Opsporing gezocht!!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Opheodrys, 1 sep 2005.

1. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Als je het nou even nog een keer zou lezen..

Ik vind de doodstraf een beetje te gek voor een ruitje ingooien.

2. fllix313

fllix313 Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    jah ik gooi ook altijd perongeluk stenen naar rijdende treinen, nee maar ff sirieus het was mischien niet zijn bedoeling maar dat neemt niet weg dat het gewoon een gestoorde daad is.

3. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Met alles wat je doet moet je rekening houden met omstanders of je het nou op de 1 of andere manier zo bedoelt hebt of niet.

4. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    maar je geeft iemand toch een veel lagere straf voor een ruit ingooien dan voor iemand zijn hoofd ingooien..

5. Opheodrys

Opheodrys Allround gamer

Leuk Bevonden:
    1
    oke,maar hij heeft en een ruit en iemand voor zijn kop gegooid..dus dubbele=zware straf!!!

ga zo'n malloot nog verdedigen ook zeg,kijken wat je zou zeggen als het je eigen dochtertje zou zijn...tja,hij wist natuurlijk niet dat ze hier zat,was niet zijn bedoeling neem ik aan...dream om...je bent dan woest,je kan zijn/haar bloed wel drinken...elke straf zou te licht zijn,liefste straf je hem/haar zelf wel even.
    denk je daar anders over,nooit kinderen nemen!!!

6. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Jep, en dat is het kromme eraan. Maar al had die jongen nou alleen een raampje ingegooit en dat meisje was ff naar de wc gegaan ofzow... was er niks aan de hand en werden de ouders van dat jochie opgebeld en was ie er gelijk al weer uit.

7. edding3000

edding3000 Guest

Ja praat jezelf hier nogal tegen, vind je niet?

8. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe bedoel je??

9. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Marty zegt, dat hij vind dat je levens niet mag nemen, maar de doodstraf moet wel weer ingevoerd.. Beetje tegenstrijdig..

10. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Man ik zit die gast niet te verdedigen! Dan begrijp je me verkeerd. Ik vind het moeilijk om te zeggen welke straf je moet geven.. Waarom moet een straf minder zwaar zijn als er geen slachtoffers vallen en andersom???

Als hij niemand had geraakt, was hij er waarschijnlijk met een minder zware straf vanaf gekomen! Klopt dat wel?

11. Opheodrys

Opheodrys Allround gamer

Leuk Bevonden:
    1
    Oke,ben ik met je eens...of je nu wel of niet iemand raakt,zelfde straf!!
    Een ZWARE dan natuurlijk!

Heb btw niks over een dader gehoord,lastig oppakken zo iemand.

12. Victor

Victor Guest

Nou reken er maar op dat hij een flinke boete voor vandalisme kreeg. `Niks aan de hand.ยด Bullshit! Stel nou dat hij het op het moment had gegooit dat hij de machinisten plek zou raken. Dan zou het veel erger zijn, keihard aanpakken die gasten en niet oerhollands gedogen.

Deel Deze Pagina