1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Oscar uitreikingen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Blaauw, 1 mrt 2004.

1. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Johnny Depp had idd in mijn ogen, de oscar voor beste acteur moeten krijgen.

Anyway, ik raad de mensen die de kritiek van da-z en mij gewoon even de thread door lezen, voornamelijk de laatste paar pagina's, want daarin zijn een heleboel argumenten, voor en tegen behandeld en weerlegt. Dus aub geen commentaar meer op mijn uitspraken hier, zonder eerst met een goed argument te komen dat in de andere thread nog niet is weerlegt.

2. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Da-z jou definitie van standaard film in hollywood klopt gewoon niet helemaal en al helemaal niet met de oscars, de films die meestal oscars krijgen zijn drama's, actiefilms en romantische komedies, daar valt lotr sowieso al niet bij, en daarbij komt nog dat de mensen van de oscars fantasy zo lang mogelijk hebben willen negeren wat toch duidelijk duidt dat lotr anders is dan de rest van de films. De mensen van de oscars hebben deel 1 en 2 zo genegeerd dat ze nu wel verplicht waren aan de rest van de wereld om ze 11 oscars te geven omdat de film, vooral deel 3, maar eigenlijk de hele triologie gewoon geweldig goed is.
    En over dat standaard camera enzo, het klopt gewoon niet, lotr is heel anders dan de rest van de films, eindelijk niet een drama of komedie maar een fantasy film die 11 oscars wint, en hoe je het went of heer da-z ze hebben 11 oscars en die mensen daar geven die niet voor niets weg, het is gewoon een goede film volgens veel mensen, al mag jij natuurlijk een uitzondering zijn.

3. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Eindelijk een stok om mee te slaan zeg! Ik neem het van harte aan. 8)

LOTR géén standaard Hollywood camera voering??? Besef je wel wat je zegt? Continu drie camera standpunten, dé standaard in Hollywood. Er word 90% van de de tijd gewisseld tussen long shots en medium close ups. 180º regels die niet overschreden worden, inzoomen op kritieke momenten, etc.etc.

jordo, ik snap best dat je het een leuke film vond, dat je gehuild hebt bij het einde en dat je blij bent dat de film 11 oscars heeft egwonnen, maar ga geen onzin verkopen aub.

4. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Dit zijn de Oscars die LOTRTTK heeft gewonnen:

MAKEUP
    MUSIC (SCORE)
    MUSIC (SONG)
    BEST PICTURE
    ART DIRECTION
    COSTUME DESIGN
    DIRECTING
    SOUND MIXING
    VISUAL EFFECTS
    FILM EDITING
    WRITING (ADAPTED SCREENPLAY)

Op Directing en Best Picture na zijn het allemaal vrij onbelangrijke Oscars die verder niks met acteerwerk te maken hebben. Ik vind ze allemaal terecht (op Writing na).

Deel Deze Pagina