1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Osama Bin Laden gedood

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door WinterBase, 23 sep 2006.

1. Seh

Seh Guest

Wat wil je precies met die quotes vertellen?
    Feit is dat Amerika regelmatig de internationale regelgeving aan haar laars lapt.
    Ook is het waar dat er altijd een ''bad guy'' of algemene vijand in de media/in het algemeen is. Of niet?

Nou, ik ben nu inhoudelijk ingegaan op je theorie die de andere theorie onderuit zou moeten halen. Zie vorige post.

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Enige reden dat ik kan verzinnen dat hij dat niet zou doen is wanneer hij samen met Amerika zou spelen.

3. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Maar wat voor reden heb je nou om dat aan te nemen? Het is een 'theorie' die volledig uit de lucht is gegrepen en nergens op gebaseerd.

4. Seh

Seh Guest

Knappe conclusie, misschien zeggen je de 9/11 conspiracy theorieën je wat? Misschien heeft het daar wel wat mee te maken. Zomaar een idee.

5. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Er zijn wel wat puntjes aangebracht die zo'n samenwerking niet onmogelijk maken, als je open staat voor minder conventionele nieuwsbronnen. Ik, en ik denk dat dat ook het punt van Seh en GForce een beetje is, laat een nieuwsmedium niet prevaleren op basis van zijn mate van maatschappelijke acceptatie o.i.d.

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dat neem ik niet aan. Dat zeg ik ook niet. Zeg dat het de enige reden zou zijn die ik kan bedenken mocht hij niet dood zijn.

7. Seh

Seh Guest

Precies. Het is niet dat ik het hele nieuws niet geloof of de hele wereld niet (dan zou ik niet kunnen leven) maar ik neem wat op het nieuws komt ook niet zomaar aan.

8. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Wat de "conventionele nieuwsbronnen" mij hebben verteld is dat Amerika goede banden heeft gehad met de Bin Ladens en hun bedrijf en dat Osama daarin een beetje de afwijkende factor was. Verder heeft hij de schuld gekregen van de meest bekende gebeurtenis van de laatste decennia en blijkt uit zijn tapes en zijn organisatie een onbegrensde haat jegens het Westen en Amerika in het bijzonder. Dat vind ik je nogal apart als je gaat verzinnen dat het één grote samenwerking is.

9. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Weer een foto:

[SPOILER1]Waarschuwing: Expliciet beeldmateriaal[SPOILER1]Niet geschikt voor minderjarigen (het is geen fapmateriaal Nerrion!)[SPOILER1][​IMG][/SPOILER1][/SPOILER1][/SPOILER1]

Lijkt er al meer op.

10. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Helaas:

11. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk ik zet het in een spoiler 8)

Maar inderdaad ook nep :+

12. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    zie je daar de schedel?

13. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Lang leve reversed image search/ Tineye.. :+

*Bustin' fake photos since 2009

14. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ook al hebben ze nu massaal gezegd dat er GEEN foto naar buiten komt ... toch denk ik dat het hoe-dan-ook gaat gebeuren.

15. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    SCHOKKEND!!!

Lijkt de echte foto te zijn van hem, gezien wat ze verteld hebben over zijn verwondingen etc.

Verwijder maar als dit te schokkend. Heb deze van een Hyves van een kennis geplukt, die hem weer ergens anders heeft gevonden. Waar weet ik niet.

Kan ook fout zijn; heb dan ook geen bron.

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Paar post boven je. ;)

17. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ziet er enorm fake uit , verder dacht ik dat hij door z'n linkeroog was geraakt.

18. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Kut. :cool:

19. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Tja, ik ga niet oordelen hierover. Ik heb me er niet veel in verdiept en ik heb daaraan geen behoefte. Maar ik ben gewoon sceptisch, ik ga niet dingen aannemen als ik er het fijne niet van weet.

20. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Tja. Wat moet er eigenlijk gebeuren om de complotdenkers uberhaubt te overtuigen? Al het bewijs dat aangevoerd word kan op een of andere manier wel in het complot ingepast worden. Toevallig vandaag nog een stukje over gelezen: Mensen zoeken verbanden achter dingen terwijl ze er niet zijn, dat heeft met de hersenen te maken. Bovendien lijkt het me met al die Wikileaks-affaires tegenwoordig erg onwaarschijnlijk dat er nooit iemand heeft gelekt over al die (duizenden) mogelijke complotten.

Deel Deze Pagina