1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295

Moet hier heel even op reageren, en ik ben er vandaag geweest bij de open dag, en heb besloten om de studie sportmarketing & managment te gaan doen.

Tevens doet 1 van mijn vrienden ook CE aan de HES Rotterdam en hij zit nu in het 3e jaar, en is juist super tevreden over de opleiding.
    Ook kan ik je als advies geven om niet naar utrecht te gaan, omdat het daar waarschijnlijk alleen maar slechter zal zijn dan dat het nu bij jou al is.
    Heb zelf een slechte ervaring met de HU, en ook 2 mensen die ik ken hebben zeer slechte ervaringen met de HU, en 1 van hen ook met de opleiding commerciele economie.

2. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    Ik overweeg op dit moment om de opleiding trade management asia te gaan doen aan de hogeschool rotterdam. Het beeld wat hierboven wordt geschetst komt mij echter niet realistisch over (weliswaar andere opleiding maar dezelfde school). Er zullen af en toe ongetwijfeld wel wat fouten worden gemaakt maar die is wel heel negatief/eenzijdig. Ik heb overigens toch de voorkeur voor rotterdam omdat ik uit zeeland kom en amsterdam toch al gauw een halfuur verder reizen is.

3. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Rotterdam > Amsterdam is een uur extra reizen, aldus 9292ov.nl ;)
    Maar wat je dan zou kunnen doen is op kamers gaan.
    Een slechte opleiding wil niet zeggen dat een school slecht is.
    Ik doe CMS op de HHS, bagger eerste klas. Vanaf maandag een blok Informatica, op afdeling informatica, te HHS en is zoveel beter georganiseerd en geregeld dan CMD (twee jaar terug ook al een blok gedaan).

4. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Ik neem aan dat je dit topic ook kan gebruiken om te vertellen wat jij doet.

Nu niet gaan lachen:+

Mijn 'opleiding' is VMBO 3 Handel en Verkoop.
    Opzicht wel een leuke opleiding, Maar me leraar is soms een zeer grote eikel en die heb je dan juist 15 uur per week.
    Als vervolg wil ik trouwens iets met design en/of ICT doen.

5. Lexiuz

Lexiuz ...---...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe nu HAVO 5 en ik wil volgend jaar iig iets in de sport gaan doen.
    Of sportmarketing, sportjournalistiek, fysiotherapie of zoiets maja moet nu wel is gaan kiezen

Deel Deze Pagina