1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Oud-leerling steekt leraar neer

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Blaauw, 23 jan 2004.

1. Eduard888888

Eduard888888 BEER!

Leuk Bevonden:
    1
    Wat voor signaal bedoel je?

2. MassHyponotic

MassHyponotic Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb het gehoord, ik vind het echt vreselijk! mijn moeder is ook lerares. Moet dat nou iemand neersteken als je die niet mag! Ik ben hier oprecht tegen!

3. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    echt waar :eek:

4. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Zijn inderdaad gestoorde mensen. Iedereen die moordt is gestoord. Ben verder ook voor de doodstraf.
    Van mij mogen dit soort mensen zonder pardon van de aarde geveegd worden. Scheelt meteen een hoop geld en is weer een verspilling van belasting weg.

5. MassHyponotic

MassHyponotic Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    DiaLogical wat reageer je dom. Er zijn mensen op mijn school voor zulke acties hoor!

6. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    jezus... Dat er geen respect meer is voor de leraren vind ik al erg maar dat mensen ze het liefst onder de zoden willen hebben vind ik ziek. Er moet meer tucht komen, meer van die internaten waar dat soort onopgevoed uitschot hun Normen en Waarden kunnen bijschaven.

7. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    ik reageer dom omdat ik jou reactie nog dommer vond
    je bent er oprecht tegen dat mensen zomaar neergestoken worden :confused:
    niet echt het vermelden waardt...zijn we hier denk ik allemaal oprecht tegen

8. dutch_badass

dutch_badass New Member

Leuk Bevonden:
    2
    het was gewoon een waardeloze opmerking DiaLogical

9. TheWalrus

TheWalrus Guest

Alsof jouw opmerking niet waardeloos is Dutch Badass. Dialogical bedoelt gewoon te zeggen dat het logisch is dat je een dergelijke actie afkeurt. Dat er mensen zijn die moord goedkeuren daar denk je niet zo snel aan. Ik denk ook dat het vooral stoere praatjes zijn van de mensen die beweren dast leraren doodmaken een goede zet is.

10. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    De verdachte heeft aangegeven dat het motief "sexueel misbruik" is. Mijn vraag in hoeverre is het dan gerechtvaardigd?

11. The Dark Prince

The Dark Prince xboxworld.nl

Leuk Bevonden:
    0
    sexueel misbruik en dan 10-15 jaar later die man neersteken? ik vind het maar raar hoor dat die 2 zo dichtbij elkaar gebeuren. die vent is toch niet ge-inspireerd ofzo door die knakker die die leraar doodschoot? en als dat het sexueel misbruik was dan vind ik het nog te ver gaan. klaag die man dan aan en kijk hoe het loopt maar om nou gelijk te gaan steken.

Deel Deze Pagina