1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ouders & Gamen....

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door hunter, 17 jun 2003.

1. De problemen met me ouders zijn soms idd vervelend.... Ik zeg tegen me pa "Ik ga een xbox kopen", zegt ie "Kun je niet beter je geld voor iets beter gebruiken en dan ook nog betalen voor al die spellen". Ik mag het wel kopen maar ik zou blij zijn als ie gewoon nie zo zeikte en het accepteerde :p... zelfdeals bij me moeder btw :)

2. bass

bass bass ...®

Leuk Bevonden:
    0
    Ton ik een half jaar geleden op een regenachtige dag in de stad liep en een xbox zag staan dagt ik en mijn tweelingbroer en een vriend van me waarom kopen we allebei (vrien en ik en broer) gene xbox boeien ook verdien tog zat geld (bij de MCdonalds...hehe:) ) dus ik naar huis bellen ja mooi ding leuk veel nieuwer als die psx mooi bla bla bla....

MIjn ouders zeiden wel ja het is jouw geld maar denk er goed overna.. ah mooi!! ik gelijk opgehangen en xbox gekocht dus ik kwam thuos toen moesten ze wel lachne mijn pa had de psx al naar zolder gebracht... hehe

speel nu best veel maar als ik gewooon nara school ga speel ik heel weinig.. Ze zeuren alleen wel als ik weer een game heb geruild ze geloven dat niet endenken dat ik dat via internet heb gekocht... en dan hoor ik weer van ja spaar nu maar eens wat geld en bla bla bla... BORING!!

3. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    hmm mijn ouders hebben helemaal geen tijd om te gamen, me ma die is elke dag ongeveer om 6 uur op als het niet vroeger is, en dan is ze om 22.00 thuis.

of ze zit weer een week (of langer) in londen/frankfurt/bombay/new york/nice of een andere plaats in een ander land :{

en mijn vader... tja... hij valt al tijdens het laden in slaap. wel koopt hij racegames:D rallisport challenge en PGR heb ik van hem, hij heeft het nooit gespeeld maja...

daar heb ik eigenlijk geen problemen mee:D

4. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn vader zeurt er altijd over, als hij thuis komt van het werk en ik xbox(en dat is altijd bijna) begint hij van, zit je alweer achter dat kutding. Als ik wat had moeten doen die middag en ik ben het vergeten flipt hij helemaal, jij doet de hele dag niets anders dat achter dat kutding zitten, heel boos is hij dan.

greetz wooly

5. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

De kids natuurlijk, zonder kids geen ouders }:]

6. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    volgens mij net andersom ;)

7. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    achja... ouders; ik kan der moeilijk mee door 1 deur, maar financieel zal ik het nie in m'n eentje redden :confused:... ze klagen meestal nie zo over mijn games enzo, dus in dat geval valt 't nog mee

8. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    bij mij is het (gelukkig) net zo.

9. Noodles

Noodles Guest

nooit gezeur over gamen, mijn vader speelt altijd commando's (alle delen) duz hij snapt wel als ik 1 dag lang achter me pc/console(s) zit

Deel Deze Pagina