1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

oppasen voor kometen en tsunamies

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door bulleta, 24 mei 2006.

1. CasPerZerZ

CasPerZerZ *Sorteert Pallets

Leuk Bevonden:
    0
    Dit geloof je toch niet?

Zal allemaal wel loslopen, ik voorspel dat er niks ernstigs gebeurt.

2. MiGilleS

MiGilleS Green Mile User

Leuk Bevonden:
    0
    mensen zet allemaal je Xbox 360 in je kelder en ga er wonen daar ben je veilig ! zo niet.. Aju :p hahaha ik denk dat dit Bull Shit is.. en dat het zeker niet erg gevaarlijk zal zijn.. maarjah misschien willen die mensen (die het gemeld hebben) lekker met zijn alle zonder andere mensen op Hawaii zitten ;) Allowha :D YiihAaaa

3. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kun je beter op het dak gaan zitten. Kelders hebben nog wel eens de neiging onder te lopen bij een tsunami.

4. Sushi

Sushi Niet eetbaar

Leuk Bevonden:
    0
    Tijd om een hele flat af te huren & op het dak te gaan zitten... Waarna ik erachter kom dat ik nog hoogtevrees heb :+:'-(

Iemand nog een "front row seat" bij m'n HD tv zitten van 3444323405565467XXX large inch screen zitten?:cool: Moet toch iets doen als je op dat dak zit?

5. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    25ste mei? das vandaag heh? toch ook ''HEMELVAARTSdag? '',, oooh... dat verklaart t meteen, dat er kometen door de hemel varen en dus op onze aarde neerploffen 8) waarschijnlijk dus als kleine steentjes als ik zo alles goed lees :p

6. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Wat dacht je van onze oceanen ;) (ok ok glaciaal etc zijn daar ook een beetje schuldig aan)

7. 4sake

4sake Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    neej ind van vandaag geloof ik het niet.. maar van 12 december 2012 geloof ik het wel:eek: (ookal vat ik er bijna niks van:p) dus om dit topic maar weer beetje leven te geven.. mensen tjek dit:
    http://www.daanspeak.com/Maya01.html

tis groot verhaal hoor maar neem de tijd
    Eerst dacht ik zelf dat het allemaal onzin is maar als je erbij nadenkt dat vele volken allemaal dingen zeggen over 2012 en helemaal niks van elkaar afweten zet het (iig) mij wel aan het denken.

8. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Achja,

*denkt aan jaar 2000 en einde van alles enzo

9. CasPerZerZ

CasPerZerZ *Sorteert Pallets

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi bedacht en die berekeningen kloppen allemaal. Alleen ze vergeten dat het maar een theorie is, en of die "peroiden" echt bestaan weet niemand.

Maar als ik in 2012 gewoon kerstmis vier dan was het wel een goede hoax:D .

10. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik leef nog steeds :p

11. 4sake

4sake Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ey ik zeg niet dat het allemaal waar is! Maar dat al die dingen elkaar aanvullen en het dus heel erg geloofwaardig maakt.

Dus zoals ik al zei: Het ze (iig) mij wel aan het denken.:p

12. MiGilleS

MiGilleS Green Mile User

Leuk Bevonden:
    0
    @Darkon 83: jij ook al 8) hahah dis echt lollig :D FOCKING Cabaret ! \o/

13. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Damm, er staat op eens geen hek meer in de tuin.
    Misschien was het de komeet :) ?

14. NL_Wouter

NL_Wouter The_Guardian

Leuk Bevonden:
    4
    dikke tsunami vandaag :eek:!!

15. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Leuk die berichtgeving altijd hè. Dat heeft Yahoo helemaal niet gemeld. Yahoo heeft gemeld dat er een Franse ex-vliegtoren en ex-militair heeft gemeld dat dat waarschijnlijk is. Overigens heeft de NASA het bericht al ontkracht maar hij gelooft (geloofde nu) er nog steeds in. Ten derde heeft die gast al meerdere vage theorietjes die nergens op slaan. Niet serieus te nemen in ieder geval. :emo:

16. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat 2012 gedoe is natuurlijk ook onzin. Het is wel juist dat er dan wat planeetjes op één lijn staan enzo, maar dat zegt niks. Het enige spannende eraan is dat het zo accuraat is voorspeld en dat er meerdere volkeren het hebben voorspeld, maar er is geen enkele wetenschappelijke onderbouwing voor... Nu kan men ook niet alles weten, maar iets groots als het omkeren van de polen moet wel te voorspellen zijn op een een of andere manier lijkt me. Ten tweede zijn er geloof ik ook geen sporen van grote gebeurtenissen 26.000 jaar geleden. 't Is gewoon iets symbolisch wat meerdere volkeren tegelijkertijd hebben voorspeld, meer niet.

17. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

Tja maar hoe komt dat nou toch dat verschillende volkeren onafhankelijk van elkaar juist diezelfde datum voorspellen namelijk 21-12-2012 .
    Tja er zit opzich wel een grote verscheidenheid in deze voorspellingen , de ene kondigen het einde van de wereld aan in de vorm van een inslag van nibiru , terwijl de anderen zeggen dat de kosmos die op dit moment in disharmonie is met het leven hier ,dan gaat veranderen in een tijdperk waarin wij op aarde in volledige harmonie gaan leven met de cosmos rond ons , en dat er niet op rampspoedig gebied iets gaat gebeuren , integendeel alles zou juist beter en vloeiender moeten verlopen voor ons aardbewoners aangezien wij dan een fase bereiken van volmaaktheid en eenheid met alles wat er rond ons gebeurt .
    Ow en over de verschuiving van de polen , dit is op aarde in een ver verleden al meermaals gebeurd , met telkens ijstijden tot gevolg , en niets sluit uit dat dit wéér zou kunnen gebeuren .
    Maar over feiten die ik persoonlijk niet in de hand heb en dan bijgevolg niets aan kan corrigeren , ga ik me dan eigenlijk ook niet meer druk om maken , we zullen als het zover is wel gaan zien of er iets , of juist niets staat te gebeuren.:+

18. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Die datum voorspellen meerdere volkeren omdat het geen gebakken lucht is, er is wel degelijk een speciaal iets in de astronomie. De betekenis die eraan ontleend wordt, dat de wereld vergaat, lijkt mij echter onjuist en nergens op gebaseerd.

19. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Yep , slechts enkele onder wie nostradamus voorspellen hier het einde van de wereld door een inslag van de komeet nibiru , de grote meerderheid heeft echter een andere betekenis aan deze datum gegeven , namelijk het verschuiven van de cosmos van een relatie in disharmonie met deze wereld , naar een relatie in volledige harmonie met de cosmos voor deze wereld.
    Dit zou betekenen dat wij als mens zijnde een totaal nieuw facet in ons leven gaan meemaken die ons bewustzijn zodanig gaat verbeteren dat wij in volledige harmonie met onze omgeving zouden komen .
    En dit zou op zich alleen maar goed nieuws kunnen zijn , aangezien dat als iedereen met elkaar zonder conflicten en ruzie met elkaar kan leven , tja dan zou alle misdaad en oorlog in een kéér van de baan zijn , en zou dan de wereld volstrek in een harmonische staat met elkaar kunnen verder leven zonder dat er nog sprake zal zijn van hongersnoden en oorlogen .
    Maar ja , zulk beeld zou té rooskleurig zijn voor onze mensheid in het algemeen ,aangezien zoiets volkomen indruist tegen onze genetische eigenschappen omdat wij jammer genoeg door de eeuwen heen steeds op een gewelddadige manier andere volkeren hebben leren overheersen en onderdrukken en dit allemaal ten onze eigen baten.

20. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou me dan eerder zorgen maken over ons eigen landje, als er een land is wat zo vlak is als de pest is het Nederland wel....in Duitsland hebben ze dan tenminste nog iets van bergen :+ Om Nederland omver te spoelen is geeneens een dikke tsunami nodig, eerder overdreven 8)

Ach ja waarom zou je je druk maken om iets waar je geen invloed op uit kunt oefenen en wat je toch niet kunt veranderen ? Mocht het einde van de wereld (op wat voor manier dan ook) in de nabije toekomst, die wij dan dus nog meemaken bedoel ik, naderen dan is het gewoon jammer maar helaas.... :)

Deel Deze Pagina