle studies doen. Met NT + Bio kan je ook behoorlijk wat economie studies doen. Dus als je goed bent in natuurkunde/scheikunde: NT.
    ??? Kom je ook lekker op tijd achter. Welke methode gebruiken jullie?

9. X BelieveR

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is niet waar, je hebt voor vrijwel alle (zo niet alle) economische studies Ec1 nodig.

10. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Econometrie lijkt mij een vrij interessante studie. Het woord 'nerd' is helemaal niet op z'n plaats. Wie denkt over die studie, dat het voor nerds is, moet eens kijken wat Technische Natuurkunde inhoudt, dat is wel ff andere koek.
    Als je gewoon goed bent in wiskunde B/economie dan moet Econometrie ook lukken. Het lijkt mij dat de 'echte' exacte/ technische studies dan ook stukken zwaarder zijn dan econometrie.

11. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nope. Met NT kan je ongeacht keuzevakken de volgende economische studies doen:
    - Accountancy en Controlling
    - Actuariële Wetenschappen
    - Business Administration / Bedrijfskunde
    - Econometrics and Operations Research
    - Econometrie & Besliskunde
    - Econometrie en Operationele Research
    - Economie & Bedrijfseconomie
    - Economie en Beleid
    - Economie en Management
    - Informatica & Economie
    - Internationals Economics and Business
    - Management, organisatie en bestuur

Laatst bewerkt: 15 jan 2005
  12. X BelieveR

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt eraan welke uni, uni maastricht wil dat iedereen Ec1 heeft gevolgd (die economie gaat studeren natuurlijk)

13. X BelieveR

Leuk Bevonden:
    0
    Wat lijkt je moeilijker? Wiskunde of technische natuurkunde? Mij lijkt wiskunde... Econometrie is eigenlijk verkapte wiskunde studie die zich op economie richt.

Ik had edit knop moeten gebruiken SORRY!

/Mod Precies:D

Laatst bewerkt door een moderator: 15 jan 2005
  14. Qontroller

Qontroller Q-dance fan

Leuk Bevonden:
    0
    Ff iets anders, ik ben bezig met keuringen bij de luchtmacht. Heeft iemand op het forum al eens keuring gedaan bij de luchtmacht?

15. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Mij lijkt wiskunde moeilijker.. Vooral omdat technische natuurkunde me erg leuk lijkt, dan is het in ieder geval makkelijker.

16. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Rotterdam niet dus :D

17. X BelieveR

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar dan noem je ook wat.... :p

18. Ruud

Ruud Guest

Ik niet, maar ik ken wel iemand die dat gedaan heeft. D'r is 'n test waarbij je met 'n koptelefoon op in beide oren iets anders hoort en daar moet je dan op reageren ofzo.
    Ik weet niet meer precies hoe en wat, maar dat kun je vrij goed oefenen, als je maar vantevoren weet dat je dat gaat krijgen.

19. king of XBOX

king of XBOX active user agian

Leuk Bevonden:
    1
    ik ken iemand die dat heeft gedaan. helaas voor hem lag ie er naar de 2de ronde al uit. Daarna ging ie proberen als douana. dat ging ook niet voor 'm door. Toen maar officier bij de landmacht, daar kwam ie ook niet voor in aanmerking. en nu wil ie maar onder-officier worden. :confused: vraag me af of ie dat haalt.

20. Barbatruuk

Barbatruuk huub huub huub

Leuk Bevonden:
    2
    Welke methode gebruiken we Maqua? Scoop? Ja toch?

Deel Deze Pagina