1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Orkaan in Brabant

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door C()Rr0$!oN, 23 jun 2004.

1. <:.oRoBBeRTo.:>

<:.oRoBBeRTo.:> .

Leuk Bevonden:
    1
    Wijt _O_

Maar hier vliegen ook wat takken door het rond, maar nog geen schade

2. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Ze voorspellen windkracht 9 voor Zuid Holland (op de regionale tv gehoord).Als de bomen maar de goeie kant vallen is et goed :p

3. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    What the fuck wou dat ik ook uitval had vandaag |:-
    had ik ten minste niet dat boelverslag en die SO's hoeven te maken :mad:
    Heeft BtW wel lekker geonweerd *) lekker tijdens Wiskunde naar buiten kijken :p alleen jammer dat dat raam dat bij me zat open moes blijven lekker zeg al die regen :mad:

4. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al een week vrij :p. Zwaar rlxt, alleen wel jammer dat je nou die paar uur geen vrij kan krijgen, had ik dat vorige week maar :p

5. PureDigitalTV

PureDigitalTV Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmm hier in rotterdam, was er wel een aardig windje met regen, maar nog niet zo erg als een paar jaar geleden. Dus het valt allemaal wel mee (hoop ik..:p)

6. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    het gaat hier al een paar uur flink tekeer, word leuk als ik zo naar de kroeg naar om de voetbal wedstrijd te bekijken, leuk door een paar open velden fietsen.. YaY!

7. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    tjah sorry maar tjah ik kom uit brabant en tjah dan zeg de zoiets wel sneller

8. Fearless[NL]

Fearless[NL] Ik zit niet op deze

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom net terug van schoolkamp ( in ulicooten ) Storm op de fiets man niet normaal :|
    Ik was net op tijd thuis (in Breda) toen het nog harder losklapte...Nou waait en regent het hier ook nog flink

9. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Hier nog steeds geen storm, wel wat waaien, maar geen storm. Volgens mij is deze storm overhyped :p

10. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Ik mocht rond 2 uur ook naar huis zodat we veilig zouden aankomen... 5 min later scheen de zon gewoon :)

11. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    kben net terug van mijn hond uitlaten en de bladeren vlogen gewoon door de lucht in oorkaan stijl, mijn hond vloog bijna weg :eek:

oudoe hondje _0/

12. Fearless[NL]

Fearless[NL] Ik zit niet op deze

Leuk Bevonden:
    0

Hahaha houdoe en bedankt olé olé

13. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Nah hier waait het wel een beetje en vandaag in Utrecht waren er zo nu en dan even regenhozen, maar daarna ook weer een zonnetje. Je zag wel allemaal fietsers van het pas afblazen haha :)

Maar eh, ik vind het toch vreemd dat zo'n school allemaal kinderen de straat op stuurt terwijl het gaat stormen :confused: Had je ze beter tot 17.00 veilig binnen kunnen houden ;)

14. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik snap idd ook niet waarom een school alle kinderen naar huis stuurt.. Maja.

ANyway, hier staat nog steeds hetzelfde briesje, en het heeft nog niet eens geonweert :mad: Maja, mayb komt het nog :p

15. Undergrounder

Undergrounder .

Leuk Bevonden:
    4
    Wij moesten ook naar huis omdat er een orkaan zou komen. Niks gemerkt die middag.

16. Mart

Mart Flexibel

Leuk Bevonden:
    0
    Ik woon in de buurt van Eindhoven en het waaide en regende hier vrij hard. Wij mochten ook eerder van school naar huis. Je zou denken dat het juist niet veilig is om iedereen tussen die omvallende bomen naar huis te laten fietsen. Wij gingen vandaag nog buiten zwemmen met de klas onder Gym. Best gevaarlijk als het bliksemt. Die leraren worden ook steeds gekker :confused: Trouwens niet veel van de orkaan gemerkt.

Ik fiets elke dag 7 km om thuis te komen. Geen bomen zien liggen.

Laatst bewerkt: 23 jun 2004
  17. underhunter

underhunter XBW member 706

Leuk Bevonden:
    0
    Ik woon ook in de buurt van Eindhoven, en het is hier nou echt kutweer, nog steeds, maar vanmiddag was nog erger, maarja, wij krijgen natuurlijk weer geen vrij van school :mad:

18. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij regent het gewoon...... veel

19. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    maar toen waaide het erger dan toen ik naar huis werd gestuurd om half 2

20. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    'k zat net fs 2004 te spielen, en daar heb je dus en functie dat je de weersomstandigheden van de hele wereld kan "downloaden". Ik neem dus een helikoptertje, en dat is niet te doen! Ik vlieg meteen 10 m opzij op m'n kant :cool: :D

Deel Deze Pagina