1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Osama Bin Laden gedood

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door WinterBase, 23 sep 2006.

1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Het feit dat ik ergens inhoudelijk op reageer, en (in mijn ogen) nog redelijk logisch ook, geeft toch duidelijk aan dat ik er zeker wel over nadenk. Anders wil ik graag een quote van je zien waar ik een idee afschiet met een post waar totaal geen gedachte achter zit.
    En defense mode, ach, ik noem dat fel discussiëren. Verdediging is gewoon een vitaal onderdeel van een debat, dus wat daar nou weer mee mis is... 8)

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Wat is jouw mening dan over eventuele complet theorieën over de dood van Bin Laden en 911?

3. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is al sinds 2001 dood !! lees er maar over op infowars.

Grappige is dat hij een paar jaar geleden al dood was veklaard.
    Echt grappig dat er toch altijd zoveel onwetende mensen blijven bestaan.

4. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Ja laten we weer van voren af aan beginnen 8)

5. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Hij leeft nog.

Laatst bewerkt: 5 mei 2011
  6. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Lol, die laatste zin =(

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zou kunnen. Weet alleen niet wie die man is die erachter staat. Misschien dat hij meer weet over de huidige situatie?

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Onlogisch en daarom DENK IK dat het niet op waarheid berust.
    Er worden dingen achter gehouden door de overheid, maar in niet zo grote mate als er op het internet wordt beweerd.

9. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Tuurlijk is 'ie dood. Wat heeft het voor zin om te beweren dat ie dood is terwijl ie dat niet is. Dan komt ie over 2 weken met een videoband en staat de USA weer prachtig voor de hele wereld voor lul. Dat risico kunnen ze natuurlijk niet lopen. Of denk je dat ze hem gevangen hebben genomen?

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Voordat we weer alle argumenten gaan herhalen, misschien even verstandig om dit topic door te lezen 8).

11. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Kan natuurlijk ook zo zijn dat ze goed hebben uitgezocht of ie al dood was en dat ze nu heel stoer doen alsof hun hem hebben gemold om zieltjes te winnen. Je weet hoe die Amerikanen zijn en willen graag alle eer krijgen.

12. Seh

Seh Guest

Klinkt plausibel in vergelijking met het verhaal dat ze zijn huis (zonder bewapening/bewaking?) hebben gevonden waar hij al een x aantal jaar woonde, hem neer hebben gepopt, zelf niet gewond zijn geraakt (toch?), de heli die als vervoersmiddel gebruikt werd ontploft is zonder slachtoffers en als klap op de vuurpijl gewoon gelijk het lijk in zee gegooid hebben.
    Maar misschien is dat mijn twisted mind wel.

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Oja en dat doen ze zodat ze de bewijslast voor zijn dood nu bij zichzelf hebben liggen en daardoor allerlei complottheoriën aanwakkeren. Verstandig.
    Als dit hun motivatie was hadden ze beter gewoon een drone kunnen afvuren op een willekeurig huis, en dan verklaren dat daar Osama in zat maar helaas niet meer is te identificeren wegens te kleine stukjes lichaam.

14. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Ik zeg ook maar wat tyrant. Weet er verder niks vanaf maar ik hou van complottheorieën. :)

15. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Het is een complot!:+

16. Seh

Seh Guest

Hier probeer je weer een willekeurige theorie te debunken met een theorie van jezelf..

17. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is inderdaad hi-la-risch

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Jezus hoe wil je dat ik discussieer dan? Je begrijpt toch wel dat dit vanuit een mening is geformuleerd?
    Of moet ik van je echt OVERAL 'ik vind' of 'misschien' voor zetten?

Echt he, volgens mij debatteer jij niet zoveel, je kunt alleen maar emmeren over de vorm ipv inhoud. EN JA DAT VIND IK :F:

19. Seh

Seh Guest

Ik debatteer redelijk vaak, alleen ben ik sterker in het echt met dingen verwoorden dan op internet, moet ik toegeven. :)

Maar wat je doet is dus het zelfde als degene waar je kritiek op uit.

Maar goed, als je ergens een raket op afvuurt is er echt nog wel wat DNA te vinden. Zelfs uit een haar kan al DNA gevonden worden, dus dat kleine stukje lichaam waar je het over hebt is niet echt een goed excuus als ze dat plan hadden.

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611

Bij deze, hier zeg je zelf ook allerlei dingen die je brengt als feit terwijl je maar 1 enkelzijdige bron hebt. Wat ik wil zeggen, ga gewoon op de inhoud in, in plaats van de manier waarop ik het breng. Dat ik (te) scherp/fel ben weet ik nu wel, maar zeggen dat ik mijn visie breng als waarheid is grote onzin, heb ik al vaker aangegeven hier.

Deel Deze Pagina