1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ouders & Gamen....

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door hunter, 17 jun 2003.

1. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    mijn ouders zijn daar wel relaxed in...hun maakt het niet uit alsik een game koop..als ik ze maar niet te kort achter elkaar koop...da had ikj wel 1 keer gedaan..2 spellen in 2 weken..want ik zat al een half jaar op DTM Race Driver te wachten...en ik moest nog een weekje wachten (totdat ie uitkwam) maar ik wilde ok weer 's een nieuwe game..dus toen had ik Ghost Recon gekocht...en de week erop kwam DTM dus uit...en ikzo naar m'n ouders: "ik ga DTM kopen..en je hebt vorige week da andere spel al gekocht!?!, ja maar op DTM zit ik al een half jaar te wachten...ow oke dan"

8)

en ze hebben een 63 cm tv voor me gekocht voor óp m'n entertainment room zodat ik wanneer ik maar wil kan xboxen, want nu hoef ik geen rekening meer met hun te houden (aldus m'n moeder :D )

nee ik mag niet klagen ;)

behalve da m'n vader zn CC nummer niet wil geven voor Live want hij vind het niet veilig |:- |:- |:-

2. Puntopower

Puntopower Scheurneus

Leuk Bevonden:
    0
    Mij hoor je ook niet klagen, want tenslotte wonen mijn ouders al jaren ergens anders. M.a.w. ik heb mijn eigen huis... en een nieuwe TV!:D

3. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    als ik niet kom te eten, eten zij gewoon mijn eten op....

en als ik een spel wil kopen, dan mag dat gewoon....tis mijn geld....

4. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Mijn ouders vinden gamen geldverspilling. Ik heb met moeite mijn pa 1 keer kunnen overhalen tot de XBox. Maar toen wilde hij alleen maar Dead or Alive 3 doen. Toevallig speelde hij alleen maar met vrouwen.8)

5. Bazzie

Bazzie Street Triple RRRR

Leuk Bevonden:
    3
    Mijn Pa is verslaafd aan Moto GP hij komt steeds dichter bij mijn rondetijden, ik moet gaan oppassen!!

6. hunter

hunter Battleship

Leuk Bevonden:
    0
    moet je em voor de lol een Dead of Alive X laten doen hahah 8)

7. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    Mn ouders boeien t niet zoveel wat ik verstuur en enzo over xbw tis je eigen risico zeggen ze.

Mn pa speelt zelfs nog wel is racing evo....en hijs r best goed in

8. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn pa is race-freak. Hij koopt meestal zelf race-spellen zoals Colin Mcrae 3 en DTM Race Driver.
    Hij is iig beter dan ik in racen :) en als ik bijvoorbeeld een review van Burnout 2 lees en dan vraagt hij of je daarmee tegen elkaar kan en als dat zo is koopt hij hem soms gewoon:D

9. Alien

Alien FreAkeD

Leuk Bevonden:
    1
    Mijn ouders vinden dattik te veel game en dat mijn schoolresultatern er onder lijden. Hebbik weinig tegen in te brengen, alleen dat 1 uur gamen per dag niet veel is.

10. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    hmm nou woon ik al een aantal jaar op mezelf maar ik heb nog nooit last ermee gehad..

Sheesh sterker nog toen ik een nes kocht (met pistool set) zat mijn moeder als eerste ermee te spelen (duckhunt)
    We hebben zelfs nog een onderlinge golf competitie gehad (die nes met golf spel heeft ze nu nog steeds)
    Toen ik een gameboy kocht was ik hem zo vaak kwijt aan haar dat ik er maar 1 voor haar verjaardag heb gekocht..
    Later ook met de snes nog "ge-"mario kart met haar en bomberman.

K.. met de nieuwe generaties consoles is ze niet meegegaan (hoewel ze wel Final fantasy op de psx nog gespeeld heb)

Mijn mammie rules!!!!

11. Weasel

Weasel The Punisher

Leuk Bevonden:
    0
    whaha
    ouders telkens weer nadenken:cool:

maargoed
    mijn eerste spel computer was dan een sega Mastersystem (die ene voor de megadrive) toen was ik 6 jaar
    toen had ik 180 gulden gespaard ofzo toen wou me vader wel die andere 20 geven (ja belachelijk dat ik toen al alles zelf betaalde)
    of 80 gulden dat zou dan 260 gulden zijn voor de megadrive (die was er toen ook al tegelijk met de mastersystem)

ik zo van daar zitten 3 knoppen op dat vind ik te ingewikkeld :{
    echt lache als ik daar nu aan denk. Elke dag weer te laat op school omdat ik alex kid moest spelen en sonic.

dus eigenlijk hebben mijn ouders het nooit erg gevonden, ik speel dan ook niet zo heel veel, soms wel van die dagen dat je vaak speelt.

Laatst bewerkt: 20 jun 2003
  12. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Whaaaaa mijn broer heeft ook die sega mastersystem 2. Alex the kid, dat laatste level is onhaalbaar. Sonic vind ik nu nog steeds leuk. Het jungle level was mijn favoriet. Welke spellen heb je allemaal?

13. Eagle_1

Eagle_1 yippiekayee

Leuk Bevonden:
    0
    idd laatste level is echt niet te doen... naja vast wel maar vroeger (toen ik hem nog had) kon ik hem ook niet halen... zou het eigenlijk weer eens moeten proberen... heb inmiddels toch wel wat meer ervaring :D

14. nielzo

nielzo Guest

:9 nou kijk het zit zo:
    ik had eerst een pal xbox en ik wilde liever een ntsc (een jaar later).
    Maar ik dacht: als ik er nou 2 heb is het ook wel handig, want dan kan ik bij mijn moeder xboxen, heb alle spellen veel eerder (en kan er smisschien stiekem eentje modden :p )

Maar ik heb nog een voorbeeld:

ik speel shenmue, heb al een uur niet meer opgeslagen. Dan komt er een tussenfilpje van zo'n 20 minuten terwijl vlak na het filmpje begon werd ik geroepen om te eten maar ik wilde perse dat filmpje afzien omdat ik anders nog een uur opnieuw moet gaan spelen voor niets :eek:
    dus kwam ik aanzetten toen iedereen al klaar was met eten,
    Heeeeeeeeel pissed moeder :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

achteraf wel geinig natuurlijk 8)

15. Slashhead

Slashhead Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn ouders zeiken eigenlijk nooit en als ze dat doen lul ik hun eruit met iets zodat ze weer stil zijn :)

16. X-cube

X-cube 1 X to Rule Them All

Leuk Bevonden:
    0
    M'n vader komt altijd naar boven op m'n kamer en dan zegt hij dat ik veslaafd ben aan games enzo.
    ik mag wel gewoon games kopen ook al vinden ze het niet leuk ofzo, want het geld heb ik zelf verdiend.
    maar mede door games blijf ik dit jaae wel zitten.:eek:

maar dat weerhoud me niet om niet te gamen.
    maar toch wel wat meer huiswerk doen.

17. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    M'n moeder zei aan 't begin altijd dat ik teveel ruilde enzo, als ik een spel niet meer speelde had ik dat van te voren moeten bedenken en dat het zonde was om te ruilen. Nu heb ik haar overtuigd dat ik et gewoon zelf wil en dat vernieuwing soms echt nodig is :9. Ze wilt trouwens ooit nog Panzer Dragoon Orta spelen ook, ze vind 't een raar maar mooi spel :eek:. M'n ma pwnt zelfs zo erg dat ze binnenkort MM3 en SoF2 voor mij haalt, nouja, ik mocht een game voor m'n verjaardag kiezen (MM:cool: en een cadeau dat ik elke x als ik overga krijg (tot nu toe elk jaar gelukt :p Niw, SoF2 in dit geval) _O_.

18. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    mijn ouders maken er geen probleem van. andere dingen ook niet zo.

beetje zo van:

mag ik een brommer.... ok
    mag ik hem opvoeren naar de 70.....ok, heb ik vroeger ook gedaan zegt pa dan, nu is mijn brommer btw verkocht, ga denk ik motorrijbewijs halen en motor kopen(heb auto rijbewijs al).
    xbox en dat soort shit hoef ik niet te vragen, is mijn geld doe ermee wat ik wil, hun maken zich ook niet druk aangezien ik een saldo van ver boven de nul heb.

ik ken zelfs huisarrest nooit in mijn leven gekend, en ken ook geen onzin van"owee als je te laat thuis komt", mijn ouders zien wel wanneer ik thuis kom.

roken enzo doe ik niet, nooit gedaan ook, zijn mijn ouders natuurlijk wel blij mee, maar ik vin het btw wel heerlijk om lekker op een avond bij de film een hele 250 gr zak m&m's te eten.

grolsch gaat er ook genoeg in bij mij indien ik een leuk feestje heb

ik ben eigenlijk wel verwend, aangezien mijn ouders de school, het autorijbewijs etc betalen terwijl ik wel mijn studiefinan zelf mag houden. ik krijg zelf ook kledinggeld, maar komt wel eens voor dat me moeder nog betaald voor de kleren.

ik maak er ook verder geen probleem van als me vader bv vraagt of ik wil helpen met het schilderen van de schuur ofzo, of knippen van de heg. ik doe dan wel zo van dat ik geen zin heb, maar doe dan wel helpen enzo.

19. hunter

hunter Battleship

Leuk Bevonden:
    0
    nou moet ik ze weer overhalen een CC te lenen voor xbox live....schiet lekker op zo hahah

20. Virus666

Virus666 BIER!!!

Leuk Bevonden:
    0

Geef mij maar bavaria.:9 :9 :9

Deel Deze Pagina