1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

oppasen voor kometen en tsunamies

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door bulleta, 24 mei 2006.

1. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    En nu? er is niks gebreurt, kan het vandaag ook gebeuren?
    Lijkt me er eerlijk gezegt wel mooi uitzien...
    Mja straks Hitman dus als ze nog éven zouden willen wachten...

2. Sushi

Sushi Niet eetbaar

Leuk Bevonden:
    0
    Ach ja, ook ff aant downen, iedereen zegt er wat goeds over... Maar ik leef nog, heb ik nu dus niks voor niks op het dak van een flat gezeten met een verrekijker 8)!?

Ach ja, shit happens, & ooit zullen we wel een keer een komeet ofzo krijgen. Waarna Bush & Bill Gates in hun keldertje gaan zitten & ondertussen al Halo3 & GoW aan't spelen zijn. En natuurlijk genoeg snacks voor 1000 jaar.

3. Unrealist

Unrealist A Real Unreal Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Ho , het is allemaal nog niet voorbij schijnt het.

De verwoestende komeetinslag die voor gisteren voorzien was, vindt mogelijk vandaag alsnog plaats. Dat zegt de voorspeller van de inslag, de Fransman Eric Julien van het ExoPolitics Institute. Volgens Julien zullen brokstukken van de komeet 73P Schwassman-Wachmann 3-B terechtkomen in de Atlantische Oceaan, ten zuiden van de Azoren. De inslag zal een enorme tsunami veroorzaken, die onder andere Nederland zal treffen.

Even voor de duidelijkheid, deze man zei eerder al dat hij deze informatie kreeg van aliens enzo... :emo:

Bron: FOK!

Laatst bewerkt: 26 mei 2006
  4. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Okee, hoe fout deze informatie ook is, het is wel 1 van de weinig reeele gevaren van deze planeet.

Het enige dat ons leven op deze planeet kan stoppen is een komeet of onze eigen wapens. En er komt ongetwijfeld een dag dat er een dikke komeet op onze dak komt zetten en dan blijft er weinig van ons over. Ik geloof wel dat we dan ook vrij snel dood zijn :)

5. Victor

Victor Guest

Het is relevanter dat we eerder ten onder gaan aan onze eigen wapens..

6. Unrealist

Leuk Bevonden:
    0
    Ooit zal er natuurlijk wel eens een komeet inslaan maar het hangt ervan hoe lang dat nog duurt voordat hij inslaat of wij het overleven of niet.

Als hij vandaag zou inslaan zouden we het denk ik niet overleven
    Maar als hij over bijvoorbeeld 1000 jaar inslaat dan zijn we 1) voor een deel al weg van de aarde en wonen er zeker al mensen op mars of de maan en 2) hebben we waarschijnlijk wel wapens om hele kometen mee te vernietigen.

het komt overigens wel redelijk vaak voor dat er een kleine komeet inslaat, een paar 10 talllen jaren terug had een komeet nog een heel bos vernietigd, alle bomen waren vanaf 1 punt gezien allemaal naar buiten geklapt. En een paar weken terug ontplofte er nog 1 boven Austalie waarvan de klap over half Australie te horen was.

7. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Wat een fantasie heb je... 8)

"over 1000jaar"

8. Unrealist

Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha , ja Maar ik bedoelde daarmee meer dat we best een meteoriet kunnen overleven als de mens maar genoeg tijd heeft om zich te ontwikkelen.

9. Victor

Victor Guest

Over 1000 jaar hebben we onszelf al lang uitgeroeid :emo:

Of is er een 600ste ijstijd \ó/

10. Unrealist

Leuk Bevonden:
    0
    Daarom moeten we eigenlijk zoveel mogelijk verspreiden op andere planeten , zodat als 1 planeet vernietigd word door iets , niet meteen de mens is uitgeroeid.

En hoe verder uit elkaar hoe beter, stel dat de zon uitdooft op explodeert dan zijn er nog mensen in een ander zonnestelsel of sterrenstelsel.

Maar oke , ik zal nu stoppen met fantaseren :p

11. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Ja dat was rond de jaren 1908 in tunguska , en het grappige is hiervan dat die komeet net zoals die bij australie nu destijds in de lucht als het ware ontploft is toen hij zo goed als bij de oppervlakte van de aarde gevallen was en dat door de schokgolf van die ontploffing dan ook met een diameter van ettelijke kilometers alle bomen als het ware in één klap tegen de grond werden geslagen.
    Het beste bewijs hiervan was dat men geen brokken van die komeet terugvond , en géén inslagkrater.

http://www.xs4all.nl/~smaardyk/tunguska.htm

12. Unrealist

Leuk Bevonden:
    0
    Nou er is niets gebeurd, ik zou nu wel eens dat hoofd van die man willen zien dat voorspelde dat hij op aarde neer zou storten hahaha.

Deel Deze Pagina