1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Osama Bin Laden gedood

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door WinterBase, 23 sep 2006.

1. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer, hij verdiende een ergere straf, maar gelukkig is ie wel weg.

2. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, je kan wel leugens verspreiden, maar dat soort aanslagen heeft Al-Qaeda nooit gepleegd. Al-Qaeda heeft nog nooit een doel aangevallen dat niet op westerlingen of verwesterlingen was gericht. Meestal Zelfmoordaanslagen en altijd met bommen.

Ik praat dat soort terrorisme niet goed, dat zeker niet, maar je moet geen dingen gaan verzinnen. Overigens zijn een hoop aanslagen aan Al-Qaeda toegeschreven, maar in werkelijkeid zijn er een aantal nooit door hun opgeëist, en betreft het te gaan om een lokale groepering die uit naam van Al-Qaeda wil opereren, en dus niet direct de opdracht hebben gekregen om die aanslagen te plegen.

3. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Jup.

Kijk eens in de zoveel tijd wordt er weer een hoge meneer doodgemaakt uit het terreurnetwerk, en de grote blijdschap die erop volgt van de Yanks. Maar dat is hypocriet. Vermoord je een terrorist, komt er vanzelf een terug op dezelfde plaats. Terreur is net een ernstige ziekte die overal uitzaaingen heeft. Denk je dat je het hebt verslagen, dan vinden ze het wel weer op een andere plaats.

4. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Mocht Bin Laden dood zijn dan is dat mooi. Het zal niet veel uitmaken maar het is in ieder geval één minder. Je moet immers ergens beginnnen.

Laatst bewerkt: 23 sep 2006
  5. BLACE

BLACE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ''Mogen zij die sterven voor eeuwig branden in de hell''

6. Victor

Victor Guest

Het maakt niet uit, Bin Laden heeft alle terroristen ontketend, Al Qaida is lang niet meer zo belangrijk.

7. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Kom Blace :cool:...

Maar als dit al waar is (betwijfel het) dan is het wel goed. Hoewel het volgens mij geen zak uitmaakt voor Al-Qaeda zelf...
    Lopen zat andere mannetjes rond, die de Westerse Wereld iets aan willen doen!

8. EenGespierdeOma

EenGespierdeOma Organized Konfusion!

Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat het een hoax is maar je weet maar nooit. Maarja al is ie dood, iemand neemt zo zijn plaats in denk ik.

9. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ze eisen niks op , ze betalen er dik voor. En geloof me, geen oliesjeik die dat erg vindt. Echt een ontzettend dom naïef pacifistisch bericht. :emo:

10. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Bin Laden was alleen maar het begin ..... zelfs of hij nu dood is of niet veranderd helemaal niets meer aan het feit dat terroristen hun gang zullen blijven gaan.

Hier een linkje, deze krant wordt zowat als de betrouwbaarste nieuwsbrenger hier beschouwd....het zou dus best wel waar wezen.

http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_264055.html?wt.bron=kanaalArt1.

11. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    hehehe.. die hebben het van dezelfde source. Zegt niks. Zolang de Amerikaanse President niet op tv komt met We've got him is er niks aan de hand.

12. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Yep,die gozer wist ook zogezegd van niet toen een van zijn regeringsleden destijds pakistan afdreigde met de woorden"als jullie ons niet helpen in de strijd tegen de taliban ,dan bombarderen we jullie terug naar het stenen tijdperk ".
    En amerika heeft helemaal niets, het zijn de saoudische geheime dienst die hem gevonden en onderzocht hebben.

Laatst bewerkt: 23 sep 2006
  13. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wie gevonden hebben? Ik geloof er zelf niks van...
    Hij zal al wel onder de grond liggen hoor, maar dat terzijde

14. Stridone

Stridone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nu nog de grootste terrorist.

15. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    hahaha,_O_ _O_ _O_ _O_ ,en diegene die den deze afschiet wordt hoe dan ook de nieuwe president van de vs.

16. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Ik ben ervan overtuigd dat het XBW forum een ontmoetingsplaats is van extreem links en complotdenkers.

Zou er niet van uitgaan dat Bin Laden dood is, hoe vaak is die man de afgelopen vijf jaar overleden? Overigens zou ik het zonde vinden als OBL er zo makkelijk van af zou komen.

17. SPiRiT

SPiRiT lekker scheuren

Leuk Bevonden:
    2
    Osama Bin Laden een terrorist?!

hij werkte toch gewoon voor de CIA.

hij moest zich alleen gedragen als terrorist, zodat Amerika de olie kon pakken.

Bush, das tenminste wel zeker echt een terrorist, bij Osama twijfel ik nog teveel.

18. harXcore

harXcore Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bush wordt gewoon bestuurd.

19. Blox

Blox 老外

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een hekel aan bush, maar op dit forum begint de bush haat toch wel groteske vormen aan te nemen.

20. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    Zekers en daar heb ik absoluut geen problemen mee. Het is altijd de vraag wat voor geheime plannetjes hij nu weer bedenkt of weet. Wist hij het nou al eerder van de WTC of niet? Ik zou bijna denken van wel.

Deel Deze Pagina