1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

oranje tegen schotland in play-offs

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door matje, 13 okt 2003.

1. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    En door die onderschatting komt Nederland achter en dan kunnen ze het vergeten. Schotland gaat vast naar het EK.

Zowiezo slecht van Nederland dat ze niet 1e zijn. Ze hebben hardstikke dure spelers rondlopen en die bij topploegen spelen en nog weten ze zich niet gelijk te kwalificeren...

Maar ik maak me totaal niet druk om Nederland.
    Griekenland gaat erheen dus ik vind alles best :D

2. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ik ben blij dat we turkije niet hebben geloot. Anders hadden we 2x een uit wedstrijd!!!

Het moet wel lukken tegen die schotten. We hebben een sterk team met allemaal wereldsterren, het moet gewoon lukken!!!

3. MasterChief_007

Leuk Bevonden:
    6
    Griekenland _O_ O-)

4. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Als Nederland niet kan winnen van deze voetbaldwerg verdienen ze het absoluut niet om op het EK te verschijnen. Ik denk dat het 2 makkelijke wedstijden gaan worden, hoewel de uitwedstrijd wel iets moeilijker is.

5. matje

matje Soco Socoo!!!

Leuk Bevonden:
    0
    nederland is zelf een voetbaldwerg zolangzamerhand

6. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Ik sprak gister nog op een Msn met een maat van mij uit schotland.
    Die gasten lustten ons rauw en Nederland speelt altijd slecht tegen ploegen die op inzet spelen ik snap niet dat iedereen die gasten zo onderschat.
    Zeker Dick zou dat moeten weten.

7. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wat is dat nou voor een loze opmerking.....

Anywayz, had het al eerder vermeld, ben blij dat turkije tegen letland moet. Moet naar mijn mening een eitje zijn, oftewel "do-able". Ennuh masterchief_007 ik hoop dat als turkije doorgaat dat we ingedeeld worden in de poule van griekenland }:] ;)

8. MasterChief_007

Leuk Bevonden:
    6
    Ach en dan ziet iedereen hoe Turkije door Griekenland wordt ingemaakt :cool:

9. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    LOL :D. Even heel serieus, je weet zelf ook dat turkije aars kickt van griekenland ;) hehe. Ik dol alleen maar hoor, maar een beetje concurrentie kan geen kwaad, is zelfs gezond :D

10. LifeLongGamer

LifeLongGamer Used Register

Leuk Bevonden:
    2
    Natuurlijk hoop ik dat Nederland van Schotland wint, maar stiekem zou ik het niet erg vinden als Schotland wint.

Ik word een beetje misselijk van ons grote ego ten opzichte van anderen. Landen als onder andere Schotland, Ierland, en ook Turkije leveren tenminste 200% inzet en strijdlust. Nederland misschien ook wel maar tot dusver heb ik dat niet echt gezien.

11. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, Feyenoord verrast ons ook steeds weer :D ;).
    Nee ff zonder dollen, Schotland moet natuurlijk geen probleem zijn.
    Ik ga er vanuit dat de elf dit keer toch wel eens een keer vol inzetten, met uiteraard Sneijder, v.d. Vaart en Robben in de basis.
    Zoals jij al zei zijn het matige spelers die het van inzet moeten hebben en toch hun eigen spelletje spelen, ideal dus imo....

12. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Hmm naja ik weet niet of je Turkije - Engeland heb gezien, maar de Turken leken wel een paar makke schapen. Echt, er zat totaal geen durf en actie in hun spel, heel jammer. Landen als Ierland en Schotland moeten het wel van hun inzet hebben, want op kwaliteit verliezen ze het gewoon. Nederland moet gewoon op kwaliteit winnen van Schotland.

13. LifeLongGamer

LifeLongGamer Used Register

Leuk Bevonden:
    2
    Jawel, daar zit wel wat in. Maar aan de andere kant zag je wel dat de Turken vol aanvalsdrift zaten, dat de wil om te winnen er wel was en dat ze soms smerig speelden(Wat in mijn ogen niet verkeerd is hoor; alles voor de overwinning. Het is alleen wel grappig nu ik er over terugdenk want ik zat het Turkse Elftal behoorlijk te vervloeken voor de televisie). En ja, kwaliteit heeft het Nederland Elftal genoeg. Maakte het daar maar wat vaker gebruik van. :)

14. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0

15. MasterChief_007

Leuk Bevonden:
    6
    Griekenland Greece Hellas bij Euro 2004 in Portugal _O_ _O_ O-) O-)

Deel Deze Pagina